KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
badania
ostatnie 3 miesi±ce
Liczba wyszukanych artyku³ów: 125
Transformacja proteinowa staje siê faktem
W 2020 roku mieszkañcy ziemi zjedli 574 mln ton miêsa, owoców morza, nabia³u i jaj - czyli prawie 75 kg na osobê. Ilo¶æ bia³ka zwierzêcego wci±¿ ro¶nie, zw³aszcza na rynkach rozwijaj±cych ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje siê faktem
×
Du¿a czê¶æ zwy¿ki obrotów w e-commerce bêdzie trwa³a
Jak wynika z raportu Mastercard pt. "Odbudowa po pandemii: e-wolucja handlu" w 2020 r. na handel elektroniczny przypada³ oko³o jeden dolar na ka¿de piêæ dolarów wydanych na zakupy w sklepach detalicznych ...
2021-04-08 Soft drinks
Rolnictwo ro¶linne bardziej odporne na pandemiê
Rolnicy zajmuj±cy siê produkcj± ro¶linn± w mniejszym stopniu odczuwali negatywny wp³yw pandemii na swój biznes ni¿ ukierunkowani na produkcjê zwierzêc±. W¶ród gospodarstw nastawionych na ro¶liny, nieco ponad po³owa przyzna³a, ¿e nie ...
2021-04-07 Soft drinks
Rok od pierwszego lockdownu w bran¿y winiarskiej
Pandemia bardzo utrudni³a funkcjonowanie bran¿y winiarskiej, ale w ostatecznym rachunku jej nie zaszkodzi³a - tak podsumowuj± ostatnie dwana¶cie pandemicznych miesiêcy szefowie firm zrzeszonych w Zwi±zku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. COVID-19 ...
2021-04-06 Food & drinks
Ruch w fast foodach na du¿ym minusie
Analiza ponad 8 mln wizyt konsumenckich, zarejestrowanych w 750 restauracjach najwiêkszych sieci typu fast food, wykaza³a, ¿e ruch spad³ tam ¶rednio o 40% rok do roku. Najpowa¿niejsze straty, powy¿ej 40%, odnotowano ...
2021-04-06 Soft drinks
Milka tworzy program Mi³e Wie¶ci
Najnowsze badanie opublikowane przez markê Milka pokazuje, ¿e delikatno¶æ jest kluczem do szczê¶cia, a Polacy chc± jej wiêcej do¶wiadczaæ. W ramach prowadzonej kampanii Milka tworzy równie¿ program "Mi³e Wie¶ci", poprzez który ...
2021-04-06 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
marki:
Milka
Po³owa Polaków popiera zakaz sprzeda¿y alkoholu na stacjach benzynowych
Prawie po³owa Polaków popar³aby zakaz sprzeda¿y alkoholu na stacjach benzynowych - wynika z badania SW Research dla AlcoSense Laboratories. Stacje benzynowe to jeden z wyj±tków wymienionych w ustawie o zakazie handlu ...
2021-04-06 Soft drinks
Badanie popularno¶ci marek majonezu
Przed pocz±tkiem okresu najwy¿szej sprzeda¿y majonezu w ci±gu roku, portal money.pl sprawdzi³, po jaki marki tego sosu najczê¶ciej siêgamy. Z badañ zrealizowanych przez UCE Research i Grupy Blix wynika, ¿e liderem ...
2021-04-02 Soft drinks
marki:
Ocetix
,
Winiary
,
Roleski
,
Madero
,
Mosso
,
Pudliszki
,
Hellmann's
,
Majonez Kêtrzyñski
,
Motyl
,
Majonez Kielecki
,
Kania
,
Mikado
,
Develey
UOKiK skontrolowa³ produkty bezglutenowe
Szacuje siê, ¿e blisko 400 tys. osób w Polsce nie powinno spo¿ywaæ glutenu ze wzglêdów zdrowotnych. Z my¶l± o tej grupie konsumentów UOKiK sfinansowa³ badania sk³adu produktów przeprowadzone przez organizacjê pozarz±dow± ...
2021-04-01 Soft drinks
Raport o glifosacie w kaszach jaglanych
Opublikowany w³a¶nie raport pt. "Konsumenci testuj±: Kasza jaglana - czy zawiera glifosat?" zawiera wyniki kolejnego badania kasz jaglanych pod k±tem obecno¶ci glifosatu. Raport opublikowa³a Fundacja Konsumentów we wspó³pracy z Instytutem Spraw ...
2021-04-01 Food & drinks
firmy:
Janex
,
Sante
,
Sonko
Mikroplastik nie pochodzi z butelek PET
O mikroplastiku mówi siê obecnie bardzo wiele - jak pokaza³y badania opinii publicznej zrealizowane przez Instytut IQS na potrzeby kampanii edukacyjnej #rePETujemy, 65% Polaków uwa¿a, ¿e jego g³ównym ¼ród³em s± opakowania ...
2021-04-01 Soft drinks
Marki w³asne odpowiadaj± ju¿ za 20% sprzeda¿y FMCG
W ci±gu najbli¿szych dwóch lat warto¶æ rynku produktów pod markami sieci handlowych wzro¶nie o ok. 6 mld PLN - prognozuje firma badawcza GfK Polonia. Obecnie rynek ten wart jest 34 mld ...
2021-03-31 Soft drinks
Zakupy na Wielkanoc 2021 bardziej online
Wed³ug najnowszego badania Easter Holiday Survey Europe przeprowadzonego przez AdColony, a¿ 60% osób uznaje obecnie bezpieczeñstwo za kluczowy powód, dla którego robi zakupy online a nie stacjonarnie. Dlatego te¿ ponad 60% ...
2021-03-31 Soft drinks
Poprawa nastrojów konsumentów w marcu
Marcowy odczyt wska¼nika nastrojów konsumenckich wskazuje na nieznaczne polepszenie klimatu konsumenckiego w Polsce. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wska¼nik ilustruj±cy aktualne nastroje w¶ród polskich konsumentów, wyniós³ w marcu -9,8 i by³ ...
2021-03-31 Soft drinks
Polacy pij± znacznie mniej s³odzonych napojów
W styczniu i lutym w Polsce wyra¼nie spad³o zainteresowanie napojami s³odzonymi. Ich wy¿sze ceny, zwi±zane z wprowadzonym podatkiem cukrowym mocno wp³ynê³y na sprzeda¿ tej kategorii - wynika z danych NielsenIQ ...
2021-03-30 Soft drinks
Polacy pij± znacznie mniej s³odzonych napojów
×
¯ywiec Jasne Lekkie
Wychodz±c naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz czê¶ciej poszukuj± l¿ejszych i mniej goryczkowych piw, marka ¯ywiec wprowadzi³a na rynek nowego lagera - ¯ywiec Jasne Lekkie 4,5%. Segment piw premium w Polsce ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa ¯ywiec
,
Hope
,
Feeders
,
Starcom
,
Global Shopper Marketing
,
2012
marki:
¯ywiec
¯ywiec Jasne Lekkie
×
poprzedni
nastêpny
Mlekovita liderem w produkcji serów miêkkich
3,5 tys. ton - tyle serów miêkkich wytwarzanych jest ¶rednio ka¿dego miesi±ca we wszystkich zak³adach Grupy Mlekovita. Taki wynik czyni firmê liderem w produkcji serów z tego segmentu. Ich asortyment ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Mlekovita
Spad³y zaleg³o¶ci handluj±cych alkoholami
Choæ pandemia odcisnê³a piêtno na gospodarce, to akurat rynek sprzeda¿y alkoholu szczególnie nie ucierpia³. Polacy przeznaczyli w ub.r. na trunki o 7% pieniêdzy wiêcej ni¿ rok wcze¶niej, w sumie ponad 39 ...
2021-03-30 Soft drinks
Spad³y zaleg³o¶ci handluj±cych alkoholami
×
Wielkanoc kluczowa dla segmentu czekolady
¦wiêta Wielkiej Nocy s± jednym z najwa¿niejszych okresów sprzeda¿y czekoladowych s³odyczy. W zesz³ym roku, mimo nietypowych okoliczno¶ci, Polacy zwiêkszyli zakupy m.in. tabliczek gorzkich, u¿ywanych równie¿ do domowych ¶wi±tecznych wypieków. Zesz³oroczne ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Wielkanoc kluczowa dla segmentu czekolady
×
ZM Silesia inwestuj± w dzia³ Badañ i Rozwoju
Specjali¶ci z Zak³adów Miêsnych Silesia tworz± innowacyjne rozwi±zania pozwalaj±ce m.in. lepiej odzyskiwaæ bia³ko z przetwarzanych surowców, jak równie¿ nowe ³atwe do przygotowania produkty o wysokich walorach od¿ywczych i zbilansowanym sk³adzie. Z ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
ZM Silesia
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzieñ [7]
› ostatni miesi±c [43]
dzia³y
› handel [64]
› zagranica [27]
› promocje i PR [18]
› innowacje i nowo¶ci [15]
› dostawcy [8]
› inwestycje [4]
› makroekonomia [4]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carlsberg [3]
› Lidl [3]
› Nestle [3]
› Biedronka [2]
› Mlekovita [2]
› Arla Foods [1]
› Auchan [1]
› CEDC [1]
› Coca-Cola [1]
› DS Smith [1]
› Eisberg [1]
› Grupa ¯ywiec [1]
› Janex [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Kondrat Wina Wybrane [1]
› Lotte Wedel [1]
› Maczfit [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekpol [1]
› Mondelez Polska [1]
› Nativiana Roztocze [1]
› Netto [1]
› Paboco [1]
› PGS [1]
› Pyszne.pl [1]
› Sante [1]
› Sonko [1]
› SuperDrob [1]
› Tesco [1]
› Upfield [1]
› ZM Silesia [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [31]
› napoje bezalkoholowe [23]
› owoce i warzywa [20]
› miêso i ryby [18]
› mleko [15]
› s³odycze i przek±ski [12]
› inne produkty [11]
› kawa i herbata [5]
firmy marketingowe
› 2012 [1]
› Dragon Rouge [1]
› Feeders [1]
› Global Shopper Marketing [1]
› Hope [1]
› McCann [1]
› Mosqi.to [1]
› Shootme [1]
› Starcom [1]
marki
› Develey [2]
› Winiary [2]
› AdeZ [1]
› Alpro [1]
› Bonduelle [1]
› Carlsberg [1]
› Chruupaczka [1]
› E.Wedel [1]
› Fast Good [1]
› Flora [1]
› Hellmann's [1]
› Kania [1]
› Knorr [1]
› Madero [1]
› Majonez Kêtrzyñski [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Mikado [1]
› Milka [1]
› Mlekovita [1]
› Mosso [1]
› Motyl [1]
› Nescafe [1]
› Ocetix [1]
› Pilos [1]
› Podravka [1]
› Pudliszki [1]
› Rodowita z Roztocza [1]
› Roleski [1]
› Sante [1]
› Somersby [1]
› Soplica [1]
› S&R Garage [1]
› Tarczyñski [1]
› Vitanella [1]
› Wawrzyniec [1]
› ¯ywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA