KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Lidl
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Koszyk zakupowy w styczniu droższy o 15%
Rok 2023 przywitał nas kolejnymi wzrostami w sklepach. Jak wynika z najnowszego badania ASM Sales Force Agency, w styczniu podstawowe zakupy spożywcze były o 15% droższe niż przed rokiem. Ponownie ...
2023-02-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Ceny mleka, jaj i drobiu mogą nadal rosnąć
- Największy wzrost cen w Polsce mamy już za sobą, lub właśnie przechodzimy przez ten etap. Są jednak kategorie produktów, których ceny mogą jeszcze wzrosnąć - przewiduje Prezes Lidl Polska, Włodzimierz ...
2022-08-19 Soft drinks
firmy:
Lidl
Produkty tłuszczowe podrożały o ponad 40%
Koszyk minimalny drożał w styczniu i lutym o odpowiednio 5,4% i 4% w skali roku - wynika z badania i raportu Koszyk Zakupowy ASM Sales Force Agency. Spośród dziesięciu analizowanych sieci ...
2022-03-22 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Lidl
Lidl zwiększa sprzedaż polskich produktów za granicą
W 2020 roku wartość sprzedanego do innych krajów mięsa, wędlin oraz nabiału za pośrednictwem sieci Lidl Polska wyniosła blisko 1,5 mld PLN. W ubiegłym roku sieć sprzedała wędliny od polskich ...
2021-02-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl zwiększył eksport polskich produktów
Lidl Polska od początku swojej działalności podkreśla istotną rolę polskich dostawców w handlu detalicznym. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu firmy Lidl Polska. Dzięki współpracy z ...
2020-04-29 Soft drinks
firmy:
Lidl
Sprzedaż produktów marki własnej zwiększyła się o 5%
Wartość sprzedaży marek własnych w Polsce w 2019 r. wyniosła 32,1 mld PLN. Oznacza to wzrost o 4,7% w porównaniu z 2018 r. - wynika z danych firmy Nielsen podawanych przez ...
2020-02-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
Najnowsze badanie Havas Group, Meaningful Brands 2019, pokazuje, że aż 82% marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi. To nie tylko najwyższy odsetek w całej ...
2019-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Lidl
,
Mlekovita
,
Mlekpol
,
Rossmann
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Havas
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Jacobs
,
Łaciate
,
Danone
,
Mlekovita
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
×
poprzedni
następny
Wyniki XII edycji Superbrands
Ogłoszono wyniki XII edycji Superbrands. W Polsce po raz pierwszy marki oceniali tylko konsumenci. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, a konsumenci stopniowo zyskiwali możliwość oddawania głosów, aż do ...
2017-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Tymbark
,
Milka
,
E.Wedel
,
Finlandia
,
Dr.Oetker
,
Lipton
,
Piątnica
,
Lubella
Mleko Łaciate Świeże wygrało w teście jakościowym
Polski Instytut Badań Jakości, we współpracy z SGGW dokonał w lutym oceny 8 popularnych marek mleka z segmentu "mleka świeżego". Kryteriami oceny były smak i zapach. Badanie zostało przeprowadzone metodą ...
2017-03-02 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Mlekpol
,
OSM Piątnica
marki:
Pilos
,
Łaciate
,
Piątnica
Superbrands Polska nagrodziło najsilniejsze marki
Podczas piątkowej Gali Finałowej w warszawskim hotelu Sheraton przedstawiciele najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych odebrali statuetki Superbrands 2012. Nagroda honorowa dla marki, która dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu zyskała uznanie w kraju ...
2012-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
KFC
,
Lidl
,
Mokate
,
Real
,
New Communications
marki:
Żywiec
,
Mokate
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Mlekovita
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [12]
działy
› handel [9]
› promocje i PR [3]
› zagranica [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [7]
› Auchan [2]
› Carrefour [2]
› Mlekpol [2]
› Netto [2]
› Aldi [1]
› Danone [1]
› Grupa Maspex [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kaufland [1]
› KFC [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› OSM Piątnica [1]
› Real [1]
› Rossmann [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [5]
› mięso i ryby [5]
› inne produkty [5]
› napoje bezalkoholowe [4]
› kawa i herbata [4]
› słodycze i przekąski [4]
› owoce i warzywa [3]
firmy marketingowe
› Havas [1]
› New Communications [1]
marki
› Łaciate [2]
› Mlekovita [2]
› Piątnica [2]
› Tymbark [2]
› Cisowianka [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Milka [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Pilos [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA