KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
badania
Knorr
Liczba wyszukanych artyku³ów: 6
Jedna trzecia Polaków kupuje produkty wegañskie
Produkty wegañskie w Polsce kupuje ju¿ oko³o 35% Polaków w wieku 18-74 lata - wynika z najnowszego ogólnopolskiego badania Instytutu Badania Rynku i Opinii Spo³ecznej IMAS prowadzonego w styczniu 2021 r ...
2021-02-16 Soft drinks
marki:
Bonduelle
,
Develey
,
Pilos
,
Sante
,
Podravka
,
Winiary
,
Tarczyñski
,
Knorr
,
Wawrzyniec
,
Alpro
,
Vitanella
Prince Polo ulubion± reklam± telewizyjn±
Spo¶ród reklam telewizyjnych emitowanych w kwietniu najbardziej lubiane s± spoty Prince Polo (Mondelez Polska), Coca-Coli i McDonald's oraz Plusa. Reklamê wafelków Prince-Polo pod has³em "Ka¿dy ma w sobie to co¶" ...
2013-07-10 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Nestle
,
McDonald's
,
Coca-Cola
,
Unilever
marki:
Winiary
,
Prince Polo
,
Coca-Cola
,
Knorr
Reklama zupy Knorr mog³a wprowadzaæ w b³±d
Zespó³ Orzekaj±cy Komisji Etyki Reklamy na posiedzeniu 26 lutego, po rozpatrzeniu skargi z³o¿onej przez Nestle Polska, przeciwko Unilever Polska, dotycz±cej reklamy telewizyjnej zupy Knorr uzna³, ¿e w reklamie powinny byæ wprowadzone ...
2013-03-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unilever
marki:
Winiary
,
Knorr
Do Gor±cego Kubka nale¿y 83% rynku
- Podobnie jak miniony, rok 2013 nie bêdzie naj³atwiejszym czasem dla bran¿y FMCG. Wp³ywa na to wci±¿ obecna w mediach i ¶wiadomo¶ci konsumentów atmosfera kryzysu. Robi± oni zakupy, wk³adaj±c do koszyka ...
2013-03-01 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Polski rynek fiksów wart ju¿ ponad 270 mln PLN
Polacy w ci±gu roku kupuj± 4,4 tys. ton fiksów, o warto¶ci prawie 274 mln PLN - wynika z danych firmy Nielsen. Wprawdzie kategoria w okresie czerwiec 2011-maj 2012 w ujêciu wolumenowym ...
2012-09-12 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Cykoria
,
McCormick
,
Unilever
,
Grupa Maspex
marki:
Winiary
,
Kamis
,
Lubella
,
Knorr
Badanie efektywno¶ci kampanii rekomendacji dla Knorr
W lipcu TNS Polska zrealizowa³ badanie "Efektywno¶æ kampanii rekomendacji". Przyk³adow± kampani± poddan± badaniu by³y dzia³ania wokó³ produktu Knorra - Bulionetki Domowej. W akcjê zaanga¿owanych by³o 2,5 tys. ambasadorek produktu. Badanie ...
2012-08-10 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesi±ce [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [6]
dzia³y
› promocje i PR [4]
› innowacje i nowo¶ci [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Unilever [5]
› Nestle [3]
› Coca-Cola [1]
› Cykoria [1]
› Grupa Maspex [1]
› McCormick [1]
› McDonald's [1]
› Mondelez Polska [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [4]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› s³odycze i przek±ski [1]
marki
› Winiary [4]
› Alpro [1]
› Bonduelle [1]
› Coca-Cola [1]
› Develey [1]
› Kamis [1]
› Lubella [1]
› Pilos [1]
› Podravka [1]
› Prince Polo [1]
› Sante [1]
› Tarczyñski [1]
› Vitanella [1]
› Wawrzyniec [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA