KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
badania
McCormick
Liczba wyszukanych artyku³ów: 12
Kamis kolejny raz pomaga podczas ¦wi±tecznej Zbiórki ¯ywno¶ci
Pandemia wp³ynê³a na nasze podej¶cie do sposobu od¿ywiania siê oraz zmieni³a nawyki ¿ywieniowo-zakupowe. Pokazuje to badanie konsumenckie przeprowadzone przez markê Kamis i Banki ¯ywno¶ci w ramach 6. edycji programu "Kulinarnie Mocni" ...
2020-11-20 Soft drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Czy pandemia nauczy³a Polaków niemarnowania ¿ywno¶ci?
Czy pandemia nauczy³a nas racjonalnego gospodarowania ¿ywno¶ci± oraz zmienia³a nasze zachowania w kuchni? Odpowied¼ na to pytanie poznamy w ramach 6. edycji projektu "Kulinarnie Mocni". Kamis wraz z Bankami ¯ywno¶ci po ...
2020-09-29 Soft drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Najnowsze trendy smakowe wed³ug McCormick
Firma McCormick, ¶wiatowy potentat na rynku przypraw, w³a¶ciciel m.in. marki Kamis, od kilkunastu lat, co roku wydaje raport na temat smaku i inspiracji pochodz±cych z ca³ego ¶wiata: Flavor Forecast. Specjali¶ci ...
2019-05-09 Soft drinks
firmy:
McCormick
Które przyprawy najchêtniej wybieraj± Polacy?
Galeo - jeden z liderów rynku przypraw - zdradza, które produkty marki najczê¶ciej wêdruj± do sklepowego koszyka. Polacy w pierwszej kolejno¶ci siêgaj± po zio³a i przyprawy obecne w tradycyjnej polskiej ...
2018-08-07 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Galeo
Rusza sezon przetworów domowych
W wielu polskich domach w lipcu rozpoczyna siê przygotowywanie przetworów na zimê, dlatego du¿e wzrosty sprzeda¿y notuj± cukry ¿eluj±ce, a tak¿e ocet i przyprawy - wynika z analizy firmy badawczej CMR ...
2018-07-03 Soft drinks
firmy:
Jamar
,
Pegaz
,
Prymat
,
McCormick
McCormick tworzy now± jako¶æ content marketingu
McCormick Polska, w³a¶ciciel marek Kamis i Galeo, to lider polskiego rynku przypraw, a tak¿e marketingu produktowego. Firma pozycjonuje tzw. branded content w wielu kana³ach komunikacji - od cyfrowych do tradycyjnych ...
2017-07-06 Soft drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
,
Galeo
Rynek przypraw ma siê ¶wietnie
Polacy plasuj± siê w europejskiej czo³ówce pod wzglêdem zakupów przypraw. Przeciêtny konsument kupuje 16-17 torebek tych produktów rocznie, a wydatki na zio³a i przyprawy siêgaj± 900 mln PLN - czytamy w ...
2016-07-05 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Rynek przypraw ma siê ¶wietnie
×
McCormick ma przed sob± wiele wyzwañ
Po przejêciu Kamisa, lidera polskiego rynku przypraw w 2011 r., McCormick przez trzy lata nie zdradza³ wielu planów rynkowych. Firma zwiêkszy³a w tym czasie moce polskiego zak³adu, który ma produkowaæ m.in ...
2014-02-12 Food & drinks
firmy:
McCormick
McCormick ma przed sob± wiele wyzwañ
×
Trendy w Smakach wed³ug McCormick
Od 2000 roku w McCormick realizowany jest program Trendy w Smakach, pionierski projekt maj±cy na celu wychwytywanie nowych trendów kulinarnych na ¶wiecie. Pierwszy polski raport Trendy w Smakach zosta³ og³oszony przez ...
2014-02-04 Soft drinks
firmy:
McCormick
Ponad 60% Polaków przyznaje siê do grillowania
Z badañ przeprowadzonych przez Millward Brown pod koniec 2012 r. wynika, ¿e niemal dwie trzecie Polaków grillowa³o w poprzednim sezonie. Do takich potraw niezbêdne s± specjalne przyprawy - uwa¿a 77% badanych ...
2013-04-16 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Galeo
,
Kamis
Ponad 60% Polaków przyznaje siê do grillowania
×
Kamis i McCormick og³aszaj± Trendy w smakach
Marka Kamis lider w produkcji przypraw i zió³ w Polsce wraz z firm± macierzyst± McCormick, og³aszaj± Trendy w smakach 2013. Po raz pierwszy w Polsce zosta³ zaprezentowany roczny raport, ukazuj±cy nowe ...
2013-03-07 Soft drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Polski rynek fiksów wart ju¿ ponad 270 mln PLN
Polacy w ci±gu roku kupuj± 4,4 tys. ton fiksów, o warto¶ci prawie 274 mln PLN - wynika z danych firmy Nielsen. Wprawdzie kategoria w okresie czerwiec 2011-maj 2012 w ujêciu wolumenowym ...
2012-09-12 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Cykoria
,
McCormick
,
Unilever
,
Grupa Maspex
marki:
Winiary
,
Kamis
,
Lubella
,
Knorr
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [12]
dzia³y
› promocje i PR [3]
› zagranica [3]
› inwestycje [1]
› innowacje i nowo¶ci [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Cykoria [1]
› Grupa Maspex [1]
› Jamar [1]
› Nestle [1]
› Pegaz [1]
› Prymat [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [9]
› owoce i warzywa [1]
marki
› Kamis [7]
› Galeo [3]
› Knorr [1]
› Lubella [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA