KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 190
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Jaja w sklepach tańsze niż u producentów
Producenci jaj stali się mimowolnymi ofiarami wojny cenowej między dwoma największymi sieciami handlowymi w Polsce. Wiodący detaliści sprzedają w swoich sklepach jaja poniżej cen zakupu, a to powoduje, że pozostali odbiorcy ...
2024-02-26 Food & drinks
Pieczywo wśród najszybciej drożejących kategorii
Dynamika podwyżek cen pieczywa lekko hamuje. W październiku w sklepach było drożej niż rok wcześniej o blisko 12%, we wrześniu – o 13%, a w sierpniu – o 21%. Jednak sytuacja ...
2023-11-27 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Francuzi nie chcą rezygnować z jaj „trójek”
Francuscy konsumenci nie chcą rezygnować z zakupu jaj klatkowych, które należą do najtańszych. Jaja pochodzące z chowu klatkowego stały się szczególnie atrakcyjne we Francji w okresie silnej presji inflacyjnej. Takie wnioski ...
2023-10-27 Soft drinks
Świderki królem makaronów w Biedronce
Świderki, spaghetti i krajanki – te makarony najczęściej trafiają do koszyków klientów Biedronki. A jak pokazują dane sieci, opublikowane z okazji Światowego Dnia Makaronu przypadającego na 25 października, po makarony z ...
2023-10-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
Analiza list zakupowych Polaków
Analitycy od lat obserwują, co najchętniej kupują Polacy. Najnowsze dane, które opublikowała aplikacja Listonic, pozwalają dostrzec aktualne trendy. Porównano listy zakupowe z okresu styczeń-wrzesień 2023 r. do analogicznego okresu zeszłego roku ...
2023-10-16 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Czerwiec w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w ...
2023-07-14 Soft drinks
Spadek cen artykułów tłuszczowych
Ostatnio artykuły tłuszczowe potaniały jako jedyne ze wszystkich analizowanych kategorii. Spadek był niewielki, bo o niecałe 4% rdr. Patrząc całościowo na ceny w sklepach, widać jednak, że pozostałe grupy produktowe wciąż ...
2023-07-03 Soft drinks
Ceny w sklepach wyższe o 24%
Analiza ponad 88 tys. cen w Polsce pokazuje, że w marcu w sklepach było drożej średnio o blisko 24% niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt, bo o przeszło ...
2023-04-12 Soft drinks
Biedronka sprawdza wielkanocne wybory Polaków
Z danych największej sieci handlowej w Polsce wynika, że w okresie wielkanocnym wybory Polaków nie są przypadkowe i chętniej sięgają po konkretne produkty. Które z nich najczęściej trafiają do koszyków w ...
2023-04-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Śniadanie wielkanocne droższe średnio o 1/3
Wielkanoc 2023 będzie jednym z najdroższych świąt w ostatnich 20 latach. Chociaż już rok temu praktycznie każdy produkt pojawiający się na stole wielkanocnym podrożał, to w 2023 roku zmierzymy się z ...
2023-03-30 Soft drinks
Nabiał, pieczywo i chemia gospodarcza najszybciej drożeją
Z analizy ponad 70 tys. cen wynika, że w lutym zakupy były droższe średnio o blisko 21% rdr. Do tego każda z 17 badanych kategorii produktów zdrożała dwucyfrowo. Największą podwyżkę zanotował ...
2023-03-13 Soft drinks
Koszyk zakupowy w styczniu droższy o 15%
Rok 2023 przywitał nas kolejnymi wzrostami w sklepach. Jak wynika z najnowszego badania ASM Sales Force Agency, w styczniu podstawowe zakupy spożywcze były o 15% droższe niż przed rokiem. Ponownie ...
2023-02-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Wartość rynku mrożonek zbliża się do 2 mld zł
Produkty mrożone od lat cieszą się dużą popularnością wśród polskich konsumentów. Wartość zakupów gospodarstw domowych w tym segmencie przekroczyła już 1,8 mld zł w skali roku. Ponad 60% rynku stanowią mrożone ...
2023-01-27 Food & drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [11]
› kiedykolwiek [190]
działy
› zagranica [15]
› inwestycje [13]
› promocje i PR [12]
› makroekonomia [7]
› innowacje i nowości [6]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [9]
› Lidl [7]
› Dr.Oetker [4]
› Bakalland [3]
› Carrefour [3]
› Netto [3]
› Pfeiffer & Langen [3]
› Tesco [3]
› Auchan [2]
› Coca-Cola [2]
› Grupa Maspex [2]
› Hortex [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Barbora [1]
› Barilla [1]
› Bio Planet [1]
› Cykoria [1]
› Dixy [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Farma Świętokrzyska [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kaufland [1]
› Kubara [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mispol [1]
› Mokate [1]
› Moya [1]
› Nestle [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Pamapol [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Shell [1]
› Tarczyński [1]
› U Jędrusia [1]
› Virtu [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [98]
› napoje bezalkoholowe [93]
› mleko [86]
› mięso i ryby [80]
› słodycze i przekąski [76]
› alkohol [64]
› kawa i herbata [35]
marki
› Dr.Oetker [4]
› Delecta [3]
› Diamant [3]
› Coca-Cola [2]
› Winiary [2]
› Algida [1]
› Cisowianka [1]
› Delma [1]
› Dobra Kaloria [1]
› E.Wedel [1]
› Kamis [1]
› Koral [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Tarczyński [1]
› Virtu [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA