KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
badania
Pepsi
Liczba wyszukanych artyku³ów: 10
Napoje w ma³ych opakowaniach letnim hitem
Wraz ze wzrostem temperatur w sklepach ma³oformatowych do 300 m2 wyra¼nie ro¶nie zarówno warto¶æ sprzeda¿y, jak i liczba paragonów, na których mo¿na znale¼æ wodê, napoje gazowane, soki, napoje niegazowane, herbaty mro¿one ...
2019-06-11 Soft drinks
firmy:
Tymbark
,
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
Grupa Maspex
,
¯ywiec Zdrój
,
Na³êczów Zdrój
marki:
Coca-Cola
,
Tymbark
,
¯ywiec Zdrój
,
Cisowianka
,
Pepsi
Polacy nie potrafi± wskazaæ marek zwi±zanych z Mundialem
Ponad 60% respondentów nie potrafi³o wskazaæ ¿adnej marki zwi±zanej z mistrzostwami ¶wiata w Rosji ani z polsk± reprezentacj± w pi³ce no¿nej - pokaza³o badanie firmy Starcom. W odpowiedzi na pytanie ...
2018-05-23 Soft drinks
firmy:
Ustronianka
,
Biedronka
,
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
Starcom
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Ustronianka
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
Rusza pierwsza zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi - kampanii, w której konsumenci odkrywaj±, który napój typu cola bardziej im smakuje. Dotychczas akcje te zawsze odbywa³y siê w miesi±cach letnich. Mechanizm ...
2016-11-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Deloitte Digital
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Ewesa
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
×
Sponsorzy sportu trafiaj± do mê¿czyzn
Firmy, które s± sponsorami sportu s± przez niemal po³owê respondentów lepiej postrzegane ni¿ te, które siê w niego nie anga¿uj±. Co czwarty Polak przyznaje, ¿e fakt, i¿ dana firma jest aktywna ...
2016-03-04 Soft drinks
marki:
Coca-Cola
,
Red Bull
,
Tyskie
,
Pepsi
,
¯ywiec
,
Heineken
Wzros³y wydatki reklamowe na napoje gazowane
Producenci napojów gazowanych wydali przez trzy kwarta³y tego roku o jedn± trzeci± wiêcej w porównaniu z rokiem ubieg³ym. Najsilniej reklamowanymi markami by³y Coca-Cola i Pepsi. W omawianym okresie producenci wydali ...
2015-11-18 Soft drinks
firmy:
Orangina Schweppes
,
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
Colian
,
Zbyszko
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Coca-Cola ma dwukrotnie wiêkszy bud¿et marketingowy ni¿ Pepsi
Z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl wynika, ¿e producenci napojów gazowanych w okresie od stycznia do maja 2015 r. cennikowo przeznaczyli na wsparcie reklamowe swoich marek w mediach pozainternetowych 92,9 ...
2015-07-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
marki:
Pepsi
,
Fanta
,
Coca-Cola
,
Sprite
Ponad 400 mln PLN na reklamê napojów
W I po³owie 2013 r. producenci napojów bezalkoholowych przeznaczyli na dzia³ania reklamowe (bez internetu) 409,4 mln PLN, o 5,9% wiêcej ni¿ rok wcze¶niej. Bud¿et Coca-Coli by³ dwukrotnie wiêkszy ni¿ Pepsi, wyra¼nie ...
2013-08-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Zespó³ Uzdrowisk K³odzkich
,
Hoop Polska
,
Tymbark
,
PepsiCo
,
Grupa Maspex
,
¯ywiec Zdrój
,
Na³êczów Zdrój
,
Equinox
marki:
Hoop
,
¯ywiec Zdrój
,
Coca-Cola
,
Tymbark
,
Pepsi
,
Staropolanka
,
Cisowianka
,
Dobrowianka
Coca-Cola i Pepsi pobite przez Angry Birds
Napój gazowany produkowany na zlecenie firmy Rovio pod mark± Angry Birds na fiñskim rynku, sprzedaje siê lepiej ni¿ Coca-Cola i Pepsi. Produkt zwi±zany z bij±c± rekordy popularno¶ci gr± wideo na ...
2012-11-22 Soft drinks
firmy:
Olvi
,
Rovio
,
Coca-Cola
,
PepsiCo
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Angry Birds
Euromonitor International: rosyjski rynek napojów bezalkoholowych
W 2011 r. warto¶æ rosyjskiego rynku napojów bezalkoholowych by³a szacowana na 14,5 mld USD, a jego wielko¶æ wynios³a 12 mld litrów. W skali globalnej oznacza to, ¿e Rosja jest 10. co ...
2012-09-28 Russia & CIS
firmy:
Coca-Cola
,
Lebiediañskij
,
Karachiñskij Istocznik
,
Multon
,
Nidan
,
PepsiCo
,
Wimm-Bill-Dann
marki:
Pepsi
,
Bonaqua
,
Aqua Minerale
,
Coca-Cola
Marki kojarz±ce siê ze sportem w badaniach IIBR
Interaktywny Instytut Badañ Rynkowych (IIBR) w okresie trwania mistrzostw Europy w pi³ce no¿nej bêdzie prowadzi³ codzienny monitoring marek i reklam. Wyniki badania pozwol± zmierzyæ wp³yw dzia³añ marketingowych na opinie i zwyczaje ...
2012-06-05 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Kompania Piwowarska
,
Grupa ¯ywiec
,
Carlsberg
marki:
Warka
,
Carlsberg
,
Tyskie
,
Coca-Cola
,
Lay's
,
Pepsi
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [10]
dzia³y
› promocje i PR [7]
› handel [2]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [8]
› PepsiCo [8]
› Grupa Maspex [2]
› Na³êczów Zdrój [2]
› Tymbark [2]
› ¯ywiec Zdrój [2]
› Biedronka [1]
› Carlsberg [1]
› Colian [1]
› Grupa ¯ywiec [1]
› Hoop Polska [1]
› Karachiñskij Istocznik [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lebiediañskij [1]
› Multon [1]
› Nidan [1]
› Olvi [1]
› Orangina Schweppes [1]
› Rovio [1]
› Ustronianka [1]
› Wimm-Bill-Dann [1]
› Zbyszko [1]
› Zespó³ Uzdrowisk K³odzkich [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [9]
› alkohol [2]
firmy marketingowe
› BBDO [1]
› Deloitte Digital [1]
› Equinox [1]
› Ewesa [1]
› OMD Media Direction [1]
› Partner of Promotion [1]
› Starcom [1]
marki
› Coca-Cola [9]
› Cisowianka [2]
› Tymbark [2]
› Tyskie [2]
› ¯ywiec Zdrój [2]
› Angry Birds [1]
› Aqua Minerale [1]
› Bonaqua [1]
› Carlsberg [1]
› Dobrowianka [1]
› Fanta [1]
› Heineken [1]
› Hoop [1]
› Lay's [1]
› Red Bull [1]
› Sprite [1]
› Staropolanka [1]
› Ustronianka [1]
› Warka [1]
› ¯ywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA