KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Netto
Kaufland
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Badanie Koszyka zakupowego w lutym
Żywność w polskich sklepach wciąż drożeje, ale nieco wolniej niż w poprzednich miesiącach. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, w lutym 2024 r ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
Większość sieci handlowych podniosło ceny w styczniu
Dynamika wzrostu cen w sieciach handlowych nieco osłabła choć ceny podstawowych produktów spożywczych wciąż pozostają na bardzo wysokim poziomie. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales ...
2024-02-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Zakupy spożywcze podrożały w ciągu roku o 4,3%
Ceny żywności w Polsce nadal rosną, choć znacznie wolniej niż przed rokiem. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency w grudniu 2023 r. wartość ...
2024-01-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Zakupy spożywcze podrożały w ciągu roku o 4,3%
×
Koszyk zakupowy w styczniu droższy o 15%
Rok 2023 przywitał nas kolejnymi wzrostami w sklepach. Jak wynika z najnowszego badania ASM Sales Force Agency, w styczniu podstawowe zakupy spożywcze były o 15% droższe niż przed rokiem. Ponownie ...
2023-02-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Sklepy dyskontowe głównym miejscem zakupów
Niemal 60% polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18% w 2016 wobec 21% w 2015). Pozycja hipermarketów i supermarketów utrzymuje ...
2017-04-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Tesco
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Alma
,
Auchan
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Liczba sklepów dyskontowych wzrośnie do 4 tysięcy
Właściciele działających w Polsce sklepów dyskontowych zapowiadają duże inwestycje. Sieci te jak mają w tym roku otworzyć w sumie ponad 430 sklepów, dzięki czemu ich łączna liczba przekroczy 4 tys. - ...
2014-01-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Czerwona Torebka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [7]
działy
› handel [7]
› inwestycje [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [7]
› Lidl [7]
› Auchan [5]
› Carrefour [2]
› Tesco [2]
› Alma [1]
› Czerwona Torebka [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Lewiatan [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Real [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Społem [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› mleko [1]
› inne produkty [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA