KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Carrefour
Liczba wyszukanych artykułów: 48
Badanie opinii konsumentów na temat sieci sklepów
Eksperci portalu Onet.pl oraz Polskiego Instytutu Badań Jakości (PIBJA) przeprowadzili badania opinii konsumentów temat największych sieci hiper i supermarketów w Polsce. Do badania wybrano największe sieci marketów, które zostały podzielone ...
2018-06-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Tesco
Biedronka głównym miejscem zakupów dla połowy Polaków
Ponad połowa (55%) polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Pozostałe wskazania rozkładają się kolejno na hipermarkety, małe sklepy spożywcze i supermarkety. - Ekspansja dyskontów i ...
2018-04-11 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Tesco
Biedronka najpopularniejszą siecią sklepów
Ośrodek Market Side przygotował raport z zestawieniem najbardziej popularnych sieci handlowych w Polsce. Zwyciężyła Biedronka, której sklep w ciągu ostatniego miesiąca odwiedziło 85% Polaków. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się ...
2018-01-22 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
,
Żabka
Sok z Tesco zwycięzcą testu PIBJA
Sok pomarańczowy to najbardziej popularny na świecie sok owocowy, który cieszy się dużym zainteresowaniem także w Polsce. W sierpniu Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) we współpracy z Wydziałem Nauk o Żywieniu ...
2017-09-07 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Polmlek
,
Tesco
marki:
Fortuna
Ponad połowa Polaków najczęściej robi zakupy w Biedronce
Dwóch na trzech Polaków najczęściej robi zakupy w sklepach sieci Biedronka - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Maison&Partners na zlecenie ISBnews. Na drugim miejscu znalazła się sieć Lidl z ...
2017-06-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Wzrost na polskim rynku tłuszczów żółtych
Z danych pochodzących z Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, że w 2016 roku Polacy kupili więcej masła niż w poprzednim roku i wydali na nie więcej pieniędzy. Efektem większych zakupów jest ...
2017-04-28 Food & drinks
firmy:
Carrefour
Sklepy dyskontowe głównym miejscem zakupów
Niemal 60% polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18% w 2016 wobec 21% w 2015). Pozycja hipermarketów i supermarketów utrzymuje ...
2017-04-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Tesco
Zakupy spożywcze ze smartfonem to nadal nisza
Blisko co piąty użytkownik smartfona odwiedza za jego pomocą strony popularnych sieci spożywczych. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już takim zainteresowaniem. Zasięg najpopularniejszych oscyluje wokół 2% - wynika z danych ...
2016-11-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Badania zakupów spożywczych online
Zakupy spożywcze przez internet to aktywność, która na stałe wpisała się w wirtualne zachowania Polaków - pokazuje badanie IRCenter. Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
,
Tesco
Dyskonty najlepiej oceniane przez klientów
Sieci handlowe największy problem mają ze wzbudzeniem zaufania u klientów. Najlepszy wizerunek mają dyskonty. To wnioski z ogólnopolskiego badania opinii na temat wizerunku supermarketów w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Freshmarket
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Najlepiej sprzedające się piwa i chipsy w Carrefour
Emocje związane z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, znajdują odbicie w sprzedaży produktów zaliczanych do niezbędnika kibica - piwa i chipsów. Od rozpoczęcia imprezy największym zainteresowaniem klientów sklepów Carrefour cieszą się ...
2016-06-23 Soft drinks
firmy:
Browar Kasztelan
,
Carlsberg
,
Carrefour
,
Grupa Żywiec
,
Intersnack Poland
,
Kompania Piwowarska
,
PepsiCo
,
Perła Browary Lubelskie
,
Van Pur
marki:
Żywiec
,
Perła
,
Kasztelan
,
Żubr
,
Lay's
,
Tyskie
,
Donner
,
Intersnack
Ranking sprzedaży lodów w Carrefour
Lody produkowane przez polską firmę Anita cieszą się największym zainteresowaniem klientów sieci Carrefour. Lody tej marki wyprzedziły w rankingu sprzedaży znanych, międzynarodowych producentów takich jak Nestle czy Unilever (Algida). Dla ...
2016-06-15 Food & drinks
firmy:
Anita
,
Carrefour
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Unilever
marki:
Algida
,
Koral
,
Nestle
,
Anita
Lista najlepszych sieci spożywczych w Polsce
Firma konsultingowa OC&C Strategy Consultants przeprowadziła wśród konsumentów badanie dotyczące opinii na temat sieci sklepów w Polsce. Klieni ocenili sieci pod względem cen, jakości i adekwatności produktów, szerokości asortymentu. Oceniono również ...
2015-10-16 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych
W II kwartale 2015 roku działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln PLN – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To o około 24 mln więcej, niż ...
2015-08-12 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Tesco
Wydatki reklamowe sieci handlowych wzrosły o 90 mln PLN
W I kwartale wydatki sieci handlowych na reklamę wyniosły 284 mln PLN. To o 50 mln PLN mniej niż w poprzednim kwartale, ale w ujęciu rocznym więcej o ponad 90 mln ...
2015-06-09 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Tesco
Wydatki reklamowe sieci handlowych wzrosły o 90 mln PLN
×
Koniec szybkiej ekspansji dyskontów?
Czołowe sieci dyskotowe w Polsce zwalniają tempo rozwoju. Dynamika wzrostu ich obrotów spadnie o połowę, czyli do 6% - wynika z prognoz firmy badawczej Euromonitor International, na które powołuje się Rzeczpospolita ...
2015-01-09 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Carrefour
,
Tesco
Carrefour Polska inauguruje kampanię "Z miłości do Zdrowia"
Carrefour odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania i startuje z kampanią "Z miłości do Zdrowia". Poza rozszerzeniem oferty produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnych oraz dla diabetyków ...
2014-07-24 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour Polska inauguruje kampanię "Z miłości do Zdrowia"
×
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Alma
,
Auchan
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Schwarz Group będzie liderem w Europie Zachodniej
Właściciel sieci sklepów Lidl, Schwarz Group, będzie do 2018 r. największym operatorem handlu detalicznego w Europie Zachodniej - podał serwis RetailTimes, powołując się na raport Planet Retail. Niemiecka firma ma do ...
2014-06-17 Soft drinks
firmy:
Schwarz Group
,
Carrefour
,
Lidl
Dyskonty szykują ekspansję we wschodniej Polsce
W ubiegłym roku sieci dyskontowe otworzyły w Polsce 344 nowe sklepy, podczas gdy hipermarketów otwarto tylko 9. Najważniejszym kierunkiem ekspansji dyskontów będą w najbliższym czasie wschodnie województwa Polski. Nie ma tam ...
2013-07-25 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Tesco
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [48]
działy
› handel [44]
› promocje i PR [10]
› inwestycje [5]
› zagranica [4]
› innowacje i nowości [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [26]
› Tesco [24]
› Biedronka [23]
› Auchan [19]
› Kaufland [15]
› E.Leclerc [10]
› Intermarche [7]
› Piotr i Paweł [7]
› Żabka [7]
› Makro Cash & Carry [6]
› Aldi [5]
› Lewiatan [5]
› Selgros Cash&Carry [5]
› Dino [4]
› Real [4]
› Alma [3]
› Delikatesy Centrum [3]
› Społem [3]
› Freshmarket [2]
› Nestle [2]
› Netto [2]
› Schwarz Group [2]
› abc [1]
› Ahold [1]
› Anita [1]
› Browar Kasztelan [1]
› Carlsberg [1]
› Edeka [1]
› EKO Holding [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Groszek [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Intersnack Poland [1]
› Jeronimo Martins [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Mila [1]
› Mokate [1]
› PepsiCo [1]
› Perła Browary Lubelskie [1]
› Polmlek [1]
› Polomarket [1]
› PPL Koral [1]
› Rewe [1]
› Stokrotka [1]
› Unilever [1]
› Van Pur [1]
› WSP Społem Kielce [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [5]
› owoce i warzywa [5]
› mleko [4]
› mięso i ryby [4]
› słodycze i przekąski [4]
› alkohol [3]
› inne produkty [3]
› kawa i herbata [2]
firmy marketingowe
› New Communications [1]
marki
› Żywiec [2]
› Algida [1]
› Anita [1]
› Carrefour [1]
› Cisowianka [1]
› Donner [1]
› Fortuna [1]
› Intersnack [1]
› Kasztelan [1]
› Koral [1]
› Lay's [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Nestle [1]
› Perła [1]
› Tyskie [1]
› Winiary [1]
› Żubr [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA