KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
mięso i ryby
Liczba wyszukanych artykułów: 971
Spadek koszyka zakupowego po ogłoszeniu epidemii
Według danych Nielsena, w okresie od 16 do 22 marca (12. tydzień roku) zgodnie z oczekiwaniami nastąpił spadek całego koszyka zakupowego zarówno względem tygodnia 11. br., jak i względem tygodnia 12 ...
2020-04-01 Soft drinks
Wysoki wzrost sprzedaży detalicznej w lutym
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lutym 2020 r. wzrosła o 7,3% w ujęciu rocznym, a w ujęciu miesięcznym wzrosła o 0,4% - poinformował Główny Urząd Statystyczny. Sprzedaż detaliczna w cenach ...
2020-03-20 Soft drinks
Norweski przemysł utrzyma produkcję ryb i owoców morza
Norweska Rada ds. Ryb i Owoców Morza informuje, że pomimo okoliczności spowodowanych rozprzestrzeniającym się wirusem SARS-CoV-2, eksport towarów nie zostanie wstrzymany. Norwescy producenci owoców morza wraz z sektorem transportu dążą ...
2020-03-20 Soft drinks
Niemal połowa rynku zup gotowych w rękach Profi
Firma Profi, zajmująca pozycję lidera w branży pasztetów z drobiem posiadając ponad 50% udziału w rynku, powoli zbliża się do równie spektakularnego wyniku w kategorii zup gotowych. Z udziałem na ...
2020-03-18 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
Kolejny problem branży mięsnej
Już szósty rok trwa epidemia afrykańskiego pomoru świń wśród dzików w Polsce. Do tej pory ogniska choroby występowały we wschodniej części kraju, w tym roku pojawiły się jednak także w Wielkopolsce ...
2020-03-11 Food & drinks
Rosną zaległości branży spożywczej
W ciągu roku opóźnione płatności ze strony przemysłu spożywczego poszły w górę o niemal jedną piątą i wynoszą 1,13 mld PLN. Największe zaległości mają przetwórcy mięsa - wynika z raportu "Przemysł ...
2020-03-03 Soft drinks
Śniadaniowe wybory Polaków
Kanapki, jajecznica i parówki to najczęstsze wybory śniadaniowe Polaków - wynika z badania przeprowadzonego w styczniu przez Instytut Badań ARC Rynek i Opinia na zlecenie marki Tarczyński. Z badań wynika ...
2020-02-07 Soft drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Branża spożywcza ostrzega przed podwyżkami
Zdaniem specjalistów, w tym roku nieuniknione są podwyżki takich produktów, jak np. napoje (podatek od cukru) czy wieprzowina (ASF), jak i żywności wymagającej energochłonnej produkcji. Podrożeją więc wszelkiego rodzaju wypieki i ...
2020-02-06 Soft drinks
Obiadowe wybory Polaków
Naukowcy z Instytutu Filozofii i Socjologii PAN przeprowadzili badanie, którego efektem jest lista polskich wyborów obiadowych. W prawie 40% domów na obiad jada się zupę. Podstawą drugiego posiłku dla 48% ankietowanych ...
2020-02-05 Soft drinks
UE zakazuje importu mięsa drobiu z Ukrainy
W ostatnich kilku dniach na fermie drobiu na Ukrainie potwierdzono zakażenie wysoce zjadliwym wirusem grypy ptaków podtypu H5N8. Z tego powodu, instytucje unijne podjęły decyzję o wprowadzeniu zakazu importu mięsa drobiowego ...
2020-01-27 Food & drinks
Ceny wieprzowiny poszły mocno w górę
Według analityków z Hiper-Com Poland, w latach 2018-2019 średnie ceny promocyjne wieprzowiny wzrosły o niecałe 13%. Najbardziej zdrożało podgardle, bo aż o blisko 32%. Koszt zakupu łopatki zwiększył się o ...
2020-01-21 Food & drinks
Polacy coraz chętniej wybierają roślinne zamienniki mięsa
Już ponad 3 mln Polaków to wegetarianie lub weganie, a coraz więcej konsumentów mięsa deklaruje, że chce ograniczyć jego spożycie i interesuje się jego roślinnymi zamiennikami - wynika z badania Panelu ...
2020-01-09 Food & drinks
Ceny w Polsce ostro skoczyły
Potwierdziły się przewidywania ekonomistów, którzy zakładali wzrost inflacji na przełomie roku. W grudniu ceny średnio wzrosły o 0,8% w porównaniu z listopadem (prognozowano 0,3%), a porównując dane rok do roku inflacja ...
2020-01-07 Soft drinks
Rekordowa nadwyżka w handlu zagranicznym produktami rolno-spożywczymi
We wrześniu 2019 r. UE odnotowała największą w historii miesięczną nadwyżkę w handlu rolno-spożywczym, osiągając łączną wartość 3,7 mld EUR. Nadwyżkę odnotowano po wzroście zarówno miesięcznych wartości eksportu, jak i importu ...
2020-01-02 Soft drinks
Wartość dodana branży spożywczej wzrośnie o 4% w 2020 r.
Rosnący popyt wewnętrzny oraz zapotrzebowanie eksportowe będą odpowiadać za wzrost wartości dodanej polskiej branży spożywczej w 2020 roku o 4%, wynika z raportu opublikowanego przez ubezpieczyciela należności Atradius. - Branża ...
2019-12-20 Soft drinks
Jak zmieniają się świąteczne tradycje Polaków?
Badanie "Świąteczne zwyczaje zakupowe Polaków", przeprowadzone na zlecenie Tesco w listopadzie 2019 roku pokazuje, że większość z nas woli spędzać święta w tradycyjny sposób. Jednocześnie tradycje ewoluują, a kolejne pokolenia tworzą ...
2019-12-17 Soft drinks
firmy:
Tesco
Jak zmieniają się świąteczne tradycje Polaków?
×
Nowe dane o inflacji w Polsce
Główny Urząd Statystyczny potwierdził, że w listopadzie wskaźnik inflacji wzrósł o 2,6% w porównaniu ze stanem rok temu. Dane GUS wskazują na spory wzrost m.in. cen żywności czy książek. W ...
2019-12-16 Soft drinks
Śledź to najpopularniejsza ryba w Polsce
W Polsce od kilkunastu lat obserwuje się spadek spożycia ryb morskich. Ale nie w przypadku śledzia, który od wieków zajmuje ważne miejsce na naszych stołach. Dania ze śledzia stały się ...
2019-12-12 Food & drinks
Bardzo wielu młodych Polaków kupuje roślinne zamienniki mięsa
39,9% Polaków w wieku 18-24 lata kupuje roślinne alternatywy mięsa - parówki, burgery czy nuggetsy produkowane bez wykorzystania składników zwierzęcych. 11,9% młodych konsumentów regularnie spożywa takie produkty. Raport RoślinnieJemy przedstawia wyniki ...
2019-12-11 Soft drinks
Produkty proteinowe zyskują na popularności
Już nie tylko młodzi wyczynowcy, ale także starsze grupy wiekowe walczą o lepszą kondycję. To dlatego produkty niegdyś specjalistyczne przechodzą do mainstreamu. To powoduje wysyp produktów proteinowych, które - jak uważa ...
2019-12-11 Soft drinks
[1]
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
[49]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [6]
› ostatni rok [31]
› kiedykolwiek [971]
działy
› zagranica [341]
› handel [147]
› promocje i PR [99]
› inwestycje [67]
› innowacje i nowości [63]
› akwizycje i fuzje [50]
› makroekonomia [31]
› dostawcy [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› ZM Henryk Kania [22]
› Tarczyński [12]
› Biedronka [11]
› Lidl [10]
› ZM Silesia [8]
› SuperDrob [7]
› Animex [6]
› FRoSTA [6]
› Indykpol [6]
› Drosed [5]
› Tesco [5]
› Carrefour [4]
› Graal [4]
› Nestle [4]
› PKM Duda [4]
› Sokołów [4]
› Gobarto [3]
› Grupa Maspex [3]
› Hortex [3]
› JBB [3]
› Makarony Polskie [3]
› Nutricia Polska [3]
› Pamapol [3]
› Ajinomoto [2]
› BRF Foods [2]
› Cargill [2]
› Cedrob [2]
› Ed Red [2]
› Frisco.pl [2]
› Global Fish [2]
› Konspol [2]
› Kraft Foods [2]
› Kraft Heinz [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› MHP [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Pyszne.pl [2]
› Seko [2]
› Żabka [2]
› ZM Olewnik [2]
› Abramczyk [1]
› Agro Provimi [1]
› Agros-Nova [1]
› Agrovita [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Avallon [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Beyond Meat [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dun & Bradstreet [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Fermy Drobiu Woźniak [1]
› Freshmarket [1]
› Frito Lay [1]
› Goodvalley [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortino [1]
› Iberdigest [1]
› Ikon [1]
› Impossible Foods [1]
› Intermarche [1]
› Kukuła Healthy Food [1]
› LabFarm [1]
› Limito [1]
› Lisner [1]
› Lubella [1]
› Mieżdunarodnaja Gruppa [1]
› Mispol [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Mosso [1]
› MPPK Group [1]
› Netto [1]
› Nordis [1]
› Oerlemans [1]
› Pekpol [1]
› PHW Groupe [1]
› PKN Orlen [1]
› Plejady [1]
› Podravka [1]
› Polmlek [1]
› Polska Meat [1]
› Prima Poland [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Profi [1]
› Ronzo [1]
› Sam Fisz [1]
› Shuanghui International [1]
› Skandynawia Fisz [1]
› Smithfield Foods [1]
› Soligrano [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [397]
› inne produkty [354]
› mleko [289]
› napoje bezalkoholowe [185]
› słodycze i przekąski [161]
› alkohol [127]
› kawa i herbata [80]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Feeders [1]
› Media Group [1]
› Papaya Films [1]
› PR Hub [1]
› Red8 Advertising [1]
marki
› Henryk Kania [10]
› Tarczyński [10]
› Berlinki [3]
› Polanki [3]
› Ed Red [2]
› FRoSTA [2]
› Graal [2]
› JBB [2]
› Krakus [2]
› Łowicz [2]
› Maestro [2]
› Morliny [2]
› Pudliszki [2]
› Winiary [2]
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboVita [1]
› Cedrob [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Duda [1]
› E.Wedel [1]
› Fast Good [1]
› Fine Food [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Kubuś [1]
› Kurczak Zagrodowy [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Loyd [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Mosso [1]
› Nordis [1]
› Oyakata [1]
› Pamapol [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Profi [1]
› Prymat [1]
› SamSmak [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sorenti [1]
› Sunbites [1]
› YumYum [1]
› Zatecky [1]
› Z Kurnej Półki [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA