KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Makro Cash & Carry
Liczba wyszukanych artykułów: 31
Klienci docenili smak i jakość produktów Fine Food
Ślepe degustacje marek własnych organizowane w halach Makro w pierwszej połowie września br., potwierdziły ich wysoką jakość w porównaniu z odpowiednikami brandowymi. Produkty marki Fine Food dystrybuowanej wyłącznie w sieci Makro ...
2013-10-03 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Fine Food
Makro poszerza ofertę marek własnych dla branży HoReCa
W asortymencie marek własnych sieci Makro Cash & Carry znajduje się obecnie blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej. - Segment HoReCa ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne ...
2013-07-30 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Trudna sytuacja sklepów osiedlowych
Małe sklepy osiedlowe przegrywają konkurencję z sieciami dyskontowymi. Co roku z rynku znika 10%, czyli około 5 tys. takich punktów. Mimo to małe i średnie sklepy generują ponad połowę obrotów rynku ...
2013-05-23 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Sklepy osiedlowe wygrywają wygodą kupowania i asortymentem
Małe sklepy osiedlowe zachowują silną pozycję w Polsce. W porównaniu do dyskontów są droższe, ale zdobywają klientów często większym i lepiej dopasowanym asortymentem oraz wygodą kupowania. Rusza nowa kampania "Tu mieszkam ...
2013-04-25 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Nowe strategie dla droższych marek własnych
Sieci sklepów Alma, Piotr i Paweł czy hurtownie Makro Cash & Carry informują o wysokich wzrostach sprzedaży droższych produktów marki własnej i zapowiadają rozwijanie ich oferty. Dalszy rozwój private label w ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
Alma
,
Makro Cash & Carry
marki:
Food & Joy
Już 1500 sklepów w sieci ODIDO
Półtora roku po wejściu na rynek, ODIDO - jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce - liczy już półtora tysiąca placówek. Sklep nr 1500 został otwarty w Orzeszu koło ...
2012-12-17 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Szeroka oferta mięs w Makro na święta
Każdego roku Polacy jedzą coraz mniej mięsa, w ciągu roku jest to średnio 75 kg. Trend ten obserwujemy w ostatnich latach w całej Unii Europejskiej. Niewielkie ożywienie na rynku mięsa, dostawcy ...
2012-12-13 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
ODIDO wybierane częściej niż sklepy niezależne
Co czwarty konsument robi codzienne zakupy w sklepach ODIDO. To część wyników badania "Shopping Mision", które na zlecenie sieci Makro Cash & Cary przeprowadziła międzynarodowa agencja badawcza Him!Research&Consulting. - Cieszy ...
2012-10-24 Soft drinks
firmy:
ODIDO
,
Makro Cash & Carry
Rośnie eksport polskich produktów przez sieci handlowe
Każdego roku rośnie eksport polskich towarów za pośrednictwem zagranicznych sieci handlowych. Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji szacuje, że w tym roku może przekroczyć 5 mld PLN. Produkty eksportowane przy udziale ...
2012-06-21 Soft drinks
firmy:
Jeronimo Martins
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Tesco
Zakupy konsumentów przed Euro 2012
Podczas Euro 2012 mężczyźni planują przede wszystkim kupowanie napojów alkoholowych oraz papierosów. Taki zakup zadeklarowało 42% ankietowanych. 16% ankietowanych kupi słone przekąski, 8% słodycze, a 6% wodę i napoje bezalkoholowe. Dodatkowych ...
2012-06-01 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Kobiety odpowiadają za zawartość koszyków
Jak pokazały wyniki raportu "ODIDO - Rodzinne zakupy za rogiem", mężczyźni i kobiety różnie postrzegają swoje role w codziennych zakupach spożywczych. Tylko 4% Polek wskazuje swoich mężów jako osoby odpowiedzialne za ...
2012-05-21 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [31]
działy
› handel [30]
› promocje i PR [3]
› inwestycje [2]
› innowacje i nowości [2]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [10]
› Auchan [8]
› Tesco [8]
› Biedronka [7]
› Carrefour [6]
› Kaufland [6]
› E.Leclerc [4]
› Selgros Cash&Carry [4]
› Alma [3]
› Intermarche [3]
› ODIDO [3]
› Dino [2]
› Jeronimo Martins [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Stokrotka [2]
› Aldi [1]
› Aviko [1]
› Develey [1]
› Dilmah [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Lewiatan [1]
› Metro Group [1]
› Mutti [1]
› Nestle [1]
› Polomarket [1]
› Provincja [1]
› Real [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [2]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mięso i ryby [2]
› słodycze i przekąski [2]
› mleko [1]
› inne produkty [1]
marki
› Fine Food [1]
› Food & Joy [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA