KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 2004
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Polacy skromnie świętują Walentynki
Walentynki cieszą się coraz większą popularnością wśród Polaków - w tym roku obchodzić je będzie niemal 40% badanych. Jednak ze względu na inflację czeka ich skromny Dzień Zakochanych. Ponad 60% Polaków ...
2023-02-14 Soft drinks
Projekt zakazu sprzedaży energetyków dzieciom już w Sejmie
Partia Republikańska złożyła w Sejmie projekt nowelizacji ustawy o zdrowiu publicznym. Propozycja zakłada wprowadzenie zakazu sprzedaży napojów energetycznych osobom poniżej 18. roku życia, a także ograniczeń w reklamie tych produktów ...
2023-02-10 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Wartość koszyka zakupowego wzrosła o 30 zł
Średnia wartość koszyka zakupowego w 13 największych sieciach handlowych w Polsce wzrosła w całym 2022 roku o blisko 30 zł, czyli 12,5% - wynika z raportu ASM Sales Force Agency. Agencja ...
2023-02-02 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Carrefour
,
Dino
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
Coraz niższa lojalność konsumentów wobec sklepów
Firma technologiczna Proxi.cloud zbadała zachowania przeszło 1,2 mln unikalnych konsumentów, którzy łącznie odwiedzili ponad 13,5 tys. placówek handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. Dane zgromadzono za pomocą aplikacji mobilnych wykorzystujących technologię opartą ...
2023-01-31 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Wartość rynku mrożonek zbliża się do 2 mld zł
Produkty mrożone od lat cieszą się dużą popularnością wśród polskich konsumentów. Wartość zakupów gospodarstw domowych w tym segmencie przekroczyła już 1,8 mld zł w skali roku. Ponad 60% rynku stanowią mrożone ...
2023-01-27 Food & drinks
Dyskonty zwiększają udziały w rynku
W 2022 r. kanał dyskontowy odpowiadał za ponad 41% sprzedaży żywności i napojów w Polsce. To oznacza wzrost udziałów w rynku aż o 2 pkt. proc. w porównaniu z 2021 r ...
2023-01-26 Soft drinks
Ile osób próbowało zrezygnować z mięsa?
Co drugi Polak przynajmniej raz w życiu próbował zrezygnować z jedzenia mięsa i przejść na dietę wegetariańską bądź wegańską - wynika z badań agencji badawczej Insight Lab, przeprowadzonych na zlecenie Pyszne.pl ...
2023-01-24 Food & drinks
firmy:
Pyszne.pl
Znamy najszybciej drożejące produkty w 2022 r.
W całym zeszłym roku zakupy były droższe średnio o 19,1% w porównaniu do 2021 r. Najbardziej zdrożały tłuszcze i produkty sypkie - odpowiednio o ponad 47% i przeszło 27% rdr - ...
2023-01-23 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w grudniu 2022 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w grudniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 9,3% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 1,6% w ...
2023-01-17 Soft drinks
Wielu seniorów robi zakupy przez internet
Raport "Dojrzali konsumenci w Polsce" ARC Rynek i Opinia obala wiele stereotypów na temat konsumentów po 60-tym roku życia. Wyniki badania pokazują, że osoby z tej grupy wiekowej korzystają z nowych ...
2023-01-17 Soft drinks
Polacy nie wierzą w spadek cen żywności
Obecnie 37% badanych Polaków nie wierzy, że ceny żywności w sklepach w ogóle zaczną spadać, a 27% uważa, że nie nastąpi to w tym roku - to wnioski płynące z sondażu ...
2023-01-13 Soft drinks
Podwyżki wpłynęły na decyzje zakupowe Polaków
Jak pokazało badanie Krajowego Rejestru Długów, w ostatnim półroczu 2/3 Polaków ograniczyło koszty życia. Najczęściej rezygnujemy z wyjść do restauracji czy zakupu nowych ubrań, ale cięcia dotyczą też wydatków na wyposażenie ...
2023-01-12 Soft drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Szybki spadek liczby sklepów w Polsce
W 2022 r. w Polsce zakończyło działalność blisko 4 tys. sklepów, a ponad 9,5 tys. zostało zawieszonych. Jeszcze w 2008 r. w kraju działało ok. 460 tys. sklepów, natomiast obecnie ich ...
2023-01-05 Soft drinks
2022 r. był trudny dla polskich konsumentów
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 r. ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług ...
2023-01-04 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Dobre prognozy dla segmentu produktów roślinnych
Światowy rynek żywności pochodzenia roślinnego rośnie niezwykle dynamicznie. Jeszcze w 2020 r. jego wartość była szacowana na 23 mld USD, a prognozy wskazują, że do 2028 r. przekroczy 61 mld USD ...
2023-01-02 Soft drinks
[1]
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
[101]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [8]
› ostatnie 3 miesiące [24]
› ostatni rok [115]
› kiedykolwiek [2004]
działy
› inwestycje [223]
› promocje i PR [212]
› zagranica [208]
› makroekonomia [63]
› akwizycje i fuzje [49]
› innowacje i nowości [47]
› dostawcy [18]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [160]
› Lidl [124]
› Tesco [78]
› Auchan [50]
› Carrefour [44]
› Żabka [38]
› Kaufland [35]
› Makro Cash & Carry [30]
› Netto [29]
› E.Leclerc [25]
› Eurocash [25]
› Intermarche [22]
› Piotr i Paweł [21]
› Grupa Maspex [20]
› Aldi [19]
› Alma [16]
› Frisco.pl [16]
› Coca-Cola [14]
› Jeronimo Martins [14]
› Rossmann [13]
› Lewiatan [12]
› PKN Orlen [10]
› Dino [9]
› Ambra [8]
› Lotte Wedel [8]
› Mlekovita [8]
› Nestle [8]
› Organic Farma Zdrowia [8]
› PepsiCo [8]
› Perfetti van Melle [8]
› Selgros Cash&Carry [8]
› CEDC [7]
› Grupa Żywiec [7]
› Hortex [7]
› OSM Piątnica [7]
› PPL Koral [7]
› Real [7]
› Stokrotka [7]
› Unilever [7]
› abc [6]
› Barbora [6]
› Carlsberg [6]
› Freshmarket [6]
› Nałęczów Zdrój [6]
› Ferrero [5]
› Kompania Piwowarska [5]
› McDonald's [5]
› Metro Group [5]
› Mlekpol [5]
› Mokate [5]
› PGS [5]
› Polomarket [5]
› Pyszne.pl [5]
› Bakalland [4]
› BP [4]
› Colian [4]
› Danone [4]
› Delikatesy Centrum [4]
› Diageo [4]
› Dr.Oetker [4]
› DS Smith [4]
› Emperia Holding [4]
› Henkell Freixenet [4]
› Mondelez Polska [4]
› ODIDO [4]
› Pfeiffer & Langen [4]
› Shell [4]
› Społem [4]
› Starbucks [4]
› Stock Polska [4]
› Storck [4]
› Tymbark [4]
› Ustronianka [4]
› Zott [4]
› Żywiec Zdrój [4]
› Bacardi-Martini [3]
› Bartex [3]
› Brown-Forman [3]
› Circle K [3]
› Czerwona Torebka [3]
› Da Grasso [3]
› Deloitte [3]
› EKO Holding [3]
› FoodCare [3]
› Grycan [3]
› Hochland [3]
› Jacobs Douwe Egberts [3]
› Jurajska [3]
› Muszynianka [3]
› OSM Krasnystaw [3]
› OSM Łowicz [3]
› Pernod Ricard [3]
› Rewe [3]
› Schwarz Group [3]
› Victoria Cymes [3]
› X5 Retail Group [3]
› Zbyszko [3]
› Agropol [2]
› Animex [2]
› Anita [2]
kategorie rynkowe
› alkohol [252]
› napoje bezalkoholowe [227]
› inne produkty [190]
› słodycze i przekąski [185]
› owoce i warzywa [183]
› mleko [176]
› mięso i ryby [147]
› kawa i herbata [81]
firmy marketingowe
› Havas Media [4]
› Ogilvy & Mather [2]
› Starcom [2]
› Codemedia [1]
› DDB & Tribal [1]
› Duda Polska [1]
› Havas [1]
› Initiative [1]
› In-Store Media [1]
› McCann [1]
› MediaCom [1]
› Media Group [1]
› Mindshare [1]
› Mindshare [1]
› MMT Management [1]
› On Board [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Shootme [1]
› Tequila [1]
› Zenith [1]
marki
› Cisowianka [9]
› Coca-Cola [8]
› Tymbark [7]
› Warka [6]
› Żywiec Zdrój [6]
› E.Wedel [5]
› Tyskie [5]
› Diamant [4]
› Dr.Oetker [4]
› Koral [4]
› Kropla Beskidu [4]
› Kubuś [4]
› Muszynianka [4]
› Nestle [4]
› Tiger [4]
› Algida [3]
› Delecta [3]
› Hortex [3]
› Milka [3]
› Mlekovita [3]
› Nałęczowianka [3]
› Pepsi [3]
› Red Bull [3]
› Soplica [3]
› Toffifee [3]
› Żołądkowa Gorzka [3]
› Żubr [3]
› Żubrówka [3]
› Żywiec [3]
› Ben & Jerry's [2]
› Black [2]
› Carlo Rossi [2]
› Carlsberg [2]
› Carrefour [2]
› Cin&Cin [2]
› Desperados [2]
› Dorato [2]
› Food & Joy [2]
› Fresco [2]
› Haagen Dazs [2]
› Harnaś [2]
› Kinder [2]
› Kubuś Waterrr [2]
› Lay's [2]
› Lech [2]
› Loyd [2]
› Lubelska [2]
› Magnum [2]
› Martini [2]
› Merci [2]
› Mionetto [2]
› Morliny [2]
› Okocim [2]
› Orbit [2]
› Piątnica [2]
› Polski Cukier [2]
› Somersby [2]
› Ustronianka [2]
› Winiary [2]
› Absolut [1]
› Ahmad Tea [1]
› Airwaves [1]
› Alpen Gold [1]
› Anita [1]
› Apetina [1]
› Auchan [1]
› Babydream [1]
› Bakalland [1]
› Ballantine's [1]
› Belvedere [1]
› Biedronka [1]
› Big Milk [1]
› Boiko Alus [1]
› Burn [1]
› Carte d'Or [1]
› Cheetos [1]
› Chruupaczka [1]
› Chupa Chups [1]
› Crunchips [1]
› Cukier Królewski [1]
› Czas na Herbatę [1]
› Czysta de Luxe [1]
› Daim [1]
› Danone [1]
› Dębowe [1]
› Delma [1]
› Dobra Kaloria [1]
› Dobrowianka [1]
› Donner [1]
› Doritos [1]
› Evian [1]
› Faktoria Win [1]
› Fanex [1]
› Favita [1]
› Felix [1]
› Ferrero Raffaello [1]
› Fine Food [1]
› Galbani [1]
› Gin Lubuski [1]
› Giovanni Vagabondo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA