KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
badania
Black
Liczba wyszukanych artyku³ów: 20
Black Energy Drink rozpoczyna kampaniê w Bu³garii
Marka Black obecna na 52 rynkach zagranicznych, rusza z kampani± reklamow± w Bu³garii. Strategia zosta³a oparta o przekaz zwi±zany z atrybutami napoju: szybko¶æ, moc, energia, si³a, skupienie, spryt. Kampaniê podzielono ...
2017-09-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Bridge 2 Fun
marki:
Black
Spad³y wydatki reklamowe na energy drinki
W 2016 r. znacz±co spad³y wydatki na reklamy napojów energetycznych w tradycyjnych mediach. Jedynym kana³em, którego nie objê³y ciêcia by³o radio - wynika z raportu przygotowanego przez Kantar Media dla portalu ...
2017-03-13 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Red Bull
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
,
Red Bull
Rynek energetyków kusi perspektywami wzrostu
Warto¶æ polskiego rynku napojów energetycznych siêga 1,3 mld PLN, a ¶rednie spo¿ycie przekracza 3 litry per capita rocznie. W latach 2016-2020 rynek energetyków ma urosn±æ do 1,8 mld PLN - podaj± ...
2017-01-09 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Red Bull
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
,
Red Bull
Black Energy Drink wchodzi na nowe rynki
Firma FoodCare wprowadza swój flagowy napój energetyczny na kolejne miêdzynarodowe rynki. W ramach kampanii promuj±cej wej¶cie Black Energy Drink, ambasador marki Mike Tyson, odwiedzi³ Bu³gariê i Rumuniê. W Bu³garii konferencja ...
2016-10-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Polacy wydaj± na energetyki ju¿ prawie 1 mld PLN
Wydatki polskich konsumentów na napoje energetyczne, w okresie od II kwarta³u 2015 r. do I kwarta³u 2016 r., zwiêkszy³y siê do 960 mln PLN. Zdaniem przedstawicieli bran¿y do koñca tego roku ...
2016-07-15 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Polski rynek napojów energetycznych czekaj± zmiany
W ostatnim roku rynek napojów energetycznych wzrós³ o 10,6% w ujêciu warto¶ciowym, 7,3% wolumenowo oraz 13,2% w sztukach - wynika z danych FoodCare za Nielsen (Panel Handlu Detalicznego, Ca³a Polska, jako ...
2016-04-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
NGine
Spad³ bud¿et reklamowy producentów napojów energetycznych
W 2014 r. cennikowe wydatki na reklamy napojów energetycznych w mediach pozainternetowych spad³y o 42,4%, do 61,7 mln PLN. - Nastêpuje wytchnienie po boomie reklamowym sprzed kilku lat i przenoszenie komunikacji ...
2015-02-04 Soft drinks
firmy:
Red Bull
,
FoodCare
,
Las Vegas Energy Drink
,
Grupa Maspex
marki:
Las Vegas Energy Drink
,
Black
,
Tiger
,
Red Bull
Sprzeda¿ energetyków FoodCare ma wzrosn±æ do 300 mln PLN
W ci±gu trzech kolejnych lat przychody ze sprzeda¿y napojów energetycznych z portfolio FoodCare maj± osi±gn±æ 300 mln PLN. Firma prognozuje, ¿e do koñca 2017 r. warto¶æ rynku napojów energetycznych w ...
2014-12-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Nowe napoje w portfolio marki Black
Na sklepowe pó³ki trafi³y wody funkcjonalne Black Water, nowo¶æ w portfolio marki. Jednocze¶nie FoodCare wprowadzi³ kolejne produkty witaminowe, rozszerzaj±c liniê Black Vitamin Energy o nowe warianty smakowe. Warto¶æ rynku napojów ...
2014-11-12 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Nowe napoje w portfolio marki Black
×
poprzedni
nastêpny
FoodCare chce zwiêkszyæ eksport
Marki nale¿±ce do FoodCare zanotowa³y w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzeda¿y firmy by³y: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka p³atków ¶niadaniowych i herbat mro¿onych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Gellwe
,
Fitella
,
Frugo
Black liderem rynku energetyków
- Black Energy Drink - marka z portfolio FoodCare - utrzymuje pozycjê lidera na polskim rynku napojów energetycznych. Rosn±ca sprzeda¿ marki to efekt m.in. szeroko zakrojonych dzia³añ reklamowych prowadzonych niemal nieprzerwanie ...
2013-11-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
FoodCare planuje nowe debiuty i nowo¶ci
- Na rynku spo¿ywczym dominuj± silni gracze, systematycznie zwiêkszaj±cy przewagê wobec mniejszych konkurentów. Bêd±c jednym z najwiêkszych producentów bran¿y spo¿ywczej, widzimy ogromny potencja³ wzrostu w Polsce. Nieustannie wchodzimy w nowe segmenty ...
2013-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Nestle
marki:
Gellwe
,
NGine
,
Fitella
,
Blow
,
Black
FoodCare zapowiada wzrost eksportu marki Black
Producent napoju energetycznego Black chce zdynamizowaæ sprzeda¿ tej marki na zagranicznych rynkach. Firma zapowiada ekspansjê w USA, gdzie bêdzie j± wspieraæ Mike Tyson. FoodCare og³osi³, ¿e tegoroczny bud¿et promocyjny firmy ...
2013-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Black
,
NGine
,
Fitella
,
Frugo
FoodCare na zakupach
Grupa spo¿ywcza FoodCare, w³a¶ciciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
La Mattina
,
Gellwe
,
Frugo
,
Black
,
Blow
,
NGine
,
4Move
Spory o pozycjê lidera rynku energetyków
W najnowszym komunikacie prasowym firma FoodCare, producent napoju energetycznego Black podaje, ¿e marka zosta³a liderem polskiego rynku energetyków. Nie zgadza siê z nim Grupa Maspex, produkuj±ca napój Tiger. - Black ...
2012-11-21 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Black
,
Tiger
Black chce zgarn±æ jedn± czwart± rynku energetyków
Marka napoju energetycznego Black, nale¿±ca do firmy FoodCare, mo¿e pod koniec tego roku kontrolowaæ 25% polskiego rynku napojów energetycznych - mówi za³o¿yciel spó³ki Wies³aw W³odarski w rozmowie z Rzeczpospolit±. Zdaniem ...
2012-10-02 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Red Bull
,
Grupa Maspex
marki:
Black
,
Tiger
,
Red Bull
Kolejna ods³ona kampanii Black, FoodCare odwo³a siê od decyzji KER
1 pa¼dziernika rusza druga ods³ona kampanii medialnej napoju Black Energy (FoodCare). Czerwcowej premierze nowej idei marki - sygnowanej osobowo¶ci± Mike'a Tysona - nadszed³ czas na kontynuacjê. W pa¼dziernikowej kampanii marka ...
2012-09-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Sprzeda¿ napojów energetycznych znowu ro¶nie
W ci±gu pierwszych siedmiu miesiêcy tego roku sprzeda¿ napojów energetycznych w Polsce wzros³a ilo¶ciowo o 16,4%. Wzrost warto¶ci rynku nie jest tak dynamiczny i siêga 10% - wynika z danych firmy ...
2012-09-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
FoodCare
,
Coca-Cola
marki:
Black
,
Tiger
Sprzeda¿ napojów energetycznych znowu ro¶nie
×
Bud¿et reklamowy Black i Frugo to 65 mln PLN
- Na dzia³ania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w 2012 r. 65 mln PLN - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina W³odarska, dyr. marketingu FoodCare. Sprzeda¿ Frugo w Polsce przyniesie ...
2012-08-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Black
,
Frugo
,
Tiger
Mike Tyson u¿yczy wizerunku marce BLACK
Firma FoodCare, w³a¶ciciel marki napoju BLACK, poinformowa³a o nawi±zaniu wspó³pracy z Mikiem Tysonem, jednym z najlepszych i najbardziej znanych sportowców na ¶wiecie. Zgodnie z warunkami kontraktu Mike Tyson u¿yczy swojego wizerunku ...
2012-04-27 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [20]
dzia³y
› promocje i PR [11]
› zagranica [6]
› innowacje i nowo¶ci [4]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [20]
› Grupa Maspex [7]
› Red Bull [4]
› Coca-Cola [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› Nestle [1]
› Premium Beverages [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [20]
› s³odycze i przek±ski [3]
› inne produkty [3]
› owoce i warzywa [1]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› Grey [1]
› Mindshare [1]
marki
› Tiger [7]
› Frugo [4]
› NGine [4]
› Red Bull [4]
› Fitella [3]
› Gellwe [3]
› Blow [2]
› 4Move [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› La Mattina [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA