KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
badania
Intermarche
Liczba wyszukanych artyku³ów: 17
Intermarche wprowadza dodatkowe obni¿ki cen
Sieæ sklepów Intermarche obni¿a ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale tak¿e w ramach równolegle uruchomionego programu promocyjnego. Od lipca klienci bêd± mogli kupiæ kluczowe produkty ze wszystkich ...
2020-07-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Kwietniowy wzrost cen w sklepach internetowych
Za podstawowe zakupy spo¿ywcze w sklepach internetowych Polacy p³acili w kwietniu ¶rednio prawie 275 z³. To du¿o wiêcej ni¿ w sklepach stacjonarnych - wynika z badania ASM Sales Force Agency ...
2020-05-19 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Carrefour
,
Biedronka
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Kaufland
,
Intermarche
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Lidl
Tylko 7% dzieci zjada zalecan± dzienn± dawkê owoców i warzyw
Wed³ug raportu "Zwyczaje ¿ywieniowe dzieci i m³odzie¿y pod k±tem spo¿ywania owoców i warzyw" przygotowanego na zlecenie Intermarche, jedynie 7,1% rodziców dzieci w wieku 6-15 lat deklaruje, ¿e spo¿ywaj± one zalecan± przez ...
2019-07-04 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Havas Media
Badanie cen produktów spo¿ywczych
Eksperci ASM Sales Force Agency przeprowadzili badania cen produktów spo¿ywczych. Do badania wytypowano 10 najpopularniejszych sieci bran¿y FMCG (Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Selgros Cash & Carry, Tesco) ...
2019-05-24 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Carrefour
,
Biedronka
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Kaufland
,
Frisco.pl
,
Intermarche
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Lidl
Badanie opinii konsumentów na temat sieci sklepów
Eksperci portalu Onet.pl oraz Polskiego Instytutu Badañ Jako¶ci (PIBJA) przeprowadzili badania opinii konsumentów temat najwiêkszych sieci hiper i supermarketów w Polsce. Do badania wybrano najwiêksze sieci marketów, które zosta³y podzielone ...
2018-06-27 Soft drinks
firmy:
Polomarket
,
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
Carrefour
,
Biedronka
,
Aldi
,
Kaufland
,
Intermarche
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Lidl
Liderzy w komunikacji za pomoc± gazetek handlowych
Kapitu³a programu AdRetail Inspirio przeanalizowa³a blisko 3 tys. gazetek promocyjnych wydanych w I pó³roczu 2017 r. Najlepiej oceniono sieci Lidl, Intermarche, Kaufland i ¯abka. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 ...
2017-11-07 Soft drinks
firmy:
¯abka
,
Kaufland
,
Intermarche
,
Lidl
Dyskonty najlepiej oceniane przez klientów
Sieci handlowe najwiêkszy problem maj± ze wzbudzeniem zaufania u klientów. Najlepszy wizerunek maj± dyskonty. To wnioski z ogólnopolskiego badania opinii na temat wizerunku supermarketów w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
¯abka
,
Carrefour
,
Biedronka
,
Alma
,
Spo³em
,
Freshmarket
,
Kaufland
,
Intermarche
,
Auchan
,
Lewiatan
,
Lidl
Lista najlepszych sieci spo¿ywczych w Polsce
Firma konsultingowa OC&C Strategy Consultants przeprowadzi³a w¶ród konsumentów badanie dotycz±ce opinii na temat sieci sklepów w Polsce. Klieni ocenili sieci pod wzglêdem cen, jako¶ci i adekwatno¶ci produktów, szeroko¶ci asortymentu. Oceniono równie¿ ...
2015-10-16 Soft drinks
firmy:
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
Carrefour
,
Biedronka
,
Delikatesy Centrum
,
Alma
,
Intermarche
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Lidl
Ro¶nie spo¿ycie warzyw i owoców w Polsce
W ci±gu ostatnich kilku lat zmieni³y siê zwyczaje ¿ywieniowe Polaków. Blisko po³owa ankietowanych deklaruje, ¿e spo¿ywa znacznie wiêcej warzyw i owoców ni¿ 5 lat temu - wynika z raportu przeprowadzonego przez ...
2015-07-21 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Muszkieterowie spodziewaj± siê 5,4 mld PLN przychodów
Tegoroczne inwestycje Grupy Muszkieterów w Polsce wynios± 425 mln PLN, a ³±czne obroty Grupy maj± przekroczyæ 5,4 mld PLN wobec ok. 4,9 mld PLN w ubieg³ym roku, poda³a spó³ka. - ...
2014-10-03 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Bricomarche
Muszkieterowie spodziewaj± siê 5,4 mld PLN przychodów
×
Konsumenci coraz czê¶ciej siêgaj± po produkty marek w³asnych
Marki w³asne to szybko rozwijaj±cy siê rynek - sprzeda¿ takich produktów ro¶nie o 20% rocznie. To ¶wiadczy o tym, ¿e konsumenci przestali kojarzyæ marki w³asne z nisk± cen± i nisk± jako¶ci± ...
2014-04-16 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Sklepy wydaj± wiêcej na reklamy
W 2013 roku cennikowe wydatki na reklamy hipermarketów i dyskontów wzros³y o 31%. Najwiêkszymi reklamodawcami pozosta³y Lidl Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja, a bardzo du¿y wzrost bud¿etu zanotowa³o Tesco Polska ...
2014-02-18 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Tesco
,
Biedronka
,
Makro Cash & Carry
,
Real
,
Metro Group
,
Kaufland
,
Jeronimo Martins
,
Intermarche
Sieci handlowe promuj± niskie ceny
Najwa¿niejszymi elementami ubieg³orocznych kampaniach promocyjnych sieci handlowych by³o podkre¶lanie jako¶ci, polsko¶ci i ¶wie¿o¶ci produktów. W tym roku sieci chc± przyci±gaæ klientów cenami - czytamy w Pulsie Biznesu. W¶ród liderów tego ...
2013-07-08 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Biedronka
,
Intermarche
Sieci handlowe promuj± niskie ceny
×
"Wielka rewolucja cenowa" promuje Intermarche
Rozpoczê³a siê kampania reklamuj±ca obni¿kê cen w supermarketach Intermarche, prowadzona pod has³em "Wielka rewolucja cenowa". Reklamy nawi±zuj± stylistycznie do Wielkiej Rewolucji Francuskiej. Z jednej strony wskazuj± na francuskie pochodzenie marki ...
2013-06-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Rozwój segmentu private label odpowiedzi± supermarketów?
Polskie supermarkety bêd± w tym roku rozwijaæ ofertê produktów pod w³asnymi markami. Ma to byæ narzêdzie wspieraj±ce ten segment sklepów w walce z ekspansj± dyskontów - podaje Puls Biznesu. Cech± ...
2013-04-24 Soft drinks
firmy:
Emperia Holding
,
Intermarche
Rozwój segmentu private label odpowiedzi± supermarketów?
×
Wybrano Sieci Handlowe Roku 2012
Podczas Poland & CEE Retail Summit 2013 po raz trzeci wrêczono coroczne nagrody "Retailer of the Year. Wybrany przez Dostawców". S± one wyró¿nieniem przyznawanym przez dostawców najlepszym sieciom na rynku w ...
2013-03-26 Soft drinks
firmy:
Netto
,
¯abka
,
Selgros Cash&Carry
,
Rossmann
,
Intermarche
,
E.Leclerc
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych
W 13 edycji Rankingu Sieci Detalicznych dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednak inne firmy s± coraz bli¿ej. Biedronka dokonuje przekszta³ceñ sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasow± ...
2013-02-27 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Netto
,
Piotr i Pawe³
,
Tesco
,
Intermarche
,
Auchan
,
Lidl
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [17]
dzia³y
› handel [17]
› promocje i PR [5]
› zagranica [2]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [8]
› Lidl [8]
› Tesco [8]
› Auchan [6]
› Kaufland [6]
› Carrefour [5]
› E.Leclerc [5]
› Piotr i Pawe³ [4]
› Makro Cash & Carry [3]
› Selgros Cash&Carry [3]
› ¯abka [3]
› Alma [2]
› Netto [2]
› Aldi [1]
› Bricomarche [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Emperia Holding [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Lewiatan [1]
› Metro Group [1]
› Polomarket [1]
› Real [1]
› Rossmann [1]
› Spo³em [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [3]
› mleko [1]
› miêso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Havas Media [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA