KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
owoce i warzywa
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 520
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Po jakie produkty najchętniej sięgają wegetarianie?
Dieta wegetariańska, której międzynarodowy dzień obchodzony jest 1 października, to już nie tylko sposób żywienia, ale także manifestacja przekonań i zrozumienia wpływu, jaki wywieramy na świat. Wegetariańskie zwyczaje żywieniowe zbadano w ...
2023-09-29 Soft drinks
firmy:
Glovo
Po jakie produkty najchętniej sięgają wegetarianie?
×
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Roślinne zamienniki mięsa kluczowe w strategii FoodWell
W ciągu najbliższych trzech lat spółka FoodWell (wcześniej Bakalland) chce stać się liderem w Polsce i zdobyć mocną pozycję w Europie w kategorii zdrowej, funkcjonalnej żywności plant based. Jej produkty można ...
2023-04-28 Soft drinks
firmy:
FoodWell
marki:
Purella
Danone zbadał talerze Polaków
Z inicjatywy grupy spółek Danone w Polsce powstało Interdyscyplinarne Centrum Analiz i Współpracy Żywność dla Przyszłości, które swoją działalność rozpoczęło od diagnozy sytuacji i wskazania tematów, nad którymi Centrum ma pracować ...
2023-04-20 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone zbadał talerze Polaków
×
Ceny w sklepach wyższe o 24%
Analiza ponad 88 tys. cen w Polsce pokazuje, że w marcu w sklepach było drożej średnio o blisko 24% niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt, bo o przeszło ...
2023-04-12 Soft drinks
Rekord sprzedaży roślinnych alternatyw
Według ostatniego raportu, sprzedaż roślinnych alternatyw w Polsce osiągnęła rekordową wartość 782 mln złotych. Międzynarodowa organizacja pozarządowa Good Food Institute Europe (GFI Europe) przeanalizowała dane NielsenIQ, które wskazują, że sprzedaż roślinnego ...
2023-04-03 Soft drinks
Mrożone warzywa i pizza liderami wśród mrożonek
Produkty mrożone są chętnie wybierane przez Polaków, a cała kategoria z każdym rokiem notuje coraz wyższe wyniki. Szczególnie w pandemii chętniej sięgaliśmy po produkty o długim terminie spożycia. Przyzwyczajenia te z ...
2023-03-06 Food & drinks
firmy:
Frigo Logistics
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Skokowy wzrost sprzedaży zamienników mięsa
Z prognoz firmy badawczej Euromonitor wynika, że wartość segmentu roślinnych zamienników mięsa i owoców morza osiągnie w 2023 r. 108 mln PLN. Tymczasem w 2022 r. wartość tego segmentu wyniosła 68 ...
2023-01-30 Food & drinks
Wartość rynku mrożonek zbliża się do 2 mld zł
Produkty mrożone od lat cieszą się dużą popularnością wśród polskich konsumentów. Wartość zakupów gospodarstw domowych w tym segmencie przekroczyła już 1,8 mld zł w skali roku. Ponad 60% rynku stanowią mrożone ...
2023-01-27 Food & drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[26]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [520]
działy
› zagranica [106]
› handel [98]
› inwestycje [62]
› promocje i PR [60]
› innowacje i nowości [54]
› akwizycje i fuzje [40]
› dostawcy [28]
› makroekonomia [17]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [12]
› Bakalland [9]
› Agros-Nova [6]
› Grupa Maspex [6]
› Makarony Polskie [5]
› Biedronka [4]
› Dr.Oetker [4]
› Helio [4]
› Hortex [4]
› Danone [3]
› FRoSTA [3]
› Kraft Heinz [3]
› Lidl [3]
› Nutricia Polska [3]
› Ajinomoto [2]
› Barilla [2]
› Bio Planet [2]
› Carrefour [2]
› FoodCare [2]
› Frigo Logistics [2]
› Lotte Wedel [2]
› McCormick [2]
› Monini [2]
› Nordis [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Sante [2]
› Tymbark [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Anita [1]
› Atlanta Poland [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Bracia Urbanek [1]
› Bunge [1]
› Colian [1]
› Dixy [1]
› Eurocash [1]
› Excellence [1]
› Fanex [1]
› Farma Świętokrzyska [1]
› Fermy Drobiu Woźniak [1]
› F&F [1]
› FoodWell [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Glovo [1]
› Hortino [1]
› KIG PR [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lubella [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Netto [1]
› Oerlemans [1]
› Okechamp [1]
› OneDayMore [1]
› Ortika Polska [1]
› Pamapol [1]
› Pfeiffer & Langen [1]
› PKM Duda [1]
› Podravka [1]
› PPL Koral [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Profi [1]
› Prymat [1]
› Pudliszki2 [1]
› Reader's Digest [1]
› Stoczek [1]
› Symbio [1]
› Tesco [1]
› Unilever [1]
› Wawel [1]
› Wilbo [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żabka [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [259]
› napoje bezalkoholowe [223]
› mleko [205]
› słodycze i przekąski [149]
› kawa i herbata [101]
› alkohol [93]
firmy marketingowe
› Brand Place [1]
› FaceAddicted [1]
› MediaCom [1]
› OMD Media Direction [1]
› Pegasus PR [1]
› Y&R [1]
marki
› Łowicz [6]
› Tymbark [4]
› Winiary [4]
› Delecta [3]
› Dr.Oetker [3]
› Bakalland [2]
› DecoMorreno [2]
› Delma [2]
› E.Wedel [2]
› Garden Gourmet [2]
› Gerber [2]
› Helio [2]
› Kubuś [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Plusssz [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› Bakoma [1]
› Barilla [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› BoboVita [1]
› Capollini [1]
› Cisowianka [1]
› Cremona [1]
› Diamant [1]
› DrWitt [1]
› Ekland [1]
› Fitella [1]
› FRoSTA [1]
› Galeo [1]
› Gellwe [1]
› Heinz [1]
› Hortex [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Monini [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Nordis [1]
› Oyakata [1]
› Pamapol [1]
› Profi [1]
› Prymat [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Puchatek [1]
› Pudliszki [1]
› Purella [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salatini [1]
› SamSmak [1]
› Sorenti [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› YumYum [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA