KONTAKT / NOTA PRAWNA
DO£¡CZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZE¦LIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
has³o:
zapamiêtaj mnie |
› nie pamiêtasz has³a?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
miêso i ryby
kawa i herbata
s³odycze i przek±ski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowo¶ci
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuñ filtry
badania
miêso i ryby
Liczba wyszukanych artyku³ów: 850
Graal prezentuje nowe opakowania tuñczyka
Od kwietnia firma Graal wprowadza na rynek tuñczyka jednolitego w ma³ych pojemno¶ciach. Nowy produkt bêdzie dostêpny w trzech wersjach: w bio oliwie z oliwek, w innowacyjnej formule "no drain" oraz jako ...
2021-04-15 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Graal
Graal prezentuje nowe opakowania tuñczyka
×
poprzedni
nastêpny
Polacy otwarci na miêso z laboratorium
W najnowszym badaniu Instytutu Badania Rynku i Opinii Spo³ecznej Imas zapytano Polaków o znajomo¶æ ró¿nych zamienników miêsa - jako przyk³ad podano produkty ro¶linne (np. wêdliny czy burgery) i tzw. miêso komórkowe ...
2021-04-14 Food & drinks
Transformacja proteinowa staje siê faktem
W 2020 roku mieszkañcy ziemi zjedli 574 mln ton miêsa, owoców morza, nabia³u i jaj - czyli prawie 75 kg na osobê. Ilo¶æ bia³ka zwierzêcego wci±¿ ro¶nie, zw³aszcza na rynkach rozwijaj±cych ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje siê faktem
×
Rolnictwo ro¶linne bardziej odporne na pandemiê
Rolnicy zajmuj±cy siê produkcj± ro¶linn± w mniejszym stopniu odczuwali negatywny wp³yw pandemii na swój biznes ni¿ ukierunkowani na produkcjê zwierzêc±. W¶ród gospodarstw nastawionych na ro¶liny, nieco ponad po³owa przyzna³a, ¿e nie ...
2021-04-07 Soft drinks
ZM Silesia inwestuj± w dzia³ Badañ i Rozwoju
Specjali¶ci z Zak³adów Miêsnych Silesia tworz± innowacyjne rozwi±zania pozwalaj±ce m.in. lepiej odzyskiwaæ bia³ko z przetwarzanych surowców, jak równie¿ nowe ³atwe do przygotowania produkty o wysokich walorach od¿ywczych i zbilansowanym sk³adzie. Z ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
ZM Silesia
¯ywno¶æ na Wielkanoc bêdzie dro¿sza
Ceny ¿ywno¶ci na Wielkanoc w tym roku prawdopodobnie bêd± o oko³o 1,5% wy¿sze ni¿ rok temu. Jednocze¶nie nale¿y zaznaczyæ, ¿e w ci±gu ostatnich piêciu lat na Wielkanoc ¿ywno¶æ dro¿a³a przeciêtnie o ...
2021-03-29 Soft drinks
Lutowe trendy sprzeda¿y w ma³ych sklepach
Jak pokazuj± dane CMR Panel, w lutym 2021 r. ³±czna warto¶æ sprzeda¿y w sklepach ma³oformatowych do 300 m2 by³a tylko o 7,4% ni¿sza ni¿ w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
Czy ro¶linna rewolucja wymaga korekty?
Debata na temat zrównowa¿onej diety dotyczy najczê¶ciej wyboru w stylu "wszystko albo nic". Wspó³czesny konsument stoi przed wyborem produktu miêsny lub produktu w 100% pochodzenia ro¶linnego. Niektóre osoby s± pod wp³ywem ...
2021-03-10 Food & drinks
Czy bran¿a spo¿ywcza jest odporna na COVID
Szacuje siê, ¿e przychód w segmencie ¿ywno¶ci i napojów osi±gn±³ w 2020 r. wysoko¶æ 236,529 mln USD. Równocze¶nie w latach 2020-2024 prognozowany jest roczny wzrost przychodów spó³ek bran¿y spo¿ywczej o ponad ...
2021-03-08 Soft drinks
Pandemia nie przerwa³a wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana by³a wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spo¿ywczych z Polski - od 2004 r. jego warto¶æ wzros³a ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzeda¿ artyku³ów rolno-spo¿ywczych za granicê ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwa³a wzrostu polskiego eksportu
×
W styczniu najbardziej potania³o Pieczywo i Nabia³
Jak wynika z ogólnopolskiego monitoringu blisko 30 tys. cen ze stycznia tego i ubieg³ego roku, najwiêkszy wzrost odnotowa³y Produkty sypkie - 10,4%. Potem by³y tzw. Inne produkty - 7,5%, a za ...
2021-02-22 Soft drinks
Przetwórcy miêsa i mleka bêd± poszerzaæ ofertê produktów ro¶linnych
Ro¶linne alternatywy produktów odzwierzêcych wesz³y ju¿ do mainstreamu i coraz czê¶ciej trafiaj± do koszyków zakupowych. Czê¶æ konsumentów ca³kowicie odchodzi od produktów odzwierzêcych, ale znacznie wiêksza grupa ogranicza ich spo¿ycie lub ma ...
2021-02-19 Soft drinks
Lidl zwiêksza sprzeda¿ polskich produktów za granic±
W 2020 roku warto¶æ sprzedanego do innych krajów miêsa, wêdlin oraz nabia³u za po¶rednictwem sieci Lidl Polska wynios³a blisko 1,5 mld PLN. W ubieg³ym roku sieæ sprzeda³a wêdliny od polskich ...
2021-02-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
Trudne czasy dla bran¿y drobiarskiej
Pandemia COVID-19 oraz grypa ptaków by³y dwoma mocnymi ciosami dla producentów oraz hodowców drobiu. Nowy rok przynosi jednak kolejne problemy sektora, poniewa¿ bran¿a musi zmagaæ siê z najwy¿szymi od sze¶ciu lat ...
2021-02-16 Food & drinks
Trudne czasy dla bran¿y drobiarskiej
×
Ponad 80% Polaków kupuje mro¿one dania miêsne
Producent drobiu, firma SuperDrob, we wspó³pracy z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat, zbada³ stosunek Polaków do miêsnych produktów mro¿onych. Badania wykaza³y, ¿e ponad 80% konsumentów siêga po tego typu dania. Pandemia zmieni³a ...
2021-02-02 Food & drinks
firmy:
SuperDrob
,
Lidl
marki:
Fast Good
Jak zmieni³o siê ¿ycie dzieci podczas izolacji
Nestlé i Polski Zwi±zek Lekkiej Atletyki przedstawiaj± raport "Aktywno¶æ fizyczna i ¿ywienie dzieci w czasie pandemii", zrealizowany w ramach programu "Lekkoatletyka dla ka¿dego!". Dzieci bior±ce udzia³ w programie "Lekkoatletyka dla ...
2021-01-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Jak zmieni³o siê ¿ycie dzieci podczas izolacji
×
Polacy zmieniaj± nawyki zakupowe - analiza Listonic
Z analizy list zakupowych Polaków, przeprowadzonej przez Listonic, na pocz±tku roku konsumenci czê¶ciej siêgaj± m.in. po zdrow± ¿ywno¶æ, zamienniki miêsa, owoce i warzywa. Jest to trend wzrostowy, który rozpocz±³ siê pod ...
2021-01-27 Soft drinks
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Jak bran¿a spo¿ywcza odczuje Brexit?
Wyj¶cie Wielkiej Brytanii ze Unii Europejskiej mo¿e oznaczaæ straty dla wielu polskich eksporterów, w tym m.in. z bran¿y spo¿ywczej. Ka¿de 10% ewentualnego spadku sprzeda¿y ¿ywno¶ci na rynek brytyjski oznacza w praktyce ...
2021-01-26 Soft drinks
Ryby z Ba³tyku bardziej cenione poza Polsk±
Statystyczny Polak zjada rocznie ok. 14,5 kg ryb, czyli nawet trzykrotnie mniej ni¿ mieszkañcy krajów ¶ródziemnomorskich. Rzadko siêgamy po ryby z Ba³tyku. Rodzime gatunki, takie jak ¶led¼, szprot, fl±dra, ³oso¶, turbot ...
2021-01-19 Food & drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[43]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzieñ [3]
› ostatni miesi±c [7]
› ostatnie 3 miesi±ce [20]
› ostatni rok [54]
› kiedykolwiek [850]
dzia³y
› zagranica [312]
› handel [101]
› promocje i PR [86]
› inwestycje [66]
› innowacje i nowo¶ci [57]
› akwizycje i fuzje [49]
› makroekonomia [24]
› dostawcy [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› ZM Henryk Kania [22]
› Lidl [8]
› ZM Silesia [7]
› Animex [6]
› Biedronka [6]
› FRoSTA [6]
› Indykpol [6]
› SuperDrob [6]
› Tarczyñski [6]
› Drosed [5]
› Tesco [5]
› PKM Duda [4]
› Soko³ów [4]
› Gobarto [3]
› Grupa Maspex [3]
› Hortex [3]
› Makarony Polskie [3]
› Nestle [3]
› Nutricia Polska [3]
› Pamapol [3]
› Ajinomoto [2]
› A.pl [2]
› BRF Foods [2]
› Cargill [2]
› Carrefour [2]
› Frisco.pl [2]
› Global Fish [2]
› Graal [2]
› Kraft Foods [2]
› Kraft Heinz [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Seko [2]
› ¯abka [2]
› Abramczyk [1]
› Agros-Nova [1]
› Agrovita [1]
› Agro Provimi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Beyond Meat [1]
› Cedrob [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dun & Bradstreet [1]
› Ed Red [1]
› E.Leclerc [1]
› Fermy Drobiu Wo¼niak [1]
› Freshmarket [1]
› Frito Lay [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortino [1]
› Iberdigest [1]
› Ikon [1]
› Impossible Foods [1]
› Intermarche [1]
› Konspol [1]
› Kuku³a Healthy Food [1]
› Limito [1]
› Lisner [1]
› Lubella [1]
› MHP [1]
› Mie¿dunarodnaja Gruppa [1]
› Mispol [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Mosso [1]
› Nordis [1]
› Oerlemans [1]
› Pekpol [1]
› PHW Groupe [1]
› PKN Orlen [1]
› Plejady [1]
› Podravka [1]
› Polmlek [1]
› Polska Meat [1]
› Prima Poland [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Profi [1]
› Ronzo [1]
› Sam Fisz [1]
› Shuanghui International [1]
› Skandynawia Fisz [1]
› Smithfield Foods [1]
› SuperMeat [1]
› Ukrainskaja Wostocznaja Rybnaja Kompania [1]
› Upfield [1]
› Wawel [1]
› Wilbo [1]
› ZM Madej Wróbel [1]
› ZM Olewnik [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPM Biernacki [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [344]
› inne produkty [307]
› mleko [239]
› napoje bezalkoholowe [165]
› s³odycze i przek±ski [134]
› alkohol [110]
› kawa i herbata [74]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Media Group [1]
› PR Hub [1]
marki
› Henryk Kania [10]
› Tarczyñski [4]
› Berlinki [2]
› FRoSTA [2]
› Krakus [2]
› £owicz [2]
› Maestro [2]
› Morliny [2]
› Pudliszki [2]
› Ba! [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Ed Red [1]
› Fast Good [1]
› Fine Food [1]
› Graal [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Kurczak Zagrodowy [1]
› Loyd [1]
› Makro [1]
› Mosso [1]
› Nordis [1]
› Oyakata [1]
› Pamapol [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Profi [1]
› Prymat [1]
› SamSmak [1]
› Soko³ów [1]
› Solidarno¶æ [1]
› Sorenti [1]
› Sunbites [1]
› Winiary [1]
› YumYum [1]
Copyright hot business news 2006-2019 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA