KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
słodycze i przekąski
FoodCare
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Rośnie sprzedaż płatków śniadaniowych w małych sklepach
W okresie od stycznia do maja 2018 r. płatki śniadaniowe miało w ofercie ponad 80% wszystkich sklepów małoformatowych do 300 m2. Konsument mógł wybierać średnio z ok. 9-10 wariantów płatków. Wartość ...
2018-09-03 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Nestle
,
Sante
marki:
Mlekołaki
,
Sante
,
Nestle
,
Lubella
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
FoodCare planuje nowe debiuty i nowości
- Na rynku spożywczym dominują silni gracze, systematycznie zwiększający przewagę wobec mniejszych konkurentów. Będąc jednym z największych producentów branży spożywczej, widzimy ogromny potencjał wzrostu w Polsce. Nieustannie wchodzimy w nowe segmenty ...
2013-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Nestle
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
Fitella
,
Black
Budżet reklamowy Black i Frugo to 65 mln PLN
- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w 2012 r. 65 mln PLN - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie ...
2012-08-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
,
Frugo
FoodCare wierzy w rozwój segmentu sorbetów
- W pierwszym miesiącu od wprowadzenia na rynek, sprzedaż sorbetów w tubkach pod marką Frugo sięgnęła 7 mln PLN, a cała ubiegłoroczna wartość segmentu wyniosła 16 mln PLN. Wierzę, że w ...
2012-07-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Kilargo
,
PPL Koral
marki:
Augusto
,
Frugo
FoodCare wierzy w rozwój segmentu sorbetów
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› innowacje i nowości [3]
› promocje i PR [2]
› zagranica [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [2]
› Nestle [2]
› Kilargo [1]
› PPL Koral [1]
› Sante [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
› owoce i warzywa [2]
› inne produkty [2]
marki
› Black [3]
› Frugo [3]
› Fitella [2]
› Gellwe [2]
› Augusto [1]
› Blow [1]
› Lubella [1]
› Mlekołaki [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Sante [1]
› Tiger [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA