KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
mięso i ryby
Liczba wyszukanych artykułów: 972
Substytuty mięsa przemodelują rynek spożywczy
Z analiz firmy badawczej Mintel wynika, że aż 42% Polaków zamierza ograniczać spożycie mięsa. - Polskie przywiązanie do tradycji jedzenia mięsa bardzo szybko ustępuje miejsca nowym zwyczajom żywieniowym. Niewykluczone, że popularność ...
2021-04-27 Soft drinks
Napoje, woda i piwo chętniej kupowane w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8% niższa niż w marcu 2020 r., natomiast liczba transakcji spadła ...
2021-04-26 Soft drinks
Grypa ptaków zagraża podaży mięsa drobiowego
Z powodu rozwijającej się epidemii ptasiej grypy ceny drobiu od listopada 2020 r. wzrosły o 65%, a wkrótce może pojawić się także problem z podażą. - Za około 40 dni dojdzie ...
2021-04-19 Food & drinks
firmy:
SuperDrob
Grypa ptaków zagraża podaży mięsa drobiowego
×
Graal prezentuje nowe opakowania tuńczyka
Od kwietnia firma Graal wprowadza na rynek tuńczyka jednolitego w małych pojemnościach. Nowy produkt będzie dostępny w trzech wersjach: w bio oliwie z oliwek, w innowacyjnej formule "no drain" oraz jako ...
2021-04-15 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Graal
Graal prezentuje nowe opakowania tuńczyka
×
poprzedni
następny
Polacy otwarci na mięso z laboratorium
W najnowszym badaniu Instytutu Badania Rynku i Opinii Społecznej Imas zapytano Polaków o znajomość różnych zamienników mięsa - jako przykład podano produkty roślinne (np. wędliny czy burgery) i tzw. mięso komórkowe ...
2021-04-14 Food & drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Rolnictwo roślinne bardziej odporne na pandemię
Rolnicy zajmujący się produkcją roślinną w mniejszym stopniu odczuwali negatywny wpływ pandemii na swój biznes niż ukierunkowani na produkcję zwierzęcą. Wśród gospodarstw nastawionych na rośliny, nieco ponad połowa przyznała, że nie ...
2021-04-07 Soft drinks
ZM Silesia inwestują w dział Badań i Rozwoju
Specjaliści z Zakładów Mięsnych Silesia tworzą innowacyjne rozwiązania pozwalające m.in. lepiej odzyskiwać białko z przetwarzanych surowców, jak również nowe łatwe do przygotowania produkty o wysokich walorach odżywczych i zbilansowanym składzie. Z ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
ZM Silesia
Żywność na Wielkanoc będzie droższa
Ceny żywności na Wielkanoc w tym roku prawdopodobnie będą o około 1,5% wyższe niż rok temu. Jednocześnie należy zaznaczyć, że w ciągu ostatnich pięciu lat na Wielkanoc żywność drożała przeciętnie o ...
2021-03-29 Soft drinks
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
Czy „roślinna rewolucja” wymaga korekty?
Debata na temat zrównoważonej diety dotyczy najczęściej wyboru w stylu "wszystko albo nic". Współczesny konsument stoi przed wyborem produktu mięsny lub produktu w 100% pochodzenia roślinnego. Niektóre osoby są pod wpływem ...
2021-03-10 Food & drinks
Czy branża spożywcza jest odporna na COVID
Szacuje się, że przychód w segmencie żywności i napojów osiągnął w 2020 r. wysokość 236,529 mln USD. Równocześnie w latach 2020-2024 prognozowany jest roczny wzrost przychodów spółek branży spożywczej o ponad ...
2021-03-08 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
W styczniu najbardziej potaniało Pieczywo i Nabiał
Jak wynika z ogólnopolskiego monitoringu blisko 30 tys. cen ze stycznia tego i ubiegłego roku, największy wzrost odnotowały Produkty sypkie - 10,4%. Potem były tzw. Inne produkty - 7,5%, a za ...
2021-02-22 Soft drinks
Przetwórcy mięsa i mleka będą poszerzać ofertę produktów roślinnych
Roślinne alternatywy produktów odzwierzęcych weszły już do mainstreamu i coraz częściej trafiają do koszyków zakupowych. Część konsumentów całkowicie odchodzi od produktów odzwierzęcych, ale znacznie większa grupa ogranicza ich spożycie lub ma ...
2021-02-19 Soft drinks
Lidl zwiększa sprzedaż polskich produktów za granicą
W 2020 roku wartość sprzedanego do innych krajów mięsa, wędlin oraz nabiału za pośrednictwem sieci Lidl Polska wyniosła blisko 1,5 mld PLN. W ubiegłym roku sieć sprzedała wędliny od polskich ...
2021-02-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
Trudne czasy dla branży drobiarskiej
Pandemia COVID-19 oraz grypa ptaków były dwoma mocnymi ciosami dla producentów oraz hodowców drobiu. Nowy rok przynosi jednak kolejne problemy sektora, ponieważ branża musi zmagać się z najwyższymi od sześciu lat ...
2021-02-16 Food & drinks
Trudne czasy dla branży drobiarskiej
×
Ponad 80% Polaków kupuje mrożone dania mięsne
Producent drobiu, firma SuperDrob, we współpracy z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat, zbadał stosunek Polaków do mięsnych produktów mrożonych. Badania wykazały, że ponad 80% konsumentów sięga po tego typu dania. Pandemia zmieniła ...
2021-02-02 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
SuperDrob
marki:
Fast Good
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
Nestlé i Polski Związek Lekkiej Atletyki przedstawiają raport "Aktywność fizyczna i żywienie dzieci w czasie pandemii", zrealizowany w ramach programu "Lekkoatletyka dla każdego!". Dzieci biorące udział w programie "Lekkoatletyka dla ...
2021-01-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
×
Polacy zmieniają nawyki zakupowe – analiza Listonic
Z analizy list zakupowych Polaków, przeprowadzonej przez Listonic, na początku roku konsumenci częściej sięgają m.in. po zdrową żywność, zamienniki mięsa, owoce i warzywa. Jest to trend wzrostowy, który rozpoczął się pod ...
2021-01-27 Soft drinks
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[49]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [28]
› kiedykolwiek [972]
działy
› zagranica [341]
› handel [147]
› promocje i PR [99]
› inwestycje [67]
› innowacje i nowości [64]
› akwizycje i fuzje [51]
› makroekonomia [31]
› dostawcy [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› ZM Henryk Kania [22]
› Tarczyński [12]
› Biedronka [11]
› Lidl [10]
› ZM Silesia [8]
› SuperDrob [7]
› Animex [6]
› FRoSTA [6]
› Indykpol [6]
› Drosed [5]
› Tesco [5]
› Carrefour [4]
› Graal [4]
› Makarony Polskie [4]
› Nestle [4]
› PKM Duda [4]
› Sokołów [4]
› Gobarto [3]
› Grupa Maspex [3]
› Hortex [3]
› JBB [3]
› Nutricia Polska [3]
› Pamapol [3]
› Ajinomoto [2]
› BRF Foods [2]
› Cargill [2]
› Cedrob [2]
› Ed Red [2]
› Frisco.pl [2]
› Global Fish [2]
› Konspol [2]
› Kraft Foods [2]
› Kraft Heinz [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› MHP [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Pyszne.pl [2]
› Seko [2]
› Żabka [2]
› ZM Olewnik [2]
› Abramczyk [1]
› Agro Provimi [1]
› Agros-Nova [1]
› Agrovita [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Avallon [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Beyond Meat [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dun & Bradstreet [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Fermy Drobiu Woźniak [1]
› Freshmarket [1]
› Frito Lay [1]
› Goodvalley [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortino [1]
› Iberdigest [1]
› Ikon [1]
› Impossible Foods [1]
› Intermarche [1]
› Kukuła Healthy Food [1]
› LabFarm [1]
› Limito [1]
› Lisner [1]
› Lubella [1]
› Mieżdunarodnaja Gruppa [1]
› Mispol [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Mosso [1]
› MPPK Group [1]
› Netto [1]
› Nordis [1]
› Oerlemans [1]
› Pekpol [1]
› PHW Groupe [1]
› PKN Orlen [1]
› Plejady [1]
› Podravka [1]
› Polmlek [1]
› Polska Meat [1]
› Prima Poland [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Profi [1]
› Ronzo [1]
› Sam Fisz [1]
› Shuanghui International [1]
› Skandynawia Fisz [1]
› Smithfield Foods [1]
› Soligrano [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [398]
› inne produkty [355]
› mleko [289]
› napoje bezalkoholowe [185]
› słodycze i przekąski [161]
› alkohol [127]
› kawa i herbata [80]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Feeders [1]
› Media Group [1]
› Papaya Films [1]
› PR Hub [1]
› Red8 Advertising [1]
marki
› Henryk Kania [10]
› Tarczyński [10]
› Berlinki [3]
› Polanki [3]
› Ed Red [2]
› FRoSTA [2]
› Graal [2]
› JBB [2]
› Krakus [2]
› Łowicz [2]
› Maestro [2]
› Morliny [2]
› Pudliszki [2]
› Winiary [2]
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboVita [1]
› Cedrob [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Duda [1]
› E.Wedel [1]
› Fast Good [1]
› Fine Food [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Kubuś [1]
› Kurczak Zagrodowy [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Loyd [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Mosso [1]
› Nordis [1]
› Oyakata [1]
› Pamapol [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Profi [1]
› Prymat [1]
› SamSmak [1]
› So food [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sorenti [1]
› Sunbites [1]
› YumYum [1]
› Zatecky [1]
› Z Kurnej Półki [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA