KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
innowacje i nowości
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Nowa odsłona piwa Beck’s
Lider niemieckich piw rozszerza portfolio na polskim rynku i wprowadza produkt w puszce 500 ml, a także nowe opakowanie wielopaków, redukując tym samym ilość plastiku wykorzystanego do ich produkcji. Beck’s to ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
AB InBev
,
Coca-Cola
marki:
Beck's
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
Marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą majonezy w nowej odsłonie. W sprzedaży pojawią się produkty w nowych formatach słoików i z odmienionymi etykietami. Majonez Babuni i Majonez Original – to dwa ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Hellmann's
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
×
poprzedni
następny
Edycja limitowana Mini Krakersów Lajkonik
Chakalaka i Smakorini – to nowe smaki Mini Krakersów Lajkonik z Edycji Limitowanej inspirowanej kuchnią z różnych zakątków świata. Tym razem marka Lajkonik postawiła na ulubione kierunki podróży kulinarnych przedstawicieli Gen ...
2024-02-29 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Lajkonik
Edycja limitowana Mini Krakersów Lajkonik
×
Marka Three Cents dołącza do oferty Coca-Cola
Z myślą o branży HoReCa, Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe, ultra-premium miksery Three Cents. Produkty marki uzupełniają rozwijającą się w ramach portfolio firmy kategorię napojów gazowanych dla dorosłych - ...
2024-01-31 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Three Cents
Marka Three Cents dołącza do oferty Coca-Cola
×
poprzedni
następny
Większość Polaków pije „białą“ kawę
Aż 87% Polaków pije kawę codziennie, a ponad połowa z nich wybiera wariant z mlekiem lub jego roślinną alternatywą – wynika z przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa badania agencji Kantar. Styczniowe ...
2024-01-22 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
SGGW pracuje nad naturalnymi sposobami konserwowania żywności
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie rozwijane są technologie, które w przyszłości pozwolą zredukować użycie sztucznych konserwantów żywności. Naukowcy wykorzystają produkty pochodzenia naturalnego – metabolity różnych szczepów bakterii kwasu mlekowego ...
2024-01-16 Soft drinks
Nowy pomysł na wykorzystanie kości kurczaków i ości ryb
Problem z marnotrawstwem żywności może znaleźć swoje rozwiązanie dzięki pomysłowi fińskiego startupu, SuperGround. Firma opracowała nowatorską metodę przetwarzania kości kurczaków i ości ryb na pożywną pastę, która ma być dodawana do ...
2024-01-15 Food & drinks
firmy:
SuperGround
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [3]
działy
› promocje i PR [1]
› dostawcy [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [2]
› AB InBev [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› SuperGround [1]
› Tchibo [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› mięso i ryby [2]
› alkohol [1]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
marki
› Beck's [1]
› Hellmann's [1]
› Lajkonik [1]
› Tchibo [1]
› Three Cents [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA