KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Lidl
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Koszyk zakupowy w styczniu droższy o 15%
Rok 2023 przywitał nas kolejnymi wzrostami w sklepach. Jak wynika z najnowszego badania ASM Sales Force Agency, w styczniu podstawowe zakupy spożywcze były o 15% droższe niż przed rokiem. Ponownie ...
2023-02-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Produkty tłuszczowe podrożały o ponad 40%
Koszyk minimalny drożał w styczniu i lutym o odpowiednio 5,4% i 4% w skali roku - wynika z badania i raportu Koszyk Zakupowy ASM Sales Force Agency. Spośród dziesięciu analizowanych sieci ...
2022-03-22 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Lidl
Dwucyfrowy wzrost przychodów Makaronów Polskich
Spółka Makarony Polskie opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2020. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 187,2 mln PLN, co oznacza wzrost całkowitej sprzedaży o 13% w porównaniu do 2019 r. Zysk ...
2021-04-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Makarony Polskie
Ponad 80% Polaków kupuje mrożone dania mięsne
Producent drobiu, firma SuperDrob, we współpracy z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat, zbadał stosunek Polaków do mięsnych produktów mrożonych. Badania wykazały, że ponad 80% konsumentów sięga po tego typu dania. Pandemia zmieniła ...
2021-02-02 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
SuperDrob
marki:
Fast Good
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Wyniki XII edycji Superbrands
Ogłoszono wyniki XII edycji Superbrands. W Polsce po raz pierwszy marki oceniali tylko konsumenci. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, a konsumenci stopniowo zyskiwali możliwość oddawania głosów, aż do ...
2017-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Tymbark
,
Milka
,
E.Wedel
,
Finlandia
,
Dr.Oetker
,
Lipton
,
Piątnica
,
Lubella
Rośnie sprzedaż makaronów pełnoziarnistych i barwionych
W 2014 r. rynek makaronów w Polsce zanotował 2% wzrost ilościowy. Wartościowo rynek wzrósł również o 2%, przy stabilnym poziomie cen. Według analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK, w ubiegłym roku polskie ...
2015-03-11 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Czarneckie Makarony
,
Eko-Mak
,
Goliard
,
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Makarony Polskie
marki:
Lubella
Rośnie sprzedaż makaronów pełnoziarnistych i barwionych
×
Produkt Roku 2015 – lista zwycięzców
Po raz jedenasty uhonorowano laureatów polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2015”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy ...
2015-01-26 Soft drinks
firmy:
Hoop Polska
,
Bakalland
,
Frito Lay
,
Lidl
,
Nestle
,
Prima Poland
,
ZPH Barbara Ewa Reimschussl
marki:
Princessa
,
Ba!
,
Prima
,
Sunbites
,
Winiary
,
Paola
,
Jupik
Prawie wszyscy Polacy jedzą kanapki
Z badań zrealizowanych przez Instytut MillwardBrown na zlecenie sieci Lidl wynika, że 95% Polaków ma zwyczaj jedzenia kanapek przynajmniej raz dziennie. Ulubionym pieczywem konsumentów pozostaje chleb, ale co ciekawe, cena ...
2013-08-27 Food & drinks
firmy:
Lidl
Wyniki badania European Trusted Brands
Przegląd Reader's Digest ogłosił wyniki badania European Trusted Brands 2013. Marka Żywiec Zdrój została nagrodzona Złotym Godłem Trusted Brand 2013 w kategorii Woda. O zwycięstwie decydowała liczba oddanych na markę głosów ...
2013-05-09 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Biedronka
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Olej Kujawski
,
Kropla Beskidu
,
Nałęczowianka
,
Dr.Oetker
,
Muszynianka
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki badania European Trusted Brands
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› handel [7]
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [2]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [7]
› Auchan [2]
› Makarony Polskie [2]
› Netto [2]
› Aldi [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Czarneckie Makarony [1]
› Eko-Mak [1]
› Frito Lay [1]
› Goliard [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› Kaufland [1]
› Nestle [1]
› Prima Poland [1]
› SuperDrob [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [6]
› mleko [5]
› alkohol [4]
› napoje bezalkoholowe [4]
› mięso i ryby [4]
› kawa i herbata [4]
› owoce i warzywa [3]
marki
› Dr.Oetker [2]
› E.Wedel [2]
› Lubella [2]
› Winiary [2]
› Algida [1]
› Ba! [1]
› Cisowianka [1]
› Delma [1]
› Fast Good [1]
› Finlandia [1]
› Jupik [1]
› Koral [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Lipton [1]
› Milka [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Piątnica [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Sunbites [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA