KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
zagranica
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 208
70% Polaków prognozuje dalszy wzrost cen żywności
Wyniki 50. edycji badania Consumer Signals firmy doradczej Deloitte pokazują nieznaczną poprawę nastrojów Polaków w kwestii finansów osobistych. Chociaż powszechne poczucie bezpieczeństwa finansowego wzrosło, to ponad trzy czwarte ankietowanych przewiduje dalszy ...
2024-01-25 Soft drinks
Zimno sprzyja sprzedaży słodyczy
W okresie świątecznym pod względem wydatków na słodycze w przeliczeniu na osobę przodują kraje skandynawskie, a tuż za nimi plasują się Estonia, Litwa i Czechy. – Co czwarty konsument w Europie ...
2023-12-28 Food & drinks
Francuzi nie chcą rezygnować z jaj „trójek”
Francuscy konsumenci nie chcą rezygnować z zakupu jaj klatkowych, które należą do najtańszych. Jaja pochodzące z chowu klatkowego stały się szczególnie atrakcyjne we Francji w okresie silnej presji inflacyjnej. Takie wnioski ...
2023-10-27 Soft drinks
Mintel ogłasza globalne trendy w żywności i napojach na rok 2024
Firma badawcza Mintel ogłosiła trzy kluczowe trendy, które mają kształtować światowy przemysł żywności i napojów w nadchodzącym czasie. Mintel oczekuje, że w 2024 roku marki pomogą konsumentom żyć dłużej i zdrowiej ...
2023-10-10 Soft drinks
Dobre prognozy dla segmentu produktów roślinnych
Światowy rynek żywności pochodzenia roślinnego rośnie niezwykle dynamicznie. Jeszcze w 2020 r. jego wartość była szacowana na 23 mld USD, a prognozy wskazują, że do 2028 r. przekroczy 61 mld USD ...
2023-01-02 Soft drinks
Znaczący wzrost wartości polskiego eksportu rolno-spożywczego
W okresie styczeń-październik 2022 r. wartość eksportu towarów rolno-spożywczych z Polski wzrosła w odniesieniu do analogicznego okresu 2021 r. o 27,3%, do rekordowego poziomu 39,2 mld EUR. Udział eksportu żywności w ...
2022-12-20 Soft drinks
Dwie trzecie Polaków wybiera proste i przystępne posiłki
Pogarszająca się kondycja ekonomiczna konsumentów sprawia, że większość Polaków podchodzi ostrożnie do wydatków, a także nie decydując się na jedzenie poza domem - wynika z najnowszej edycji badania Global State of ...
2022-11-21 Soft drinks
Dyskonty zwiększają udział w rynku
Z powodu wysokiej inflacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy produktów spożywczych w sklepach dyskontowych oraz poszukuje ofert promocyjnych. Inne formaty handlowe mogą utrzymać klientów, wpływając na ich percepcję cenową ...
2022-10-10 Soft drinks
Kanał online odpowiada za 15% zakupów w naszej części Europy
Granica między zakupami przez internet i stacjonarnymi coraz bardziej się zaciera. Wyraźnym trendem w handlu detalicznym jest tzw. omnichannel, czyli łączenie różnych kanałów sprzedaży. Do tego niezbędny jest rozwój e-commerce, który ...
2022-09-14 Soft drinks
Polacy obawiają się skutków wojny w Ukrainie
Utrzymuje się bardzo wysoki odsetek Polaków deklarujących, że wojna w Ukrainie ma wpływ na ich codzienne życie. W kwietniowej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, firmy doradczej Deloitte, wskazuje ...
2022-05-26 Soft drinks
Wzrost cen wyzwaniem dla bezpieczeństwa żywnościowego
Przystępność cenowa żywności będzie największym wyzwaniem dla polskiego bezpieczeństwa żywnościowego, przy spadającej sile nabywczej złotego. To najważniejszy wniosek płynący z raportu opracowanego we współpracy POHiD z IEiF UKSW oraz CGŚ UKSW ...
2022-05-18 Soft drinks
Wydatki Ukraińców wyniosły 2,9 mld zł
Ukraińcy w 2021 r. wydali w Polsce 2,9 mld PLN - wynika z danych GUS. To o 300 mln PLN więcej niż rok wcześniej, choć nadal dużo mniej niż przed pandemią ...
2022-03-31 Soft drinks
Karta Moja Biedronka coraz bardziej międzynarodowa
Program lojalnościowy Moja Biedronka ma już ponad 11,8 mln aktywnych użytkowników. Od roku mogą z niej korzystać również użytkownicy numerów telefonów z krajów sąsiednich. Obecnie z karty Moja Biedronka najaktywniej korzystają ...
2022-03-31 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Karta Moja Biedronka coraz bardziej międzynarodowa
×
Napędzanie paniki może potęgować drożyznę w sklepach
Opinie ekspertów są podzielone odnośnie wpływu wojny toczącej się w Ukrainie na ceny żywności w Polsce. Z uwagi na wahania kursów walutowych i niepewność na rynkach, artykuły spożywcze będą drożeć, czemu ...
2022-03-15 Soft drinks
Powrót Ukraińców do kraju byłby dotkliwy dla polskiej gospodarki
Decyzje obywateli Ukrainy o powrocie do ojczyzny, mogą skomplikować sytuację w branży handlowej, produkcyjnej i logistycznej - mówi Mateusz Żydek, ekspert rynku pracy Randstad Polska w komentarzu dla portalu Wiadomości Handlowe ...
2022-02-24 Soft drinks
Polacy czują niepokój podczas zakupów
Początek 2022 roku nie wszędzie na świecie wiązał się z większym optymizmem konsumentów - wynika z pierwszej tegorocznej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte ...
2022-02-23 Soft drinks
Wiele wyzwań przed branżą alkoholi
W ciągu ostatnich dwóch lat Polacy zwiększyli swoje wydatki na alkohol, podczas gdy jego spożycie w ujęciu ilościowym spadło. W okresie od sierpnia 2019 roku do sierpnia 2020 roku wydaliśmy na ...
2022-01-24 Food & drinks
Polscy konsumenci obawiają się wizyt w restauracjach i sklepach
Jak wynika z najnowszej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez Deloitte, polscy konsumenci nadal deklarują pogłębiające się obawy w zakresie bezpieczeństwa. Jednocześnie pogarsza się ich ocena własnej ...
2021-12-15 Soft drinks
Wielu Polaków chce kupić żywność na Święta w sieci
85% Polaków zamawia produkty spożywcze w sieci, a 41% planuje w ten sposób kupić żywność na Święta. Dane te pochodzą z badania "Trendy w branży zakupów spożywczych online i dostaw żywności ...
2021-11-24 Soft drinks
Polacy deklarują przedkładanie jakości żywności nad cenę
Większość konsumentów w Europie, w trakcie zakupów częściej kieruje się aspektem zdrowotnym niż ceną produktów. Jak pokazuje raport firmy doradczej Deloitte The Conscious Consumer, 64% respondentów przyznaje, że w ciągu ostatnich ...
2021-11-18 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [208]
działy
› inwestycje [26]
› promocje i PR [19]
› makroekonomia [12]
› akwizycje i fuzje [8]
› innowacje i nowości [5]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [13]
› Biedronka [10]
› Tesco [8]
› Jeronimo Martins [6]
› Carrefour [4]
› Alma [3]
› CEDC [3]
› Grupa Maspex [3]
› Intermarche [3]
› Organic Farma Zdrowia [3]
› Schwarz Group [3]
› Asda [2]
› Auchan [2]
› Deloitte [2]
› E.Leclerc [2]
› Hortex [2]
› Kaufland [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Rewe [2]
› Rossmann [2]
› Sainsbury's [2]
› 3G Capital [1]
› Ahold [1]
› Aldi [1]
› Beam Inc. [1]
› Billa [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Diageo [1]
› Dixy [1]
› EcorNaturaSi [1]
› Edeka [1]
› Emperia Holding [1]
› Excellence [1]
› Gallo Vineyards [1]
› Globus [1]
› Iberdigest [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› JF Hillebrand [1]
› LVMH [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mila [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Pernod Ricard [1]
› Polska Meat [1]
› SPAR [1]
› Stock Polska [1]
› Stokrotka [1]
› Tymbark [1]
› Wawel [1]
› ZPC Brześć [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [21]
› alkohol [18]
› owoce i warzywa [18]
› mięso i ryby [17]
› inne produkty [15]
› mleko [11]
› słodycze i przekąski [9]
› kawa i herbata [6]
firmy marketingowe
› Havas [1]
› Havas Media [1]
› Zenith [1]
marki
› Tymbark [3]
› Kubuś [2]
› Absolut [1]
› Belvedere [1]
› Biedronka [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Food & Joy [1]
› Hortex [1]
› Jacobs [1]
› Łaciate [1]
› Mlekovita [1]
› Rossman [1]
› Smirnoff [1]
› Sobieski [1]
› Soplica [1]
› Żołądkowa Gorzka [1]
› Żubrówka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA