KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ostatni tydzień
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Jeszcze dwa lata temu mazurek był zdecydowanym królem wielkanocnych wypieków w Polsce. W tym roku zwycięzcą jest sernik – wynika z sondażu zainicjowanego przez markę Kasia na temat świątecznych zwyczajów Polaków ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
Upfield
marki:
Kasia
Sernik królem wielkanocnych wypieków
×
Polska czekolada zyskuje na popularności
Polska jest trzecim co do wielkości eksporterem czekolady w krajach UE – podaje Eurostat. Liderem tego zestawienia były w zeszłym roku Niemcy. Wysłali poza UE 221 tys. ton słodkich produktów. Na ...
2024-03-28 Food & drinks
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Polacy utrzymają świąteczne wydatki na ubiegłorocznym poziomie
W tym roku 17,3% Polaków zamierza wydać 200-300 zł na wielkanocną żywność w przeliczeniu na jedną osobę. To najczęściej wskazywana kwota w sondażu UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Przeważnie deklarują ją ...
2024-03-27 Soft drinks
Połowa konsumentów chce oszczędzać na świątecznych zakupach
Według najnowszego raportu Grupy BLIX, 47,5% aktywnych konsumentów planuje ograniczyć tegoroczne wydatki na zakupy wielkanocne względem zeszłorocznych. Rok temu 67,7% shopperów planowało zachować większą oszczędność niż w 2022 r. Obecnie 31% ...
2024-03-26 Soft drinks
Nowa odsłona piwa Beck’s
Lider niemieckich piw rozszerza portfolio na polskim rynku i wprowadza produkt w puszce 500 ml, a także nowe opakowanie wielopaków, redukując tym samym ilość plastiku wykorzystanego do ich produkcji. Beck’s to ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
AB InBev
,
Coca-Cola
marki:
Beck's
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Marka Wypasione numerem 1 w Polsce
Mlekovita jest liderem rynku mleka w Polsce, a ponad 25% produkowanego mleka pochodzi z Mlekovity. Wzrastająca dynamika sprzedaży i pozycja numer 1 w wyborach zakupowych Polaków, znalazła potwierdzenie w badaniach rynkowych ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Wypasione
FILTRY
działy
› handel [4]
› innowacje i nowości [1]
› dostawcy [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› AB InBev [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Mlekovita [1]
› Nestle [1]
› Upfield [1]
› WSP Społem Kielce [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [4]
› alkohol [2]
› owoce i warzywa [2]
› mleko [2]
› inne produkty [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mięso i ryby [1]
marki
› Beck's [1]
› Kasia [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Winiary [1]
› Wypasione [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA