KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Coca-Cola
Fortis
Liczba wyszukanych artykułów: 41
Coca-Cola zachęca do kibicowania w Mistrzostwach Świata
W ramach FIFA World Cup Trophy Tour do Polski zawita Puchar Świata. W kampanii "Beliving in Magic" Coca-Cola stworzyła sześć filmów, a także ponad dziewięćdziesiąt statycznych reklam OOH, które zostaną opublikowane ...
2022-09-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7PR
,
Big Picture
,
Defacto
,
Fortis
marki:
Coca-Cola
Rusza świąteczna kampania marki Coca-Cola
Coca-Cola ruszyła z kampanią "Real Magic at Christmas". Projekt ma przypominać, że "Prawdziwa Magia Świąt" tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Świąt razem ...
2021-11-16 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
Coca-Cola wprowadza nową identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają ikoniczne logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r. ...
2021-04-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
×
Kolekcja ubrań inspirowana marką Coca-Cola
Napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań stworzonej przez Local Heroes. Marka zaprojektowała limitowaną linię, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła "Express Your Taste" jako analogii do wyrażania siebie ...
2020-02-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Brave
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Mieszkańcy miast decydują o trasie świątecznych ciężarówek Coca-Cola
Kiedy w telewizji pojawia się reklama z ciężarówkami Coca-Cola, to znak, że święta coraz bliżej. Po spektakularnym sukcesie z ubiegłego roku, Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom ...
2019-11-22 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
White Paper Agency
marki:
Coca-Cola
Ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
O swoich ikonach świąt przypomina Coca-Cola w tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, dwa spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM oraz loterię konsumencką, a do współpracy ...
2019-11-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
White Paper Agency
marki:
Coca-Cola
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy - pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in. silne ...
2019-09-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy
×
Coca-Cola promuje brzoskwiniową nowość
W marcu na polskim rynku pojawił się nowy, brzoskwiniowy smak marki Coca-Cola. Produkt w wariancie zero cukru dostępny jest w pojemności 0,5l i 1l. Nowość otrzyma szerokie wsparcie w mediach, przede ...
2019-03-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola promuje brzoskwiniową nowość
×
Kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim i Rezim
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Coca-Cola "Ikona powraca" z udziałem wyjątkowego duetu ambasadorskiego Fronczewski-ReZi. Ich obecność stanowi symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola. "Ikona powraca" to efekt konsekwentnie ...
2019-01-14 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim i Rezim
×
Coca-Cola Cherry wraca do sprzedaży
Coca-Cola po roku przerwy ponownie wprowadza na polski rynek napój Coca-Cola Cherry. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem "Odkryj w sobie lato!" - podają Wirtualne Media. W ramach nowej kampanii ...
2019-01-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Cherry wraca do sprzedaży
×
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
W ramach kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola przygotowała dla konsumentów kolejną niespodziankę. Na polskim rynku debiutuje właśnie limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie zero cukru dostępny ...
2018-11-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
×
poprzedni
następny
Coca-Cola wyprodukowała napój występujący w grze
Firma Coca-Cola Poland wyprodukowała wyjątkowy produkt jakim jest realna wersja Nuka-Coli, wirtualnego napoju z gry Fallout 76. To akcja specjalna towarzysząca premierze gry. Wyprodukowano zaledwie 2,5 tys. sztuk Nuka-Coli, której ...
2018-11-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola wyprodukowała napój występujący w grze
×
Rusza świąteczna kampania Coca-Coli
Rozpoczęła się świąteczna kampania Coca-Coli realizowana pod hasłem "Podaruj radość i bądź #jakMikołaj". W tym roku marka zachęca do tego, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei ...
2018-11-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
Pankreator
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Rusza świąteczna kampania Coca-Coli
×
poprzedni
następny
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
Od połowy września w wybranych punktach sprzedaży dostępne są limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Design opakowań nawiązuje do wzornictwa koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski. Unikalna edycja jest częścią umowy ...
2018-09-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
×
poprzedni
następny
Coca-Cola postawiła na nagrody w formie przeżyć
Skok ze spadochronem, jazda Ferrari, lot balonem czy Flyboard to oferowane przez firmę Wyjątkowy Prezent atrakcje, które stały się nagrodami letniej kampanii promocyjnej Coca-Cola. Kampania #Wowmomenty potrwa do końca października br. ...
2018-08-24 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
marki:
Fanta
,
Sprite
,
Coca-Cola
Coca-Cola postawiła na nagrody w formie przeżyć
×
Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Cola
Z początkiem sierpnia rusza kolejna odsłona współpracy marki Coca-Cola z Ewą Wachowicz w ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". Ambasadorka marki przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych ...
2018-08-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Cola
×
Influencer komentatorem sportowym w kampanii Coca-Coli
W kwietniu ruszyła kampania Coca-Coli "Gotowi na emocje". W jej ramach nawiązano współpracę z influencerem Izakiem, czyli Piotrem Skowyrskim. Tegoroczne działania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa aktywacja marki na ...
2018-04-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli
W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz - autorką książek kulinarnych, producentką telewizyjną oraz członkinią jury Top Chef. Wśród zaplanowanych ...
2018-04-17 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Promocja narodowa Coca-Cola
Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, prowadzi od 2 kwietnia kampanię "Gotowi na emocje". Strategicznym elementem zaplanowanych działań jest trwająca promocja ogólnopolska (loteria i sprzedaż premiowa, tzw. collect & get) ...
2018-04-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Promocja narodowa Coca-Cola
×
Coca-Cola gotowa na mundial
Coca-Cola, oficjalny partner mistrzostw świata FIFA 2018, rozpoczęła kampanię pod hasłem "Gotowi na emocje". Marka przygotowała spot reklamowy, którego koncept kreatywny zbudowany jest na odprawie w fabryce, sprawdzającej gotowość marki ...
2018-04-03 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola gotowa na mundial
×
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [41]
działy
› innowacje i nowości [11]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [41]
› Biedronka [1]
› Prymat [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [41]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Fortis [41]
› MediaCom [34]
› McCann [32]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [29]
› Liquid Thread [26]
› Next [10]
› Big Picture [6]
› Pankreator [5]
› Momentum [3]
› SMG Next [2]
› White Paper Agency [2]
› 24/7Communication [1]
› 24/7PR [1]
› Brave [1]
› Craft&Momentum [1]
› Defacto [1]
› Endorfina Events [1]
› Gorilla Agency [1]
› GRT Grupa Reklamowa Terytorium [1]
› Havas [1]
› Hill+Knowlton [1]
› K2 [1]
› Schawk [1]
marki
› Fanta [2]
› Sprite [2]
› Prymat [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA