KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
innowacje i nowości
Grupa Żywiec
Liczba wyszukanych artykułów: 19
Żywiec wprowadza nowe piwa w segmencie 0.0%
Marka Żywiec wprowadza do oferty cztery nowości smakowe 0,0%. Stanowią one połączenie piwa bezalkoholowego z zaskakującymi nutami smakowymi - imbiru, jagód acai czy orzechów kola. Dodatkowo, wszystkie produkty z rodziny Lekkiego ...
2023-03-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nowe piwa w segmencie 0.0%
×
Żywiec Jasne Lekkie
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, marka Żywiec wprowadziła na rynek nowego lagera - Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Segment piw premium w Polsce ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie
×
poprzedni
następny
Grupa Żywiec rozwija Strefę Zero
W tym roku Grupa Żywiec zaoferuje konsumentom kolejne nowości bezalkoholowe. W Strefie Zero pojawią się Żywiec Białe 0.0% oraz pierwszy w Polsce radler na ciemnym piwie czyli Warka Radler Ciemne Cytrynowe ...
2019-03-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
,
Heineken
,
Warka
Grupa Żywiec rozwija Strefę Zero
×
Żywiec 0.0% Białe w portfolio Grupy Żywiec
Kategoria piw bezalkoholowych w 2018 roku urosła o 80%, a piwne specjalności wciąż rosną szybciej niż rynek. Marka Żywiec chcąc kształtować trendy w obu tych kategoriach wprowadziła do sprzedaży nowe piwo ...
2019-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Żywiec 0.0% Białe w portfolio Grupy Żywiec
×
Produkcja piwa bezalkoholowego powyżej 600 tys. hl
W ciągu ostatnich kilku lat produkcja piwa bezalkoholowego w Polsce się podwoiła. W 2012 roku w Polsce wyprodukowano 316 tys. hl takiego piwa. W zeszłym roku było to już ponad 600 ...
2018-04-23 Soft drinks
firmy:
Browar Kormoran
,
Carlsberg
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
Grupa Żywiec mocniej inwestuje w piwa bezalkoholowe
W tym sezonie Grupa Żywiec zaoferuje konsumentom najszerszy na rynku wybór piw bezalkoholowych oraz wprowadzi nowe specjalności piwne. W Strefie Zero, bo pod taką nazwą oferta trafi do 30 tysięcy ...
2018-03-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
,
Heineken
,
Warka
,
Dziki Sad
Grupa Żywiec mocniej inwestuje w piwa bezalkoholowe
×
poprzedni
następny
Grupa Żywiec chce umacniać pozycję w segmencie premium
Spółka piwna podsumowała wyniki osiągnięte w I kwartale 2017 r. Skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej wyniósł 39,4 mln PLN w porównaniu do 43,4 mln PLN w tym samymokresie zeszłego roku. Skonsolidowane ...
2017-04-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
,
Heineken
,
Królewskie
,
Specjal
,
Warka
,
Leżajsk
Grupa Żywiec chce umacniać pozycję w segmencie premium
×
Warka Radler z nowym wariantem
Grupa Żywiec wprowadza kolejny nowy wariant z linii Warka Radler. Malina z Cytryną - pierwszy radler o takim smaku w Polsce, jest dostępny w sprzedaży od 1 kwietnia. Lekki, 2% ...
2017-04-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Warka
Warka Radler z nowym wariantem
×
Grupa Żywiec poprawiła zysk
Grupa Żywiec opublikowała wyniki finansowe za I półrocze 2016 r. W tym okresie skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej spółki wyniósł 171 mln PLN w porównaniu z 113 mln PLN w analogicznym ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Piwo bezalkoholowe w portfolio Żywca
Marka Żywiec wprowadza w kwietniu na rynek piwo bezalkoholowe. Żywiec Bezalkoholowe zastępuje wariant niskoalkoholowy i dostępne będzie w sklepach w całej Polsce. Żywiec, z 7% dynamiką sprzedaży był w ubiegłym ...
2016-04-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Piwo bezalkoholowe w portfolio Żywca
×
poprzedni
następny
Warka Radler Czarna Porzeczka z Limonką
W kwietniu 2015 r. na rynek weszła Warka Radler Porzeczka z Limonką (Grupa Żywiec). Nowy radler od Warki to napój o zawartości alkoholu 2%, łączący w sobie polską tradycję z nutami ...
2015-04-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hypercrew
,
Just
,
Men at Work
,
Roots
marki:
Warka
Warka Radler Czarna Porzeczka z Limonką
×
poprzedni
następny
Grupa Żywiec celuje w pozycję lidera rynku cydru
W marcu Grupa Żywiec wprowadza na polski rynek cydr Strongbow. Brytyjska marka z tradycjami, produkowana od 1962 r., jest obecna w 20 krajach i zapewniła sobie pozycję lidera tej kategorii na ...
2015-03-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Strongbow
Grupa Żywiec celuje w pozycję lidera rynku cydru
×
poprzedni
następny
Piwo Żywiec odrabia straty
Grupa Żywiec poinformowała, że widać pozytywne efekty realizowanej od ubiegłego roku, nowej strategii dla marki Żywiec. W 2013 r. sprzedaż flagowego brandu wicelidera polskiego rynku piwa, po raz pierwszy od pięciu ...
2014-03-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Żywiec chce powalczyć o młodszych konsumentów i odzyskać rynek
Wicelider polskiego rynku piwa, Grupa Żywiec, szykuje dla swojej flagowej marki nową strategię marketingową. Firma zapowiada walkę o młodszych konsumentów, a także zmiany wizerunkowe, w tym nowe opakowania - informuje Parkiet ...
2013-03-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Najczęściej sięgamy po piwa jasne lub mocne
Według badań firmy badawczej Nielsen, najbardziej popularny w Polsce gatunek piwa to lager, czyli piwo jasne (wybiera je 74% konsumentów). Piwa mocne, czyli tak zwane strong lagery, zajmują w tej klasyfikacji ...
2012-12-14 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Browar Jagiełło
,
Grupa Żywiec
marki:
Tatra
,
Żubr
,
Jagiełło
Wzrost rynku piwa zwolni do 1-2%
- W przyszłym roku rynek piwa w Polsce będzie się rozwijał głównie dzięki innowacjom. Sami planujemy wprowadzenie kilku nowości. Nie sądzę jednak, aby dynamika tego wzrostu przekroczyła 1-2% - mówi w ...
2012-12-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
,
Tatra
,
Warka
Czołowe browary skorzystają z mody na piwa regionalne
Dwie największe grupy piwowarskie w Polsce - Kompania Piwowarska oraz Grupa Żywiec - dostrzegają rosnące zainteresowanie konsumentów piwami z browarów regionalnych (należy do nich 6-7% rynku). Każdy z potentatów ma jednak ...
2012-04-13 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Grupa Żywiec
Czołowe browary skorzystają z mody na piwa regionalne
×
Grupa Żywiec podsumowuje 2011 r.
W 2011 r. Grupa Żywiec powróciła do wzrostów po dwóch latach spadku. Wzrost wolumenu w 2011 r. vs. 2010 r. przekroczył 2%. Największą zwyżkę (ponad 6%) Grupa Żywiec zanotowała w IV ...
2012-02-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Grupa Żywiec pozycjonuje Portera w segmencie premium
Wicelider polskiego rynku piwa ma nową strategię dla marki Żywiec Porter. Ciemne piwo zyskało nowe opakowanie, dystrybucja ma zostać rozszerzona o nowe punkty sprzedaży, a marka będzie pozycjonowana jako premium - ...
2011-07-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Grupa Żywiec pozycjonuje Portera w segmencie premium
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [19]
działy
› promocje i PR [7]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [3]
› Browar Jagiełło [1]
› Browar Kormoran [1]
› Carlsberg [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [19]
› napoje bezalkoholowe [3]
firmy marketingowe
› 2012 [1]
› Feeders [1]
› Global Shopper Marketing [1]
› Hope [1]
› Hypercrew [1]
› Just [1]
› Men at Work [1]
› Roots [1]
› Starcom [1]
marki
› Żywiec [10]
› Warka [6]
› Heineken [3]
› Tatra [2]
› Dziki Sad [1]
› Jagiełło [1]
› Królewskie [1]
› Leżajsk [1]
› Specjal [1]
› Strongbow [1]
› Żubr [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA