KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Coca-Cola
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Coca-Cola HBC Polska wprowadza markę Caffè Vergnano
Rynek kawy w Polsce wart jest około 7 mld zł. Ponad połowa Polaków pije kawę poza domem i ten odsetek rośnie – na przestrzeni 3 lat o 12pp. Realizując założenia strategii ...
2023-05-16 Soft drinks
firmy:
Caffe Vergnano
,
Coca-Cola
marki:
Caffe Vergnano
Coca-Cola HBC Polska wprowadza markę Caffè Vergnano
×
Coca-Cola HBC poszerzy portfolio o kawy Costa Coffee
Jeden z największych rozlewców produktów Coca-Cola na świecie - planuje w przyszłym roku wprowadzić kawy marki Costa Coffee na co najmniej 10 z 28 rynków, na których prowadzi działalność, m.in.: w ...
2019-07-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Costa
Badanie upodobań herbacianych Polaków
Niemal połowa Polaków sięga po herbatę każdego dnia bez względu na porę roku, a co trzeci pije ją kilka razy dziennie. Przeciętny konsument rocznie zaparza aż kilogram liści tego napoju. Polacy ...
2019-07-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Fuze Tea
Badanie upodobań herbacianych Polaków
×
Coca-Cola chce lepiej dostosować się do rynku
W maju 2017 r. za sterami Coca-Coli zasiądzie nowy szef - James Quincey. Pod jego kierunkiem koncern ma lepiej reagować na oczekiwania klientów, wprowadzając np. mniejsze opakowania, mniej kalorycznych napojów ...
2016-12-16 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola i Unilever testują facial coding
Koncerny Unilever i Coca-Cola zdecydowały o wykorzystywaniu we wszystkich testach swoich reklam realizowanych w 2013 r. rozwiązania facial coding, opracowanego przez agencję badawczą Millward Brown. Nowa technika wykorzystywana jest w celu ...
2013-01-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Unilever
,
Affectiva
,
Millward Brown
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [5]
działy
› zagranica [3]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Caffe Vergnano [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
› mleko [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Millward Brown [1]
marki
› Caffe Vergnano [1]
› Coca-Cola [1]
› Costa [1]
› Fuze Tea [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA