KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
mięso i ryby
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 27
Makarony Polskie celują w pozycję lidera rynku dań gotowych
Producent makaronów i dań gotowych ma za sobą udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych i ma ambicję, żeby pozostać liderem ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
So food
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Analiza sytuacji eksporterów polskiego mięsa
Od wejścia Polski do Unii Europejskiej eksport artykułów rolno-spożywczych wzrósł o 450%, a udział sektora spożywczego w ogólnym eksporcie zwiększył się z 8,6% do 13,3%. W 2022 roku Polska była siódmym ...
2024-02-08 Food & drinks
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
SGGW pracuje nad naturalnymi sposobami konserwowania żywności
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie rozwijane są technologie, które w przyszłości pozwolą zredukować użycie sztucznych konserwantów żywności. Naukowcy wykorzystają produkty pochodzenia naturalnego – metabolity różnych szczepów bakterii kwasu mlekowego ...
2024-01-16 Soft drinks
Nowy pomysł na wykorzystanie kości kurczaków i ości ryb
Problem z marnotrawstwem żywności może znaleźć swoje rozwiązanie dzięki pomysłowi fińskiego startupu, SuperGround. Firma opracowała nowatorską metodę przetwarzania kości kurczaków i ości ryb na pożywną pastę, która ma być dodawana do ...
2024-01-15 Food & drinks
firmy:
SuperGround
Smolasty i Tarczyński ogłaszają konkurs
Artysta zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać: złoty sygnet, puchowe kamizelki czy designerskie okulary przeciwsłoneczne. Aby otrzymać jeden z gadżetów należy stworzyć przepis na hot doga z ...
2024-01-04 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Mięso komórkowe stanie się realną alternatywą?
W wielu miejscach na świecie trwają prace nad rozwojem alternatywnych metod produkcji mięsa, takich jak hodowla komórek w bioreaktorach. Eksperci przewidują, że potrzeba jeszcze około dziesięciu lat zanim takie mięso trafi ...
2023-12-27 Food & drinks
firmy:
LabFarm
Avallon MBO inwestuje w branżę pet food
Avallon MBO podpisał umowę nabycia w ramach transakcji IBO 100% udziałów w spółce MPPK Group i czeka na zgodę UOKiK. Spółka jest jednym z liderów branży pet food w Polsce, koncentrując ...
2023-12-19 Food & drinks
firmy:
Avallon
,
MPPK Group
Po jakie ryby na święta sięgną Polacy?
Karp (57% wskazań konsumentów, którzy podadzą w święta rybę), śledzie lub przetwory śledziowe (45% wskazań) oraz dorsz (29% wskazań), to ryby, które dominują w świątecznym, rybnym menu Polaków – wynika z ...
2023-12-12 Food & drinks
Polska liderem branży drobiarskiej w Europie
Polska umacnia swoją pozycję europejskiego lidera w produkcji mięsa drobiowego. Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz wskazuje na nowy, miesięczny rekord w historii w wylęgach piskląt brojlerów kurzych w wysokości 136 ...
2023-12-08 Soft drinks
Sytuacja bieżąca i perspektywy branży mięsnej w Polsce
Otoczenie rynkowe łańcucha produkcji mięsa jest trudniejsze niż w ubiegłym roku, na co wpływ ma podaż surowca oraz popyt na gotowe produkty. Po dwóch bardzo intensywnych latach 2024 rok powinien przynieść ...
2023-11-28 Food & drinks
Stały rozwój polskiego eksportu żywności
W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2023 roku polski sektor rolno-spożywczy odnotował wzrost wartości eksportu o 11%, osiągając przychody na poziomie 38,7 mld euro. Największa część eksportu trafiała na rynek Unii Europejskiej ...
2023-11-23 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Analiza list zakupowych Polaków
Analitycy od lat obserwują, co najchętniej kupują Polacy. Najnowsze dane, które opublikowała aplikacja Listonic, pozwalają dostrzec aktualne trendy. Porównano listy zakupowe z okresu styczeń-wrzesień 2023 r. do analogicznego okresu zeszłego roku ...
2023-10-16 Soft drinks
Tarczyński odświeża wizerunek parówek
W internecie ruszyła kampania marki Tarczyński pod hasłem „Wszyscy są parówkożercy”. Jej celem jest odświeżenie wizerunku parówek. Nowa kampania to nie tylko zaskakujące spoty, ale też szereg aktywności w social mediach ...
2023-09-06 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Feeders
marki:
Tarczyński
Polacy potrzebują inspiracji do dań bez mięsa
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS na zlecenie MAX Premium Burgers, Polacy coraz częściej planują wyeliminować mięso ze swojej diety. Co czwarta Polka i prawie co piąty Polak ...
2023-08-24 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [3]
działy
› handel [8]
› zagranica [6]
› innowacje i nowości [4]
› promocje i PR [3]
› akwizycje i fuzje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tarczyński [4]
› Biedronka [3]
› Avallon [1]
› Carrefour [1]
› Konspol [1]
› LabFarm [1]
› Makarony Polskie [1]
› MPPK Group [1]
› Nestle [1]
› SuperGround [1]
› WSP Społem Kielce [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [11]
› inne produkty [9]
› mleko [8]
› napoje bezalkoholowe [6]
› słodycze i przekąski [6]
› alkohol [4]
› kawa i herbata [2]
firmy marketingowe
› Feeders [1]
marki
› Tarczyński [4]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› So food [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA