KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 298
Koszyk Zakupowy droższy o 7,5% w skali roku
W październiku inflacja w Polsce wyniosła 6,6%. Choć dynamika podwyżek utrzymała trend spadkowy, to zakupy spożywcze nie tanieją. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force ...
2023-11-24 Soft drinks
Zmienił się stosunek Polaków do ukraińskich marek
W wyniku wybuchu wojny w Ukrainie w Polsce zwiększyła się obecność ukraińskich towarów i firm. W ubiegłym roku Polacy wykazywali dużą otwartość na te produkty, jednakże badanie Agencji Inquiry pokazało, że ...
2023-11-24 Soft drinks
Producent Łomży chwali się wynikami
Według danych za osiem miesięcy, Łomża – jako jedyna spośród 10 największych marek piwa w Polsce – zwiększyła sprzedaż ilościową rok do roku. - Największa marka w portfolio Van Pur, zrealizowała ...
2023-11-23 Soft drinks
firmy:
Van Pur
marki:
Łomża
Stały rozwój polskiego eksportu żywności
W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2023 roku polski sektor rolno-spożywczy odnotował wzrost wartości eksportu o 11%, osiągając przychody na poziomie 38,7 mld euro. Największa część eksportu trafiała na rynek Unii Europejskiej ...
2023-11-23 Soft drinks
Provident sprawdził świąteczne plany zakupowe Polaków
W tym roku czeka nas kameralna Gwiazdka – ponad połowa Polaków tegoroczne Święta Bożego Narodzenia planuje spędzić w domu, samotnie lub w wąskim gronie domowników. Niemal połowa przyznaje natomiast, że choć ...
2023-11-22 Soft drinks
Provident sprawdził świąteczne plany zakupowe Polaków
×
poprzedni
następny
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Branża HoReCa odczuwa zaciskanie pasa przez Polaków
Zdaniem 67% restauratorów, w związku z wysoką inflacją, Polacy zaciskają pasa i rzadziej pojawiają się w tym roku w restauracjach i lokalach gastronomicznych. Natomiast 69% wskazuje, że jeśli klienci już się ...
2023-11-22 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Browar Grodzisk sprawdził jakie piwa piją Polacy
W listopadzie 2023 r. agencja badawcza SW Research na zlecenie Browaru Grodzisk zbadała opinie Polek i Polaków na temat stylów piwa. Przeprowadzono ankiety na próbie 1000 pełnoletnich konsumentów piwa z całej ...
2023-11-21 Soft drinks
firmy:
Browar Grodzisk
Polacy chcą ograniczać wydatki na żywność
Odzież, obuwie, rozrywka poza domem oraz energia elektryczna – to kategorie, na których w najbliższym czasie planują oszczędzać Polacy. Co trzeci konsument chce również kupować mniej produktów spożywczych. – To dużo ...
2023-11-20 Soft drinks
Polska w czołówce producentów serów
Polska jest jednym z największych producentów serów na świecie. Od momentu przystąpienia do Unii Europejskiej, produkcja serów i twarogów stale wzrasta, osiągając w 2022 roku poziom 992 tysięcy ton. W strukturze ...
2023-11-20 Food & drinks
Raport Tetra Pak Index 2023
Zdrowe produkty żywnościowe nie powinny szkodzić środowisku – tak twierdzi prawie 3 na 4 respondentów 15. edycji raportu Tetra Pak Index, który skupia się na identyfikowaniu trendów konsumenckich i technologicznych w ...
2023-11-20 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Rynek bakalii rośnie w dwucyfrowym tempie
– Polski rynek bakalii jest w tej chwili wart ok. 2,6 mld zł – szacuje Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland. Notuje też dynamiczny wzrost, któremu sprzyja m.in. trend zdrowego odżywiania. Wyzwaniem ...
2023-11-17 Food & drinks
firmy:
Atlanta Poland
Europejczycy zmniejszają konsumpcję mięsa
Ogólnoeuropejskie badanie zatytułowane „Rosnący apetyt: kompleksowa analiza postaw Europejczyków wobec żywności roślinnej", sfinansowane w ramach unijnego projektu Smart Protein, wykazało, że 51% osób jedzących mięso w Europie twierdzi, że aktywnie ogranicza ...
2023-11-17 Food & drinks
PanParagon sprawdził ceny produktów marek własnych
Z najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów z aplikacji PanParagon wynika, że ceny produktów marek własnych w Biedronce, Lidlu oraz Kauflandzie są bardzo podobne. Najtańszy okazał się jednak Lidl – podaje Business ...
2023-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
Raport MarketHub o rynku sosów i przypraw
W tegorocznych analizach polskiego rynku spożywczego widoczna jest duża dynamika wzrostu cen dodatków spożywczych, zwłaszcza ketchupów, majonezów, musztard i przypraw. W lipcu 2023 r. wzrost ten wyniósł aż 22,4% w porównaniu ...
2023-11-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Kraft Heinz
,
Nestle
,
Unilever
,
WSP Społem Kielce
„Konsumenci zero” nową siłą na rynku
Przewidywanie potrzeb „konsumentów zero” i reagowanie na nie to jedno z poważnych wyzwań, przed którymi stoją dziś firmy - wynika z badania McKinsey Consumer Pulse Survey, o czym informuje portal Business ...
2023-11-15 Soft drinks
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Wino bezalkoholowe nowym liderem segmentu NoLo?
Już ponad 60% Polaków ogranicza picie alkoholu - wynika z raportu CIN&CIN 2023: Freewolucja. Spożycie alkoholi 0% w Polsce. Główne motywacje to: zdrowie, finanse, a także wysoki poziom ogólnej aktywności życiowej ...
2023-11-14 Soft drinks
Światowa produkcja wina spadnie do najniższego poziomu od 62 lat
Niekorzystne warunki pogodowe na całym świecie – w tym mrozy, ulewne deszcze i susza - prawdopodobnie spowodują, że światowa produkcja wina spadnie w tym roku do najniższego poziomu od 62 lat ...
2023-11-13 Soft drinks
UE bliżej rozwiązania problemu odpadów z opakowań
Europosłowie z Komisji Ochrony Środowiska Naturalnego, Zdrowia Publicznego i Bezpieczeństwa Żywności (ENVI) zaaprobowali projekt nowych przepisów opakowaniowych – Packaging and Packaging Waste Regulation (PPWR), których celem jest ograniczenie problemu rosnącej ilości ...
2023-11-08 Soft drinks
firmy:
DS Smith
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [10]
› ostatni miesiąc [25]
› ostatnie 3 miesiące [77]
działy
› handel [119]
› zagranica [68]
› promocje i PR [27]
› innowacje i nowości [25]
› dostawcy [17]
› makroekonomia [10]
› inwestycje [8]
› akwizycje i fuzje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [21]
› Lidl [8]
› Auchan [7]
› Coca-Cola [7]
› Kaufland [6]
› Eurocash [4]
› Grupa Maspex [4]
› Nestle [4]
› Netto [4]
› Tarczyński [4]
› Carrefour [3]
› FoodWell [3]
› Henkell Freixenet [3]
› JNT Group [3]
› Lotte Wedel [3]
› Mlekovita [3]
› Unilever [3]
› WSP Społem Kielce [3]
› Danone [2]
› Dom Wina [2]
› DS Smith [2]
› E.Leclerc [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Hortex [2]
› Kompania Piwowarska [2]
› Kraft Heinz [2]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [2]
› Mazurska Manufaktura [2]
› Mlekpol [2]
› Mondelez Polska [2]
› OSM Łowicz [2]
› PepsiCo [2]
› SM Spomlek [2]
› Żabka [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› abc [1]
› AB InBev [1]
› Adam Foods [1]
› Akomex [1]
› AleBrowar [1]
› Ambra [1]
› Atlanta Poland [1]
› Avallon [1]
› Bacardi-Martini [1]
› Bartex [1]
› BP [1]
› Bracia Sadownicy [1]
› Browar Grodzisk [1]
› Brown-Forman [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Carlsberg [1]
› CEDC [1]
› Colian [1]
› Da Grasso [1]
› De Care [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Deloitte [1]
› Diageo [1]
› Dr Gerard [1]
› Eti [1]
› Euro Sklep [1]
› Fanex [1]
› Ferrero [1]
› FM Logistic [1]
› FoodCare [1]
› Gemini Grupe [1]
› Glovo [1]
› Groszek [1]
› Konspol [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› LabFarm [1]
› Lewiatan [1]
› Lindt [1]
› Listonic [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mars [1]
› Mazurska Manufaktura Alkoholi [1]
› McCormick [1]
› Moje Sklepy [1]
› Mondelez International [1]
› MPPK Group [1]
› Mróz [1]
› Nendo [1]
› Oatly [1]
› OSM Krasnystaw [1]
› OSM Piątnica [1]
› OSM Sierpc [1]
› Partner Center [1]
› Pernod Ricard [1]
› PKN Orlen [1]
› Polmlek [1]
› Polomarket [1]
› ProVeg [1]
› Pyszne.pl [1]
› Rossmann [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Siemens [1]
› SM Gostyń [1]
› Stock Polska [1]
› Storck [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [50]
› owoce i warzywa [45]
› napoje bezalkoholowe [44]
› słodycze i przekąski [44]
› inne produkty [35]
› mięso i ryby [30]
› mleko [25]
› kawa i herbata [5]
firmy marketingowe
› Feeders [1]
› Havas [1]
marki
› E.Wedel [5]
› Tarczyński [4]
› Ballantine's [2]
› Łaciate [2]
› Lajkonik [2]
› Lindt [2]
› Majonez Kielecki [2]
› Milka [2]
› Soplica [2]
› Żubr [2]
› Żubrówka [2]
› Actimel [1]
› Beck's [1]
› Berlinki [1]
› Bez deka mleka [1]
› Black [1]
› Burn [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Carlo Rossi [1]
› Coca-Cola [1]
› Delecta [1]
› Dorato [1]
› Eti [1]
› Fanex [1]
› Fresco [1]
› Garden Gourmet [1]
› Gin Lubuski [1]
› Grzaniec Galicyjski [1]
› Heinz [1]
› Hellena [1]
› Hellmann's [1]
› Hortex [1]
› Innocent Drinks [1]
› Jack Daniel's [1]
› Jacobs [1]
› Jagermeister [1]
› Jameson [1]
› Johnnie Walker [1]
› Kasia [1]
› Kinder [1]
› Kubuś [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Łomża [1]
› Lubelska [1]
› Martini [1]
› Merci [1]
› Mionetto [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Monster Energy [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nussbeisser [1]
› Oatly [1]
› Okocim [1]
› Ostoya [1]
› Pani Zosia [1]
› Pan Tadeusz [1]
› Pepsi [1]
› Piccolo [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Purella [1]
› Red Bull [1]
› Ritter [1]
› Schogetten [1]
› Seagrams [1]
› Serenada [1]
› Skarby Serowara [1]
› Snickers [1]
› Tchibo [1]
› Three Cents [1]
› Tiger [1]
› Twix [1]
› Tymbark [1]
› Tyskie [1]
› Wawel [1]
› Winiary [1]
› Wyborowa [1]
› Wypasione [1]
› Zatecky [1]
› Zbyszko [1]
› Żołądkowa Gorzka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA