KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Biedronka pokonała Auchan w wyścigu o pozycję lidera najtańszych sieci handlowych - wynika z najnowszego badania Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Według danych GUS ceny towarów i usług konsumpcyjnych ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
Małe sklepy spożywcze czeka trudny rok
Po ponad dwóch latach wrócił 5-procentowy VAT na żywność. Sieci dyskontów, które toczą wojnę o klientów, kuszą obietnicą, że cen nie podniosą. Korzystna dla klientów zapowiedź może się jednak okazać zabójcza ...
2024-04-11 Soft drinks
Przyczyny wyboru różnych formatów handlowych
Ponad 60% polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze w dyskontach. Podobny odsetek wybiera też centra handlowe ze względu na ich ofertę rozrywkową, a blisko 40% decyduje się na wizytę w parkach ...
2024-04-08 Soft drinks
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Polacy utrzymają świąteczne wydatki na ubiegłorocznym poziomie
W tym roku 17,3% Polaków zamierza wydać 200-300 zł na wielkanocną żywność w przeliczeniu na jedną osobę. To najczęściej wskazywana kwota w sondażu UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Przeważnie deklarują ją ...
2024-03-27 Soft drinks
Połowa konsumentów chce oszczędzać na świątecznych zakupach
Według najnowszego raportu Grupy BLIX, 47,5% aktywnych konsumentów planuje ograniczyć tegoroczne wydatki na zakupy wielkanocne względem zeszłorocznych. Rok temu 67,7% shopperów planowało zachować większą oszczędność niż w 2022 r. Obecnie 31% ...
2024-03-26 Soft drinks
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Wartość koszyka zakupowego wzrosła w 2023 roku o 2,4%
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To znacznie mniej niż przed rokiem, gdy ...
2024-03-22 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Nestle [1]
› WSP Społem Kielce [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› inne produkty [1]
marki
› Majonez Kielecki [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA