KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
inne produkty
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 326
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Stały rozwój polskiego eksportu żywności
W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2023 roku polski sektor rolno-spożywczy odnotował wzrost wartości eksportu o 11%, osiągając przychody na poziomie 38,7 mld euro. Największa część eksportu trafiała na rynek Unii Europejskiej ...
2023-11-23 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Czerwiec w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w ...
2023-07-14 Soft drinks
Spadek cen artykułów tłuszczowych
Ostatnio artykuły tłuszczowe potaniały jako jedyne ze wszystkich analizowanych kategorii. Spadek był niewielki, bo o niecałe 4% rdr. Patrząc całościowo na ceny w sklepach, widać jednak, że pozostałe grupy produktowe wciąż ...
2023-07-03 Soft drinks
Danone zbadał talerze Polaków
Z inicjatywy grupy spółek Danone w Polsce powstało Interdyscyplinarne Centrum Analiz i Współpracy Żywność dla Przyszłości, które swoją działalność rozpoczęło od diagnozy sytuacji i wskazania tematów, nad którymi Centrum ma pracować ...
2023-04-20 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone zbadał talerze Polaków
×
Śniadanie wielkanocne droższe średnio o 1/3
Wielkanoc 2023 będzie jednym z najdroższych świąt w ostatnich 20 latach. Chociaż już rok temu praktycznie każdy produkt pojawiający się na stole wielkanocnym podrożał, to w 2023 roku zmierzymy się z ...
2023-03-30 Soft drinks
Nabiał, pieczywo i chemia gospodarcza najszybciej drożeją
Z analizy ponad 70 tys. cen wynika, że w lutym zakupy były droższe średnio o blisko 21% rdr. Do tego każda z 17 badanych kategorii produktów zdrożała dwucyfrowo. Największą podwyżkę zanotował ...
2023-03-13 Soft drinks
Koszyk zakupowy w styczniu droższy o 15%
Rok 2023 przywitał nas kolejnymi wzrostami w sklepach. Jak wynika z najnowszego badania ASM Sales Force Agency, w styczniu podstawowe zakupy spożywcze były o 15% droższe niż przed rokiem. Ponownie ...
2023-02-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Wyniki handlu zagranicznego branży rolno-spożywczej
Wicepremier, minister rolnictwa Henryk Kowalczyk przedstawił wyniki handlu zagranicznego produktami rolno-spożywczymi w 2022 roku. W ubiegłym roku wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski wyniosła 47,6 mld EUR i była o ...
2023-02-15 Soft drinks
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Znamy najszybciej drożejące produkty w 2022 r.
W całym zeszłym roku zakupy były droższe średnio o 19,1% w porównaniu do 2021 r. Najbardziej zdrożały tłuszcze i produkty sypkie - odpowiednio o ponad 47% i przeszło 27% rdr - ...
2023-01-23 Soft drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
Rekordowe wzrosty cen żywności w Polsce
W październiku codzienne zakupy były droższe średnio o 26,1% rdr - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Wyższych Szkół Bankowych. Jak wynika z analizy ...
2022-11-10 Soft drinks
Ponad 44% Polaków zwraca uwagę na cenę produktów spożywczych
W obliczu wysokiej inflacji, w poszukiwaniu stabilności finansowej, konsumenci zmieniają swoje preferencje zakupowe, dotyczące artykułów spożywczych. Chętniej korzystają z promocji i szukają tańszych zamienników. Na jakich kategoriach produktowych najczęściej oszczędzają Polacy ...
2022-11-03 Soft drinks
firmy:
Barbora
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[17]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [8]
› kiedykolwiek [326]
działy
› handel [86]
› zagranica [74]
› inwestycje [25]
› promocje i PR [24]
› dostawcy [20]
› innowacje i nowości [19]
› makroekonomia [19]
› akwizycje i fuzje [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [5]
› Biedronka [4]
› Auchan [2]
› Carrefour [2]
› Netto [2]
› Aldi [1]
› A.pl [1]
› Arla Foods [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Danone [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› General Mills [1]
› Kaufland [1]
› Konspol [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mlekovita [1]
› Nestle [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Podravka [1]
› Soligrano [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [205]
› napoje bezalkoholowe [198]
› mięso i ryby [188]
› słodycze i przekąski [166]
› alkohol [114]
› kawa i herbata [102]
marki
› E.Wedel [3]
› Lay's [2]
› Magnum [2]
› Starbucks [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› Big Milk [1]
› BoboVita [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› FRoSTA [1]
› Haagen Dazs [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Lurpak [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Nogger [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Tarczyński [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA