KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 28
Polacy utrzymają świąteczne wydatki na ubiegłorocznym poziomie
W tym roku 17,3% Polaków zamierza wydać 200-300 zł na wielkanocną żywność w przeliczeniu na jedną osobę. To najczęściej wskazywana kwota w sondażu UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Przeważnie deklarują ją ...
2024-03-27 Soft drinks
Połowa konsumentów chce oszczędzać na świątecznych zakupach
Według najnowszego raportu Grupy BLIX, 47,5% aktywnych konsumentów planuje ograniczyć tegoroczne wydatki na zakupy wielkanocne względem zeszłorocznych. Rok temu 67,7% shopperów planowało zachować większą oszczędność niż w 2022 r. Obecnie 31% ...
2024-03-26 Soft drinks
Nowa odsłona piwa Beck’s
Lider niemieckich piw rozszerza portfolio na polskim rynku i wprowadza produkt w puszce 500 ml, a także nowe opakowanie wielopaków, redukując tym samym ilość plastiku wykorzystanego do ich produkcji. Beck’s to ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
AB InBev
,
Coca-Cola
marki:
Beck's
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Marka Wypasione numerem 1 w Polsce
Mlekovita jest liderem rynku mleka w Polsce, a ponad 25% produkowanego mleka pochodzi z Mlekovity. Wzrastająca dynamika sprzedaży i pozycja numer 1 w wyborach zakupowych Polaków, znalazła potwierdzenie w badaniach rynkowych ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Wypasione
Wartość koszyka zakupowego wzrosła w 2023 roku o 2,4%
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To znacznie mniej niż przed rokiem, gdy ...
2024-03-22 Soft drinks
Preferencje śniadaniowe pracowników biurowców
Firma MójCatering przeprowadziła badanie preferencji śniadaniowych pracowników budynków biurowych Adgar Poland. Przez pięć tygodni badani wybierali dania przygotowane przez dietetyków. Aż 87% badanych zadeklarowało, że regularnie spożywa śniadanie. Z tego 47% ...
2024-03-22 Soft drinks
OSM Łowicz tnie produkcję roślinną
Coraz silniejsza konkurencja cenowa na rynku roślinnych alternatyw produktów mleczarskich sprawiła, że OSM Łowicz, właściciel marki Bez Deka Mleka, podjęła decyzję o ograniczeniu produkcji wyrobów roślinnych. Firma pozostawiła w ofercie tylko ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
marki:
Bez deka mleka
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [9]
działy
› handel [8]
› innowacje i nowości [4]
› promocje i PR [2]
› zagranica [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mlekovita [2]
› AB InBev [1]
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Maczfit [1]
› Makarony Polskie [1]
› Nestle [1]
› OSM Łowicz [1]
› Tchibo [1]
› Upfield [1]
› WSP Społem Kielce [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [6]
› słodycze i przekąski [6]
› inne produkty [5]
› mleko [3]
› alkohol [2]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mięso i ryby [2]
› kawa i herbata [1]
marki
› Beck's [1]
› Bez deka mleka [1]
› Favita [1]
› Kasia [1]
› Lajkonik [1]
› Majonez Kielecki [1]
› So food [1]
› Winiary [1]
› Wypasione [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA