KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Kamis
McCormick
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Kamis kolejny raz pomaga podczas Świątecznej Zbiórki Żywności
Pandemia wpłynęła na nasze podejście do sposobu odżywiania się oraz zmieniła nawyki żywieniowo-zakupowe. Pokazuje to badanie konsumenckie przeprowadzone przez markę Kamis i Banki Żywności w ramach 6. edycji programu "Kulinarnie Mocni" ...
2020-11-20 Soft drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Czy pandemia nauczyła Polaków niemarnowania żywności?
Czy pandemia nauczyła nas racjonalnego gospodarowania żywnością oraz zmieniała nasze zachowania w kuchni? Odpowiedź na to pytanie poznamy w ramach 6. edycji projektu "Kulinarnie Mocni". Kamis wraz z Bankami Żywności po ...
2020-09-29 Soft drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
McCormick tworzy nową jakość content marketingu
McCormick Polska, właściciel marek Kamis i Galeo, to lider polskiego rynku przypraw, a także marketingu produktowego. Firma pozycjonuje tzw. branded content w wielu kanałach komunikacji - od cyfrowych do tradycyjnych ...
2017-07-06 Soft drinks
firmy:
McCormick
marki:
Galeo
,
Kamis
Rynek przypraw ma się świetnie
Polacy plasują się w europejskiej czołówce pod względem zakupów przypraw. Przeciętny konsument kupuje 16-17 torebek tych produktów rocznie, a wydatki na zioła i przyprawy sięgają 900 mln PLN - czytamy w ...
2016-07-05 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Rynek przypraw ma się świetnie
×
Ponad 60% Polaków przyznaje się do grillowania
Z badań przeprowadzonych przez Millward Brown pod koniec 2012 r. wynika, że niemal dwie trzecie Polaków grillowało w poprzednim sezonie. Do takich potraw niezbędne są specjalne przyprawy - uważa 77% badanych ...
2013-04-16 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Galeo
,
Kamis
Ponad 60% Polaków przyznaje się do grillowania
×
Kamis i McCormick ogłaszają Trendy w smakach
Marka Kamis lider w produkcji przypraw i ziół w Polsce wraz z firmą macierzystą McCormick, ogłaszają Trendy w smakach 2013. Po raz pierwszy w Polsce został zaprezentowany roczny raport, ukazujący nowe ...
2013-03-07 Soft drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Polski rynek fiksów wart już ponad 270 mln PLN
Polacy w ciągu roku kupują 4,4 tys. ton fiksów, o wartości prawie 274 mln PLN - wynika z danych firmy Nielsen. Wprawdzie kategoria w okresie czerwiec 2011-maj 2012 w ujęciu wolumenowym ...
2012-09-12 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Cykoria
,
Grupa Maspex
,
McCormick
,
Unilever
marki:
Winiary
,
Kamis
,
Knorr
,
Lubella
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [3]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Cykoria [1]
› Grupa Maspex [1]
› Nestle [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [6]
marki
› Galeo [2]
› Knorr [1]
› Lubella [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA