KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
Grupa Żywiec
Starcom
Liczba wyszukanych artykułów: 39
Desperados poszerza imprezowe portfolio
Marka piwa Desperados w tym sezonie będzie dostępna w aż pięciu nowych smakach - trzech alkoholowych, inspirowanych popularnymi drinkami i dwóch bezalkoholowych - After Party 0.0% o smaku Mango & Chili ...
2023-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Żabka
,
Artegence
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados poszerza imprezowe portfolio
×
poprzedni
następny
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
Rok 2023 ma być prawdziwym krokiem milowym dla marki Żywiec. Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian i innowacji, a ich zwiastunem jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań piwa. Zmiana opakowań produktów ...
2023-03-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
×
poprzedni
następny
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Żywiec startuje z zimową kampanią
Marka Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie zabrakło w zimowej komunikacji marki. Na ...
2022-11-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Tropikalne smaki Desperadosa w kampanii
Marka Desperados rozpoczyna sezon letni z nowymi tropikalnymi wariantami: bezalkoholowym Desperadosem Tropical Twist 0.0% - na dowolną porę dnia oraz Desperados Exotic Rum 4,5% z alkoholem. Desperados Tropical Twist 0.0% ...
2022-04-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Digital Kingdom
,
Eat me
,
LVOV
,
Starcom
marki:
Desperados
Tropikalne smaki Desperadosa w kampanii
×
Nowa Planeta Warka
Rok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od teraz cała oferta wareckich produktów będzie komunikowana wspólnie. Nowa Planeta Warka reprezentuje świat bliskich znajomych. Od początku kwietnia można oglądać pierwszy z ...
2022-04-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
Żywiec wprowadza nowości z linii Żywiec Jasne Lekkie, rozszerzając ofertę Lekkich Ż z owocową nutą. Na sklepowych półkach pojawiają się: Żywiec Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
×
Tatra z nową platformą komunikacji
Marka piwna Tatra zmienia wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem "Tatry się należą" jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat ...
2022-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
CPC Brand Consultants
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Global Shopper Marketing
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Tatra
Żywiec Jasne Lekkie
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, marka Żywiec wprowadziła na rynek nowego lagera - Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Segment piw premium w Polsce ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie
×
poprzedni
następny
Desperados Virgin już dostępny w Polsce
W sklepach w całej Polsce można już kupić pierwszego bezalkoholowego Desperadosa Virgin 0.0% z nutą cytryny. Nowy wariant ma 100% smaku i 0% alkoholu oraz unikalny charakter Desperadosa, którego konsumenci mogą ...
2021-03-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Big Names
,
Film Produkcja
,
LVOV
,
Starcom
,
Televisor
,
VMLY&R
marki:
Desperados
Desperados Virgin już dostępny w Polsce
×
Kiwi z Pigwą i Ananas z Cytrusami – nowe smaki Warki Radler
W marcu wchodzi na rynek Warka Radler 0,0% Kiwi z Pigwą - nowy wariant najpopularniejszego radlera w Polsce. Na półkach sklepowych pojawi się również Warka Radler 0,0% Ananas z Cytrusami ...
2021-02-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
LVOV
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Kiwi z Pigwą i Ananas z Cytrusami – nowe smaki Warki Radler
×
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
Tatra, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży. Marka ...
2020-09-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Tatra
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
×
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
Piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Opakowanie ma unikalny kształt i charakterystyczny ...
2020-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
×
Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności
Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej uwarzyli dwa nowe piwa, będące interpretacją klasycznych stylów piwnych - Żywiec Wiedeński Lager oraz Żywiec Pszeniczne IPA. - Kategoria piwnych stylów od lat rozwija się ...
2020-03-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności
×
poprzedni
następny
Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką
Grupa Żywiec wprowadza do oferty piw bezalkoholowych nowy produkt - Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką. Jest to połączenie bezalkoholowego piwa z lemoniadą o kwaskowatym smaku rabarbaru i słodyczy truskawki ...
2020-03-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
LVOV
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką
×
Nowe warianty Desperadosa
Marka Desperados poszerzyła ofertę w Polsce do pięciu wariantów. Do Original, Red i Mojito dołączyły smaki: Whisky Sour 7% oraz Lime 3%. Desperados to lider segmentu piw smakowych w Polsce ...
2020-02-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
LVOV
,
Starcom
,
VML
marki:
Desperados
Nowe warianty Desperadosa
×
poprzedni
następny
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rusza z nową kampanią
×
poprzedni
następny
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [39]
działy
› promocje i PR [35]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
› Browar Leżajsk [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [39]
› napoje bezalkoholowe [6]
firmy marketingowe
› Starcom [39]
› Roots [18]
› Just [14]
› Hope [10]
› Wilk Studio [10]
› 2012 [9]
› Twin [8]
› Gong [7]
› Opus Film [7]
› Global Shopper Marketing [5]
› LVOV [5]
› Feeders [4]
› Ogilvy & Mather [4]
› TBWA PR [3]
› VMLY&R [3]
› Artegence [2]
› DDB & Tribal [2]
› Golden Submarine [2]
› Good Looking Studio [2]
› Live [2]
› Men at Work [2]
› Point of View [2]
› Televisor [2]
› Touch Ideas [2]
› VML [2]
› Big Names [1]
› BNA [1]
› CPC Brand Consultants [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Digital Kingdom [1]
› Discovery Media [1]
› Eat me [1]
› Film Produkcja [1]
› Focus Media Group [1]
› Global [1]
› Heart & Brain [1]
› Hypercrew [1]
› Insignia [1]
› Papaya Films [1]
› Studio Głośno [1]
› Top-Art [1]
marki
› Żywiec [11]
› Warka [6]
› Królewskie [5]
› Desperados [4]
› EB [3]
› Leżajsk [3]
› Dziki Sad [2]
› Specjal [2]
› Tatra [2]
› Strongbow [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA