KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 296
Przestrzeń do rozwoju marek własnych pozostaje duża
Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG osiągnął wartość 48 mld zł, a potencjał dalszych wzrostów nadal jest wciąż ogromny. W 2025 roku marki własne będą odpowiadały za jedną czwartą wszystkich ...
2023-10-30 Soft drinks
Roślinne zamienniki mięsa coraz częściej wybierane
Do 2040 roku mięso laboratoryjne może stanowić już 35% światowego spożycia mięsa, a roślinne zamienniki – 25%. To oznacza, że tradycyjne mięso będzie stopniowo tracić na znaczeniu, co ma niebagatelne znaczenie ...
2023-10-27 Soft drinks
firmy:
FoodWell
Francuzi nie chcą rezygnować z jaj „trójek”
Francuscy konsumenci nie chcą rezygnować z zakupu jaj klatkowych, które należą do najtańszych. Jaja pochodzące z chowu klatkowego stały się szczególnie atrakcyjne we Francji w okresie silnej presji inflacyjnej. Takie wnioski ...
2023-10-27 Soft drinks
Światowy potentat napojów roślinnych wchodzi do Polski
Oatly, pierwsza i największa na świecie firma produkująca napoje owsiane wkracza na polski rynek. Lider napojów owsianych w wielu krajach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii i Szwecji ...
2023-10-25 Soft drinks
firmy:
Oatly
marki:
Oatly
Światowy potentat napojów roślinnych wchodzi do Polski
×
Stosunek Polaków do marek ukraińskich
Najnowszy raport Inquiry „Marki ukraińskie na polskim rynku” zestawia ze sobą wyniki badań zrealizowanych w 2 falach: w lipcu 2022 r. oraz w październiku 2023 r. Wynika z niego, że choć ...
2023-10-25 Soft drinks
W Polsce pogłębiają się regionalne dysproporcje w sile nabywczej
W 2023 r. średnia siła nabywcza na mieszkańca Polski wynosi 10 903 euro. To wynik o około 38 procent poniżej średniej europejskiej i awans o jedno miejsce na 29. pozycję z ...
2023-10-25 Soft drinks
Świderki królem makaronów w Biedronce
Świderki, spaghetti i krajanki – te makarony najczęściej trafiają do koszyków klientów Biedronki. A jak pokazują dane sieci, opublikowane z okazji Światowego Dnia Makaronu przypadającego na 25 października, po makarony z ...
2023-10-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
Segregacja odpadów opakowaniowych - wyniki badania
Wzrost zaangażowania Polaków w kwestiach ekologii jest zauważalny. Wyniki wykazują, że aż 92% ankietowanych deklaruje segregację odpadów opakowaniowych, co stanowi wzrost o 13% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Zaangażowanie Polaków na ...
2023-10-24 Soft drinks
Segregacja odpadów opakowaniowych - wyniki badania
×
poprzedni
następny
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Ciepły wrzesień poprawił wyniki sklepów małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 10,5% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji wzrosła ...
2023-10-23 Soft drinks
Zmiana lidera wzrostów cen na rynku spożywczym
We wrześniu codzienne zakupy były droższe średnio o ponad 10% w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r. To wolniejszy wzrost niż w ostatnich miesiącach, ale wciąż dwucyfrowy. Tym razem zestawienie otwierają ...
2023-10-20 Soft drinks
Większość sieci handlowych obniżyło ceny w ostatnim miesiącu
We wrześniu inflacja w Polsce osiągnęła poziom jednocyfrowy i wyniosła 8,2%. Choć drożyzna wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie to wzrost cen na sklepowych półkach lekko wyhamował. Jak wynika z najnowszego ...
2023-10-19 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Lidl
,
Polomarket
Chiński rynek mleka i eksport mleka z Polski do Chin
18 października Polska Izba Mleka zorganizowała konferencję prasową projektu pn. Trade Milk, finansowanego z Funduszu Promocji Mleka. Projekt jest kontynuacją 3-letniego programu informacyjno-promocyjnego, finansowanego w latach 2014-2017 ze środków Unii Europejskiej ...
2023-10-19 Food & drinks
Polscy konsumenci są coraz bardziej wymagający
Wymagania zakupowe konsumentów ulegają ciągłym zmianom. Obecnie Polacy chcą być traktowani indywidualnie i coraz częściej zwracają uwagę na dobry stosunek jakości do ceny. A jeśli produkt lub usługa nie spełniają ich ...
2023-10-18 Soft drinks
Rynek private label przebije w tym roku 40 mld zł
Sprzedaż produktów pod markami własnymi rośnie w Polsce 1,5 raza szybciej niż wynosi ogólny wzrost rynku. Polacy wydają rocznie na te produkty ponad 40 mld zł - wynika z badań firmy ...
2023-10-18 Soft drinks
Analiza list zakupowych Polaków
Analitycy od lat obserwują, co najchętniej kupują Polacy. Najnowsze dane, które opublikowała aplikacja Listonic, pozwalają dostrzec aktualne trendy. Porównano listy zakupowe z okresu styczeń-wrzesień 2023 r. do analogicznego okresu zeszłego roku ...
2023-10-16 Soft drinks
Jeżyny biją historyczny rekord konsumpcji
Jeżyny w lecie jadło 9,1 mln Polaków. To o 27% i 2 mln więcej niż w lecie 2022 roku. To najwyższy wyniki w historii realizowanego od 4 lat comiesięcznego monitoringu konsumpcji ...
2023-10-13 Soft drinks
Truskawki symbolem lata dla Polaków
Sezon na polskie truskawki trwa od wczesnej wiosny do późnej jesieni. Konsumpcja truskawek była najwyższa w historii w każdym letnim miesiącu - czerwcu, lipcu i sierpniu. W czerwcu konsumpcja była najwyższa ...
2023-10-12 Soft drinks
Etykiety wegańskie nie zachęcają do zakupu
Przekonanie większej liczby konsumentów do produktów pochodzenia roślinnego pozostaje sporym wyzwaniem. Jak wynika z badania MIT Media Lab, etykiety wegetariańskie i wegańskie w menu zmniejszają prawdopodobieństwo wyboru tych pozycji przez konsumentów ...
2023-10-12 Soft drinks
Jedna trzecia Polaków dostrzega spadek cen w sklepach
Co trzeci ankietowany dostrzega podczas codziennych zakupów, że ogólnie ceny w sklepach przestały rosnąć lub zaczęły spadać. Natomiast przeciwnego zdania jest przeszło połowa respondentów - wynika z ogólnopolskiego sondażu UCE RESEARCH ...
2023-10-12 Soft drinks
[1]
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [9]
› ostatni miesiąc [30]
› ostatnie 3 miesiące [77]
działy
› handel [115]
› zagranica [64]
› promocje i PR [29]
› innowacje i nowości [24]
› dostawcy [16]
› makroekonomia [11]
› inwestycje [7]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [19]
› Lidl [8]
› Auchan [7]
› Coca-Cola [7]
› Kaufland [6]
› Eurocash [4]
› Grupa Maspex [4]
› Mlekovita [4]
› Nestle [4]
› Tarczyński [4]
› FoodWell [3]
› Henkell Freixenet [3]
› JNT Group [3]
› Netto [3]
› Unilever [3]
› WSP Społem Kielce [3]
› Carrefour [2]
› Danone [2]
› Dom Wina [2]
› DS Smith [2]
› E.Leclerc [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Hortex [2]
› Kompania Piwowarska [2]
› Kraft Heinz [2]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [2]
› Lotte Wedel [2]
› Mazurska Manufaktura [2]
› Mlekpol [2]
› Mondelez Polska [2]
› OSM Łowicz [2]
› PepsiCo [2]
› SM Spomlek [2]
› Tchibo [2]
› Żabka [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› abc [1]
› AB InBev [1]
› Adam Foods [1]
› Akomex [1]
› AleBrowar [1]
› Ambra [1]
› Atlanta Poland [1]
› Avallon [1]
› Bacardi-Martini [1]
› Bartex [1]
› BP [1]
› Bracia Sadownicy [1]
› Browar Grodzisk [1]
› Brown-Forman [1]
› Caffe Vergnano [1]
› CEDC [1]
› Colian [1]
› Da Grasso [1]
› De Care [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Deloitte [1]
› Diageo [1]
› Dr Gerard [1]
› Eti [1]
› Euro Sklep [1]
› Fanex [1]
› Ferrero [1]
› FM Logistic [1]
› FoodCare [1]
› Gemini Grupe [1]
› Glovo [1]
› Groszek [1]
› Konspol [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› LabFarm [1]
› Lewiatan [1]
› Lindt [1]
› Listonic [1]
› Maczfit [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mars [1]
› Mazurska Manufaktura Alkoholi [1]
› McCormick [1]
› Moje Sklepy [1]
› Mondelez International [1]
› MPPK Group [1]
› Mróz [1]
› Nendo [1]
› Oatly [1]
› OSM Krasnystaw [1]
› OSM Piątnica [1]
› OSM Sierpc [1]
› Partner Center [1]
› Pernod Ricard [1]
› PKN Orlen [1]
› Polmlek [1]
› Polomarket [1]
› ProVeg [1]
› Pyszne.pl [1]
› Rossmann [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Siemens [1]
› SM Gostyń [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [49]
› owoce i warzywa [46]
› napoje bezalkoholowe [44]
› słodycze i przekąski [38]
› inne produkty [34]
› mięso i ryby [28]
› mleko [26]
› kawa i herbata [6]
firmy marketingowe
› Feeders [1]
› Havas [1]
marki
› E.Wedel [4]
› Tarczyński [4]
› Ballantine's [2]
› Łaciate [2]
› Lajkonik [2]
› Lindt [2]
› Majonez Kielecki [2]
› Milka [2]
› Soplica [2]
› Żubr [2]
› Żubrówka [2]
› Actimel [1]
› Beck's [1]
› Berlinki [1]
› Bez deka mleka [1]
› Black [1]
› Burn [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Carlo Rossi [1]
› Coca-Cola [1]
› Delecta [1]
› Dorato [1]
› Eti [1]
› Fanex [1]
› Favita [1]
› Fresco [1]
› Garden Gourmet [1]
› Gin Lubuski [1]
› Grzaniec Galicyjski [1]
› Heinz [1]
› Hellena [1]
› Hellmann's [1]
› Hortex [1]
› Innocent Drinks [1]
› Jack Daniel's [1]
› Jacobs [1]
› Jagermeister [1]
› Jameson [1]
› Johnnie Walker [1]
› Kasia [1]
› Kinder [1]
› Kubuś [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Łomża [1]
› Lubelska [1]
› Martini [1]
› Merci [1]
› Mionetto [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Monster Energy [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nussbeisser [1]
› Oatly [1]
› Ostoya [1]
› Pani Zosia [1]
› Pan Tadeusz [1]
› Pepsi [1]
› Piccolo [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Purella [1]
› Red Bull [1]
› Ritter [1]
› Schogetten [1]
› Seagrams [1]
› Serenada [1]
› Skarby Serowara [1]
› Snickers [1]
› So food [1]
› Tchibo [1]
› Three Cents [1]
› Tiger [1]
› Twix [1]
› Tymbark [1]
› Tyskie [1]
› Wawel [1]
› Winiary [1]
› Wyborowa [1]
› Wypasione [1]
› Zatecky [1]
› Zbyszko [1]
› Żołądkowa Gorzka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA