KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
badania
Alma
Liczba wyszukanych artyku³ów: 16
Sieci delikatesowe musz± stworzyæ nowe strategie
Odchodzenie sieci handlowych od formatu delikatesów mo¿e oznaczaæ, ¿e na rynku zdominowanym przez dyskonty nie ma ju¿ miejsca na tego typu sklepy. W opinii ekspertów, ostatni± szans± dla tego sektora jest ...
2016-10-24 Soft drinks
firmy:
Piotr i Pawe³
,
Alma
Dyskonty najlepiej oceniane przez klientów
Sieci handlowe najwiêkszy problem maj± ze wzbudzeniem zaufania u klientów. Najlepszy wizerunek maj± dyskonty. To wnioski z ogólnopolskiego badania opinii na temat wizerunku supermarketów w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
¯abka
,
Carrefour
,
Biedronka
,
Alma
,
Spo³em
,
Freshmarket
,
Kaufland
,
Intermarche
,
Auchan
,
Lewiatan
,
Lidl
Wiêkszo¶æ internautów kupowa³o ¿ywno¶æ w sieci
Z badania przeprowadzonego przez agencjê badawcz± SW Research wynika, ¿e 83% internautów przynajmniej raz dokona³o zakupów codziennego u¿ytku, w tym artyku³ów spo¿ywczych za po¶rednictwem sieci. Z oferty supermarketów internetowych czê¶ciej ...
2016-01-28 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Makro Cash & Carry
,
Alma
,
E.Leclerc
Lista najlepszych sieci spo¿ywczych w Polsce
Firma konsultingowa OC&C Strategy Consultants przeprowadzi³a w¶ród konsumentów badanie dotycz±ce opinii na temat sieci sklepów w Polsce. Klieni ocenili sieci pod wzglêdem cen, jako¶ci i adekwatno¶ci produktów, szeroko¶ci asortymentu. Oceniono równie¿ ...
2015-10-16 Soft drinks
firmy:
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
Carrefour
,
Biedronka
,
Delikatesy Centrum
,
Alma
,
Intermarche
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Lidl
Rynek private label w Polsce ro¶nie stabilnie
Rynek marek w³asnych w Polsce wzro¶nie w 2015 r. o 6,6% i osi±gnie warto¶æ 44,4 mld PLN - prognozuje firma PMR. Perspektywy rozwoju s± dobre, jednak do 2020 r. rynek nie ...
2015-10-05 Soft drinks
firmy:
Polomarket
,
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
Biedronka
,
Makro Cash & Carry
,
Alma
,
Kaufland
,
Stokrotka
,
Eurocash
,
Auchan
,
Lidl
Polacy ufaj± Biedronce i Lidlowi
Polacy najchêtniej robi± zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy równie¿ Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Netto
,
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
¯abka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Real
,
Alma
,
Spo³em
,
Kaufland
,
Auchan
,
Lewiatan
,
Lidl
Co czwarty internauta kupi³ ¿ywno¶æ w internecie
W ci±gu roku liczba u¿ytkowników internetu dokonuj±cych zakupu produktów spo¿ywczych w e-sklepach prawie siê podwoi³a. Z badañ zrealizowanych przez firmê Gemius wynika, ¿e ju¿ 25% internautów kupi³o produkty spo¿ywcze w sieci ...
2014-04-18 Soft drinks
firmy:
Alma
Polacy nie boj± siê zakupów ¶wie¿ych produktów przez internet
Ro¶nie popularno¶æ sprzeda¿y internetowej produktów spo¿ywczych. Wygoda zwi±zana z brakiem konieczno¶ci transportu towarów zachêca do kupowania w produktów wiêkszych ilo¶ciach, zw³aszcza wody czy chemii gospodarczej. Klienci nie boj± siê ju¿ tak¿e ...
2014-03-28 Soft drinks
firmy:
Alma
Zmiany w postrzeganiu oferty sieci handlowych
Firma doradcza OC&C Strategy Consultans przeprowadzi³a w 9 krajach, w tym po raz drugi w Polsce badania "Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2013". W Polsce pytano o opinie o 50 sieciach detalicznych ...
2013-10-03 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Piotr i Pawe³
,
Biedronka
,
Rossmann
Zmiany w postrzeganiu oferty sieci handlowych
×
Jako¶æ najwa¿niejsza dla 80% Polaków
W ostatnich miesi±cach Polacy regularnie deklaruj±, ¿e ich priorytetem jest oszczêdzanie, tak¿e na podstawowych kategoriach. Z raportu firmy Nielsen wynika jednak, ¿e coraz wiêcej Polaków zwraca jednocze¶nie uwagê na jako¶æ produktów ...
2013-08-05 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Wiêkszo¶æ Polaków kupuje w dyskontach
Trzy czwarte Polaków robi zakupy w dyskontach, a 26% wy³±cznie w tej kategorii sklepów. Biedronka jest liderem rankingu satysfakcji klientów sieci handlowych - wynika z przygotowanego przez PBS raportu "Klienci sieci ...
2013-04-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Polomarket
,
Piotr i Pawe³
,
Alma
,
Spo³em
,
Stokrotka
Wielkanocne zakupy z Internetu
Przed ¶wiêtami wielkanocnymi e-delikatesy oraz sklepy internetowe z bran¿y spo¿ywczej intensywniej zachêcaj± do zakupów z dostaw± do domu. Czy zamawianie jedzenia przez Internet zyska w koñcu na popularno¶ci, tak jak przewiduj± ...
2013-03-28 Soft drinks
firmy:
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
FreeDelikatesy.pl
,
Alma
,
Frisco.pl
,
Auchan
,
DoDomku.pl
,
A.pl
,
E.Leclerc
Ro¶nie popularno¶æ zakupów spo¿ywczych w sieci
Kupowanie produktów spo¿ywczych w sklepach internetowych deklaruje 13% respondentów, w porównaniu do 8% ni¿ przed rokiem - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Polscy internauci najczê¶ciej decyduj± ...
2013-03-06 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Piotr i Pawe³
,
Tesco
Nowe strategie dla dro¿szych marek w³asnych
Sieci sklepów Alma, Piotr i Pawe³ czy hurtownie Makro Cash & Carry informuj± o wysokich wzrostach sprzeda¿y dro¿szych produktów marki w³asnej i zapowiadaj± rozwijanie ich oferty. Dalszy rozwój private label w ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Piotr i Pawe³
,
Makro Cash & Carry
,
Alma
marki:
Food & Joy
Sklepy spo¿ywcze najszybciej rosn±c± kategori± e-handlu
Warto¶æ ubieg³orocznego e-handlu w Polsce wynios³a 17,5 mld PLN. W 2012 r. mo¿e on osi±gn±æ warto¶æ nawet 21 mld PLN - czytamy w serwisie Wyborcza.pl. Najszybciej rosn±c± kategori± s± e-sklepy ...
2012-11-26 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
,
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
Alma
,
Auchan
W Polsce dzia³a ok. 300 e-sklepów spo¿ywczych
Za piêæ lat rynek e-delikatesów w Polsce ma byæ wart nawet 2 mld PLN. Byæ mo¿e wej¶cie na niego Tesco spowoduje szybszy wzrost, bo na razie rynek ten rozwija siê raczej ...
2012-10-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Foodini.pl
,
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
Frisco.pl
,
Auchan
,
E.Leclerc
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [16]
dzia³y
› handel [16]
› zagranica [3]
› innowacje i nowo¶ci [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Piotr i Pawe³ [12]
› Tesco [9]
› Auchan [7]
› Biedronka [6]
› E.Leclerc [5]
› Lidl [4]
› Carrefour [3]
› Kaufland [3]
› Makro Cash & Carry [3]
› Spo³em [3]
› Delikatesy Centrum [2]
› Frisco.pl [2]
› Intermarche [2]
› Lewiatan [2]
› Polomarket [2]
› Stokrotka [2]
› ¯abka [2]
› A.pl [1]
› DoDomku.pl [1]
› Eurocash [1]
› Foodini.pl [1]
› FreeDelikatesy.pl [1]
› Freshmarket [1]
› Netto [1]
› Real [1]
› Rossmann [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [1]
› miêso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
› s³odycze i przek±ski [1]
› inne produkty [1]
marki
› Food & Joy [2]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA