KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
FoodCare
Liczba wyszukanych artykułów: 45
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Black liderem rynku energetyków
- Black Energy Drink - marka z portfolio FoodCare - utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku napojów energetycznych. Rosnąca sprzedaż marki to efekt m.in. szeroko zakrojonych działań reklamowych prowadzonych niemal nieprzerwanie ...
2013-11-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Coca-Cola wprowadza na polski rynek drugi produkt ze stewią
Po wprowadzonym w ubiegłym roku na rynek napoju Nestea Green Tea, w ofercie Coca-Coli w Polsce pojawił się drugi produkt słodzony stewią - Sprite. Napój o kaloryczności obniżonej o 30%, ma ...
2013-11-05 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Hoop Polska
,
Zbyszko
marki:
Sprite
Za 3 lata FoodCare chce być wiceliderem segmentu ice-tea
Firma FoodCare, która zadebiutowała niedawno w segmencie napojów ice-tea, wprowadzając na rynek linię produktów Fitella Nice Tea, chce w ciągu trzech lat znaleźć się na pozycji lidera tego segmentu. W innym ...
2013-08-20 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Fitella
FoodCare planuje nowe debiuty i nowości
- Na rynku spożywczym dominują silni gracze, systematycznie zwiększający przewagę wobec mniejszych konkurentów. Będąc jednym z największych producentów branży spożywczej, widzimy ogromny potencjał wzrostu w Polsce. Nieustannie wchodzimy w nowe segmenty ...
2013-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Nestle
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
Fitella
,
Black
FoodCare zapowiada wzrost eksportu marki Black
Producent napoju energetycznego Black chce zdynamizować sprzedaż tej marki na zagranicznych rynkach. Firma zapowiada ekspansję w USA, gdzie będzie ją wspierać Mike Tyson. FoodCare ogłosił, że tegoroczny budżet promocyjny firmy ...
2013-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
NGine
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Napój energetyczny Blow już w sprzedaży
Blow - napój energetyczny skierowany do kobiet - jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła na rynek ten energetyk w nowej odsłonie. Do ...
2013-02-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Blow
Napój energetyczny Blow już w sprzedaży
×
FoodCare na zakupach
Grupa spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
La Mattina
,
Black
,
Frugo
,
4Move
Spory o pozycję lidera rynku energetyków
W najnowszym komunikacie prasowym firma FoodCare, producent napoju energetycznego Black podaje, że marka została liderem polskiego rynku energetyków. Nie zgadza się z nim Grupa Maspex, produkująca napój Tiger. - Black ...
2012-11-21 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
Na rynku wody nie widać konsolidacji
Zapowiadana od kilku lat konsolidacja polskiego rynku wody butelkowanej nadal się nie rozpoczęła. Dynamika wzrostu rynku jest niższa od notowanej kilka lat temu, jednak systematyczne wzrosty tego segmentu i dobre perspektywy ...
2012-10-02 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
GFT Goldfruct
,
Hoop Polska
marki:
Kinga Pienińska
Na rynku wody nie widać konsolidacji
×
Black chce zgarnąć jedną czwartą rynku energetyków
Marka napoju energetycznego Black, należąca do firmy FoodCare, może pod koniec tego roku kontrolować 25% polskiego rynku napojów energetycznych - mówi założyciel spółki Wiesław Włodarski w rozmowie z Rzeczpospolitą. Zdaniem ...
2012-10-02 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Red Bull
marki:
Red Bull
,
Tiger
,
Black
Kolejna odsłona kampanii Black, FoodCare odwoła się od decyzji KER
1 października rusza druga odsłona kampanii medialnej napoju Black Energy (FoodCare). Czerwcowej premierze nowej idei marki - sygnowanej osobowością Mike'a Tysona - nadszedł czas na kontynuację. W październikowej kampanii marka ...
2012-09-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Sprzedaż napojów energetycznych znowu rośnie
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku sprzedaż napojów energetycznych w Polsce wzrosła ilościowo o 16,4%. Wzrost wartości rynku nie jest tak dynamiczny i sięga 10% - wynika z danych firmy ...
2012-09-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Coca-Cola
,
FoodCare
marki:
Tiger
,
Black
Sprzedaż napojów energetycznych znowu rośnie
×
Budżet reklamowy Black i Frugo to 65 mln PLN
- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w 2012 r. 65 mln PLN - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie ...
2012-08-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
,
Frugo
FoodCare na rynku napojów alkoholowych
Wartość polskiego rynku drinków gotowych do spożycia (RTD) wzrosła w ubiegłym roku o ponad 30%. Takie tempo przyciąga nowych graczy. Jednym z nich jest FoodCare - informuje Rzeczpospolita. Firma działająca ...
2012-08-13 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Belvedere
marki:
Buddha
,
Sobieski
FoodCare wierzy w rozwój segmentu sorbetów
- W pierwszym miesiącu od wprowadzenia na rynek, sprzedaż sorbetów w tubkach pod marką Frugo sięgnęła 7 mln PLN, a cała ubiegłoroczna wartość segmentu wyniosła 16 mln PLN. Wierzę, że w ...
2012-07-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Kilargo
,
PPL Koral
marki:
Augusto
,
Frugo
FoodCare wierzy w rozwój segmentu sorbetów
×
poprzedni
następny
Rynek napojów izotonicznych wart ponad 140 mln PLN
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w 2011 r. wartość sprzedaży napojów izotonicznych w Polsce przekroczyła 140 mln PLN. Zdaniem producentów, w tym roku może osiągnąć 180 mln PLN - ...
2012-06-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
,
4Move
Boom na polskim rynku izotoników
Firma badawcza Nielsen podała, że w okresie styczeń-kwiecień, polski rynek napojów izotonicznych wzrósł w ujęciu ilościowym o 50%. W tym czasie jego wartość powiększyła się o pond 20% - informuje Rzeczpospolita ...
2012-06-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
,
4Move
Spór o pozycję lidera na rynku napojów
- Z danych firmy AC Nielsen wynika, że napój FRUGO w ciągu 8 miesięcy od rynkowej premiery znalazł się na pierwszej i drugiej pozycji w napojach total. Na pierwszym miejscu znalazło ...
2012-05-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
FoodCare
marki:
Tymbark
,
Frugo
Mike Tyson użyczy wizerunku marce BLACK
Firma FoodCare, właściciel marki napoju BLACK, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Mikiem Tysonem, jednym z najlepszych i najbardziej znanych sportowców na świecie. Zgodnie z warunkami kontraktu Mike Tyson użyczy swojego wizerunku ...
2012-04-27 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [45]
działy
› promocje i PR [18]
› innowacje i nowości [10]
› zagranica [7]
› akwizycje i fuzje [3]
› handel [3]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [14]
› Coca-Cola [5]
› Red Bull [5]
› Nestle [4]
› Oshee [4]
› Hoop Polska [2]
› Belvedere [1]
› De Care [1]
› Eurocash [1]
› Gemini Grupe [1]
› GFT Goldfruct [1]
› Kilargo [1]
› Kupiec [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› McCormick [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
› Sante [1]
› SM Gostyń [1]
› Storck [1]
› Unilever [1]
› Zbyszko [1]
› ZC Vobro [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [38]
› inne produkty [6]
› słodycze i przekąski [5]
› owoce i warzywa [3]
› alkohol [2]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› DDB & Tribal [1]
› FaceAddicted [1]
› Grey [1]
› Havas [1]
› McCann [1]
› Mindshare [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
marki
› Black [20]
› Frugo [8]
› Tiger [8]
› 4Move [5]
› Fitella [4]
› Gellwe [4]
› NGine [4]
› Red Bull [4]
› Blow [3]
› Kinga Pienińska [2]
› Oshee [2]
› Powerade [2]
› Augusto [1]
› Buddha [1]
› Cisowianka [1]
› Combu [1]
› La Mattina [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› Lubella [1]
› Mlekołaki [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Ostromecko [1]
› Sante [1]
› Sobieski [1]
› Sprite [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA