KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Żabka
Biedronka
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
Ponad 60% dorosłych Polaków bierze udział w minimum jednym programie lojalnościowym; 90% uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród tych programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku ...
2023-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Rossmann
,
Żabka
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
×
poprzedni
następny
Biedronka ma najbardziej popularny program lojalnościowy
62% Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Coraz więcej z nas deklaruje też, że jest ich aktywnym użytkownikiem. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających ...
2022-09-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Żabka
Polacy chętniej korzystają z programów lojalnościowych
2/3 dorosłych Polaków deklaruje uczestnictwo w programach lojalnościowych - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2021 ARC Rynek i Opinia. Przeciętnie badani uczestniczą w trzech programach lojalnościowych. Po kilku latach stabilizacji ...
2021-10-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Żabka
Ponad 80% Polaków szuka promocji
Najnowszy Raport Shopper Trends ujawnia, że ponad połowa Polaków źle ocenia swoją sytuację finansową. Aż 81% poszukuje promocji, a marki własne rozwijają się szybciej niż przed pandemią. Do sklepów chodzimy rzadziej ...
2021-05-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Rossmann
,
Żabka
Żabka i Biedronka umocniły wizerunek
W ubiegłym roku sieci Żabka udało się najbardziej wzmocnić wizerunek i pozycję na rynku spośród sieci handlowych - wynika z badania YouGov BrandIndex autorstwa agencji Inquiry. Pod tym względem umocniły się ...
2021-01-12 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Żabka
YouGov przedstawia najlepsze marki w Polsce
Międzynarodowa firma YouGov zajmująca się badaniami rynku i analizą danych przygotowuje co roku ranking Best Brands, który przedstawia najlepsze i najprężniej rozwijające się marki na całym świecie. Firma Inquiry sprawdziła razem ...
2020-11-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Rossmann
,
Żabka
Badanie popularności sieci handlowych w 2019 r.
Ubiegły rok upłynął pod znakiem zaostrzenia zakazu handlu w niedziele, zawieszenia podatku od sprzedaży detalicznej i dostosowywania oferty do zmieniających się postaw konsumentów. 5. edycja raportu firm Listonic i Moja ...
2020-03-24 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Stokrotka
,
Tesco
,
Żabka
Polacy deklarują chęć zakupów w e-Biedronce
Niemal połowa posługujących się internetem mieszkańców miast liczących powyżej 200 tys. mieszkańców robiła już zakupy podstawowych produktów w sieci. Polacy rozpoznają większość popularnych sklepów internetowych i pozytywnie oceniają swoje doświadczenia z ...
2018-11-19 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Frisco.pl
,
Kaufland
,
Lidl
,
Rossmann
,
Tesco
,
Żabka
Biedronka najpopularniejszą siecią sklepów
Ośrodek Market Side przygotował raport z zestawieniem najbardziej popularnych sieci handlowych w Polsce. Zwyciężyła Biedronka, której sklep w ciągu ostatniego miesiąca odwiedziło 85% Polaków. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się ...
2018-01-22 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
,
Żabka
Dyskonty najlepiej oceniane przez klientów
Sieci handlowe największy problem mają ze wzbudzeniem zaufania u klientów. Najlepszy wizerunek mają dyskonty. To wnioski z ogólnopolskiego badania opinii na temat wizerunku supermarketów w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Freshmarket
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Rynek dań gotowych rośnie wolniej od oczekiwań
Przed kilku laty rynek dań gotowych był uważany za jeden z bardziej perspektywicznych w Polsce i przyciągnął wielu nowych graczy. Teraz okazuje się jednak, że segment ten rozwija się znacznie wolniej ...
2015-01-28 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Biedronka
,
Żabka
marki:
Łowicz
Wydatki reklamowe sieci handlowych w II kwartale
Ponad 270 mln PLN przeznaczyły sieci handlowe na promocję w II kwartale - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej na reklamę wydał Lidl - ponad 100 mln PLN. Wzrost ...
2014-07-22 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Tesco
,
Żabka
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Alma
,
Auchan
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Lidl liderem handlu pod względem nakładów na reklamę
Lidl to sieć sklepów, która przeznaczyła najwięcej na reklamę w I kwartale. Druga w rankingu była Biedronka, a trzecia - Żabka - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. - Najbardziej ...
2014-05-09 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Biedronka
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
Internauci doceniają sklepy Żabka
Firma Replise na zlecenie Pulsu Biznesu zbadała wizerunek sieci supermarketów. W raporcie przeanalizowano ponad 4,1 tys. komentarzy internautów na temat 16 największych ogólnopolskich sieci sklepów. W okresie od połowy czerwca ...
2013-07-23 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Biedronka
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Tesco
Znaczny wzrost wydatków promocyjnych sieci handlowych
W 2012 r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę o 20% więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki ...
2013-02-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [16]
działy
› handel [15]
› promocje i PR [9]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [12]
› Kaufland [9]
› Tesco [9]
› Auchan [6]
› Carrefour [5]
› Piotr i Paweł [4]
› Rossmann [4]
› Lewiatan [3]
› Real [3]
› Aldi [2]
› Alma [2]
› Dino [2]
› E.Leclerc [2]
› PKN Orlen [2]
› Społem [2]
› Delikatesy Centrum [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Netto [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Stokrotka [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
› inne produkty [1]
marki
› Łowicz [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA