KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Tesco
Liczba wyszukanych artykułów: 82
Sok z Tesco zwycięzcą testu PIBJA
Sok pomarańczowy to najbardziej popularny na świecie sok owocowy, który cieszy się dużym zainteresowaniem także w Polsce. W sierpniu Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) we współpracy z Wydziałem Nauk o Żywieniu ...
2017-09-07 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Polmlek
,
Tesco
marki:
Fortuna
Wielkie sklepy nie przyciągają już klientów
Sieci hipermarketów oraz dużych supermarketów przeżywają w Polsce ciężkie chwile. Sklepy tych formatów tak chętnie odwiedzane przez klientów w latach 90. przestały już przyciągać konsumentów - informuje Dziennik Gazeta Prawna ...
2017-07-19 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Tesco
„Future of Food” - raport o przyszłości żywności i handlu
Raport "Future of Food" opracowany przez instytut infuture Natalii Hatalskiej przy współpracy z Tesco prognozuje kierunki, w jakich rozwinie się branża spożywcza od strony zmian w rolnictwie i hodowli, trendów konsumenckich ...
2017-07-06 Soft drinks
firmy:
Tesco
Ponad połowa Polaków najczęściej robi zakupy w Biedronce
Dwóch na trzech Polaków najczęściej robi zakupy w sklepach sieci Biedronka - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Maison&Partners na zlecenie ISBnews. Na drugim miejscu znalazła się sieć Lidl z ...
2017-06-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Udział w programach lojalnościowych zwiększa częstotliwość zakupów
Z danych firmy badawczej GfK wynika, iż liczba aktów zakupowych dokonywanych przez osoby posiadające kartę lojalnościową danej sieci detalicznej jest wyższa niż średnia liczba aktów zakupowych dla tej sieci. Biorąc ...
2017-05-10 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Tesco
Udział w programach lojalnościowych zwiększa częstotliwość zakupów
×
Sklepy dyskontowe głównym miejscem zakupów
Niemal 60% polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18% w 2016 wobec 21% w 2015). Pozycja hipermarketów i supermarketów utrzymuje ...
2017-04-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Tesco
Wielkanocny koszyk Onetu
Na świąteczne zakupy w tym roku trzeba wydać średnio 249 PLN, ale jeśli wybierze się najtańszą sieć w badaniu ABR SESTA, to można zaoszczędzić do 10% tej kwoty. W badaniu zrealizowanym ...
2017-04-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
,
Polomarket
,
Tesco
Piekarnie Tesco zmieniają asortyment
Wysoka jakość i świeżość pieczywa jest dla większości Polaków jednym z najważniejszych aspektów podczas codziennych zakupów. Po wprowadzeniu w 2014 r. oferty produktów bez polepszaczy i sztucznych dodatków, Tesco zwiększa ...
2016-11-23 Soft drinks
firmy:
Tesco
Piekarnie Tesco zmieniają asortyment
×
Badania zakupów spożywczych online
Zakupy spożywcze przez internet to aktywność, która na stałe wpisała się w wirtualne zachowania Polaków - pokazuje badanie IRCenter. Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
,
Tesco
Dyskonty najlepiej oceniane przez klientów
Sieci handlowe największy problem mają ze wzbudzeniem zaufania u klientów. Najlepszy wizerunek mają dyskonty. To wnioski z ogólnopolskiego badania opinii na temat wizerunku supermarketów w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Freshmarket
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Tesco poszerza ofertę piw rzemieślniczych
Sieć Tesco widzi szansę na wzrost sprzedaży piwa dzięki zbliżającym się Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej. Do najbardziej popularnych lagerów dołączą piwne specjalności warzone przez lokalnych piwowarów. W sklepach Tesco Polska ...
2016-06-08 Soft drinks
firmy:
Tesco
Większość internautów kupowało żywność w sieci
Z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą SW Research wynika, że 83% internautów przynajmniej raz dokonało zakupów codziennego użytku, w tym artykułów spożywczych za pośrednictwem sieci. Z oferty supermarketów internetowych częściej ...
2016-01-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
E.Leclerc
,
Makro Cash & Carry
,
Tesco
Bożonarodzeniowe zakupy Polaków
Jak wynika z badania TNS Polska przeprowadzonego dla Tesco, co szósty badany Polak przyznaje, że zdarza mu się wyrzucać niewykorzystaną żywność po świętach Bożego Narodzenia (17%). Pytani o najczęstszy powód ...
2015-12-18 Soft drinks
firmy:
Tesco
Lista najlepszych sieci spożywczych w Polsce
Firma konsultingowa OC&C Strategy Consultants przeprowadziła wśród konsumentów badanie dotyczące opinii na temat sieci sklepów w Polsce. Klieni ocenili sieci pod względem cen, jakości i adekwatności produktów, szerokości asortymentu. Oceniono również ...
2015-10-16 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Polacy spędzają na zakupach 7 dni w ciągu roku
Zakupy są wciąż istotnym i czasochłonnym elementem codziennego życia każdego Polaka, wskazują badania przeprowadzone dla Tesco przez grupę badawczą Ipsos. Tylko na wizyty w sklepach spożywczych poświęcamy średnio 3 godziny tygodniowo ...
2015-10-13 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Initiative
,
Ogilvy & Mather
Polacy spędzają na zakupach 7 dni w ciągu roku
×
Tesco rozwija ofertę produktów marki własnej
Produkty marki własnej kupuje niemal 70% klientów sieci handlowych. Z badań wynika, że 82% z nich kieruje się przy zakupach wysoką jakością produktów i ich smakiem. W odpowiedzi na te preferencje ...
2015-10-08 Soft drinks
firmy:
Tesco
Rynek private label w Polsce rośnie stabilnie
Rynek marek własnych w Polsce wzrośnie w 2015 r. o 6,6% i osiągnie wartość 44,4 mld PLN - prognozuje firma PMR. Perspektywy rozwoju są dobre, jednak do 2020 r. rynek nie ...
2015-10-05 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Eurocash
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Stokrotka
,
Tesco
Badanie zwyczajów zakupowych Polaków
Wybierając się na zakupy, Polacy najczęściej korzystają z sieci dyskontowych. Są też w stosunku do nich najbardziej lojalni i zadowoleni z ich usług (w porównaniu do super- i hipermarketów, małych i ...
2015-09-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Tesco
Badanie zwyczajów zakupowych Polaków
×
poprzedni
następny
Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych
W II kwartale 2015 roku działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln PLN – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To o około 24 mln więcej, niż ...
2015-08-12 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Tesco
Polacy piją za mało płynów
Jak wynika z badań przeprowadzonych dla Tesco Polska, ponad 40% Polaków wypija za mało płynów każdego dnia, a jedynie 9% z nas uzupełnia płyny częściej niż raz na godzinę. Niemal co ...
2015-08-07 Soft drinks
firmy:
Tesco
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [82]
działy
› handel [78]
› promocje i PR [25]
› zagranica [9]
› inwestycje [8]
› innowacje i nowości [5]
› akwizycje i fuzje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [43]
› Biedronka [40]
› Auchan [26]
› Carrefour [24]
› Kaufland [23]
› E.Leclerc [14]
› Piotr i Paweł [14]
› Żabka [10]
› Alma [9]
› Intermarche [9]
› Makro Cash & Carry [8]
› Aldi [6]
› Netto [6]
› Frisco.pl [5]
› Real [5]
› Lewiatan [4]
› Dino [3]
› Polomarket [3]
› Selgros Cash&Carry [3]
› Asda [2]
› Delikatesy Centrum [2]
› Freshmarket [2]
› Jeronimo Martins [2]
› Mokate [2]
› Rewe [2]
› Rossmann [2]
› Sainsbury's [2]
› Schwarz Group [2]
› Społem [2]
› Stokrotka [2]
› Ahold [1]
› A.pl [1]
› Bdsklep.pl [1]
› Billa [1]
› Browar Cornelius [1]
› Da Grasso [1]
› Diageo [1]
› DoDomku.pl [1]
› Edeka [1]
› EKO Holding [1]
› Eurocash [1]
› Foodini.pl [1]
› FreeDelikatesy.pl [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intersnack Poland [1]
› MarcPol [1]
› Metro Group [1]
› Mila [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Polmlek [1]
› Rast [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Wawel [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [6]
› mięso i ryby [5]
› słodycze i przekąski [5]
› alkohol [3]
› kawa i herbata [3]
› inne produkty [3]
› owoce i warzywa [2]
firmy marketingowe
› Ogilvy & Mather [2]
› Codemedia [1]
› Initiative [1]
› MediaCom [1]
marki
› Cisowianka [2]
› Loyd [2]
› Bells [1]
› Boiko Alus [1]
› Bushmills [1]
› Felix [1]
› Fortuna [1]
› Henryk Kania [1]
› J&B [1]
› Johnnie Walker [1]
› Krakus [1]
› MK Cafe [1]
› Morliny [1]
› Polski Cukier [1]
› Rebel [1]
› Singleton [1]
› Zatecki Gus [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA