KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
promocje i PR
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Zdrowe odżywianie oczami Polaków
Raport Inquiry pokazuje, że zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania. Firma Inquiry już po raz piąty zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków. Nasze deklaracje w ...
2024-04-15 Soft drinks
Łatwiej zapamiętujemy markę uczestnicząc w jej konkursie
W ciągu ostatniego roku 80% Polaków wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub akcji wsparcia sprzedaży sprawia, że łatwiej zapamiętuje markę lub konkretny ...
2024-04-04 Soft drinks
Mondelez rusza z nową kampanią edukacyjną
Mondelēz International, światowy lider kategorii przekąsek od lat wdraża strategię zrównoważonego rozwoju w wielu obszarach. Od pozyskiwania surowców z troską o środowisko i lokalne społeczności, aż po edukację konsumentów w zakresie ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Mondelez International
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
W tym roku Polacy planują przeznaczyć średnio 568,8 zł na święta wielkanocne. To o 30 zł mniej niż w zeszłym roku. Niemal połowa z nich przewiduje, że koszty zbliżającej się Wielkanocy ...
2024-03-18 Soft drinks
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
×
poprzedni
następny
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
Marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą majonezy w nowej odsłonie. W sprzedaży pojawią się produkty w nowych formatach słoików i z odmienionymi etykietami. Majonez Babuni i Majonez Original – to dwa ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Hellmann's
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
×
poprzedni
następny
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
Jaja w sklepach tańsze niż u producentów
Producenci jaj stali się mimowolnymi ofiarami wojny cenowej między dwoma największymi sieciami handlowymi w Polsce. Wiodący detaliści sprzedają w swoich sklepach jaja poniżej cen zakupu, a to powoduje, że pozostali odbiorcy ...
2024-02-26 Food & drinks
Trwa wojna cenowa Biedronki z Lidlem
Dwie czołowe sieci handlowe prowadzą już otwartą wojnę cenową. W ostatnim czasie w Lidlu można kupić np. litrowe mleko świeże 2% za 1,59 zł, 10 jaj za 2,69 zł, czy opakowanie ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Co dziesiąty Polak rezygnuje w styczniu z alkoholu
Co trzeci Polak (34%) ma w swoim otoczeniu kogoś, kto w styczniu powtrzymał się od spożywania napojów alkoholowych. Co dziesiąty z kolei sam zdecydował się na podjęcie wyzwania Dry January – ...
2024-02-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [3]
działy
› handel [3]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lidl [1]
› Mondelez International [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
› owoce i warzywa [2]
› inne produkty [2]
› alkohol [1]
› słodycze i przekąski [1]
marki
› Hellmann's [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA