KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
badania
Frisco.pl
Liczba wyszukanych artyku³ów: 16
Badanie cen produktów spo¿ywczych
Eksperci ASM Sales Force Agency przeprowadzili badania cen produktów spo¿ywczych. Do badania wytypowano 10 najpopularniejszych sieci bran¿y FMCG (Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Selgros Cash & Carry, Tesco) ...
2019-05-24 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Carrefour
,
Biedronka
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Kaufland
,
Frisco.pl
,
Intermarche
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Lidl
Frisco.pl z wysokim wzrostem przychodów
Lider warszawskiego rynku e-grocery, supermarket Frisco.pl, zanotowa³ w 2018 r. wzrost sprzeda¿y o 32,4% do 96,53 mln PLN. £±czy siê on z powiêkszaniem siê bazy aktywnych klientów, która obecnie porównywalna jest ...
2019-03-04 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Tesco najpopularniejszym e-sklepem z ¿ywno¶ci±
W¶ród dzia³aj±cych w Polsce sklepów internetowych z ¿ywno¶ci± najpopularniejszy pozostaje eZakupy.tesco.pl. Na drugim miejscu znalaz³ siê Auchandirect.pl - wynika z badania Gemius/PBI opracowanego przez Wirtualnemedia.pl. Serwisy Frisco.pl i Bdsklep.pl, które ...
2019-01-14 Soft drinks
firmy:
Bdsklep.pl
,
Tesco
,
Frisco.pl
,
Auchan
Polacy deklaruj± chêæ zakupów w e-Biedronce
Niemal po³owa pos³uguj±cych siê internetem mieszkañców miast licz±cych powy¿ej 200 tys. mieszkañców robi³a ju¿ zakupy podstawowych produktów w sieci. Polacy rozpoznaj± wiêkszo¶æ popularnych sklepów internetowych i pozytywnie oceniaj± swoje do¶wiadczenia z ...
2018-11-19 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
¯abka
,
Biedronka
,
Rossmann
,
Kaufland
,
Frisco.pl
,
Auchan
,
Lidl
Sprzeda¿ e-¿ywno¶ci w Polsce z ni¿sz± dynamik±
Z danych Eurostatu wynika, ¿e w 2016 r. 9% Polaków, kupi³o ¿ywno¶æ przez internet w okresie 3 miesiêcy przed realizacj± badania. W 2010 r. by³o to 6%. Dynamika wzrostu na poziomie ...
2017-11-06 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Co 10 warszawskie gospodarstwo domowe ma kupowaæ ¿ywno¶æ online
Sklep internetowy z ¿ywno¶ci± Frisco.pl zwiêksza przychody du¿o szybciej ni¿ rynek. Firma planuje ekspansjê ogólnopolsk±, jednak dopiero po podwojeniu sprzeda¿y na rynku warszawskim - czytamy w Pulsie Biznesu. Zdaniem firmy ...
2017-08-22 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Konsumentom brakuje czasu na zakupy
Po³owie Polaków w du¿ych miastach zakupy zajmuj± dwie godziny tygodniowo. 1/3 z nich chcia³aby skróciæ ten czas. - Du¿e zakupy spo¿ywcze wymagaj± po¶wiêcenia czasu, trzeba pojechaæ do marketu, zrobiæ zakupy ...
2016-07-19 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Frisco.pl chce prze³amaæ bariery dotycz±ce zakupów w sieci
Jedynie co czwarta osoba (28%), która nie robi³a dotychczas zakupów spo¿ywczych w sieci uwa¿a, ¿e sprzedawana przez Internet ¿ywno¶æ jest tañsza ni¿ w tradycyjnych sklepach - wynika z badañ Millward Brown ...
2015-12-01 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Spo¿ywcze e-zakupy coraz bardziej fit
Z roku na rok w okresie wiosennym dynamicznie zwiêksza siê sprzeda¿ produktów typu fit przez internet - wynika z analizy e-supermarketu Frisco.pl. Od kwietnia do czerwca 2014 wzrost ten siêga³ niemal ...
2015-05-07 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Jedzenie w sieci kupuj± g³ównie kobiety
Oko³o 60% klientów w internetowych sklepach spo¿ywczych stanowi± kobiety - wynika z danych sklepu Frisco.pl. To one czê¶ciej ni¿ mê¿czy¼ni robi± zakupy spo¿ywcze w sieci. Rynek produktów FMCG, przede wszystkim spo¿ywczych ...
2015-01-05 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
¦wiêta to dobry okres dla e-sklepów spo¿ywczych
Sprzeda¿ e-supermarketów spo¿ywczych wyra¼nie ro¶nie w okresie przed¶wi±tecznym. Wiêkszy jest równie¿ koszyk zakupowy statystycznego klienta. Niektóre produkty - jak bakalie, barszcz czy uszka - notuj± nawet dziesiêciokrotne wzrosty. Dynamicznie ro¶nie równie¿ ...
2014-12-22 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Ro¶nie sprzeda¿ produktów eko w sklepach internetowych
Klienci e-marketów coraz czê¶ciej decyduj± siê na zamawianie produktów ekologicznych. Liczba osób kupuj±cych w sieci zdrow± ¿ywno¶æ, napoje, naturalne ¶rodki czysto¶ci, kosmetyki i wyroby przeznaczone dla dzieci jest o 84% wiêksza ...
2013-08-23 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Badanie warszawskich klientów e-sklepów
Prawie co czwarta osoba z Warszawy, która kupuje jedzenie w internecie mieszka na Mokotowie - wynika z badania opracowanego przez e-supermarket Frisco.pl. Kolejne miejsca zajmuj± mieszkañcy Ursynowa i ¦ródmie¶cia (po 13%) ...
2013-07-10 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Badanie grillowych zwyczajów Polaków
Sklep internetowy Frisco.pl w kwietniu przeprowadzi³ ankietê na próbie 800 internautów, dotycz±c± grillowych przyzwyczajeñ Polaków. Oko³o 94% badanych zamierza grillowaæ w tym roku, z tego 49% planuje pocz±tek "sezonu" w ...
2013-04-26 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Wielkanocne zakupy z Internetu
Przed ¶wiêtami wielkanocnymi e-delikatesy oraz sklepy internetowe z bran¿y spo¿ywczej intensywniej zachêcaj± do zakupów z dostaw± do domu. Czy zamawianie jedzenia przez Internet zyska w koñcu na popularno¶ci, tak jak przewiduj± ...
2013-03-28 Soft drinks
firmy:
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
FreeDelikatesy.pl
,
Alma
,
Frisco.pl
,
Auchan
,
DoDomku.pl
,
A.pl
,
E.Leclerc
W Polsce dzia³a ok. 300 e-sklepów spo¿ywczych
Za piêæ lat rynek e-delikatesów w Polsce ma byæ wart nawet 2 mld PLN. Byæ mo¿e wej¶cie na niego Tesco spowoduje szybszy wzrost, bo na razie rynek ten rozwija siê raczej ...
2012-10-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Foodini.pl
,
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
Frisco.pl
,
Auchan
,
E.Leclerc
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [16]
dzia³y
› handel [16]
› inwestycje [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Auchan [5]
› Tesco [5]
› E.Leclerc [3]
› Alma [2]
› Biedronka [2]
› Kaufland [2]
› Lidl [2]
› Piotr i Pawe³ [2]
› A.pl [1]
› Bdsklep.pl [1]
› Carrefour [1]
› DoDomku.pl [1]
› Foodini.pl [1]
› FreeDelikatesy.pl [1]
› Intermarche [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Rossmann [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› ¯abka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› owoce i warzywa [2]
› miêso i ryby [2]
› mleko [1]
› s³odycze i przek±ski [1]
› inne produkty [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA