KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51969
OSM Łowicz tnie produkcję roślinną
Coraz silniejsza konkurencja cenowa na rynku roślinnych alternatyw produktów mleczarskich sprawiła, że OSM Łowicz, właściciel marki Bez Deka Mleka, podjęła decyzję o ograniczeniu produkcji wyrobów roślinnych. Firma pozostawiła w ofercie tylko ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
marki:
Bez deka mleka
Pierwszy operator systemu kaucyjnego z zezwoleniem
Po rozpatrzeniu wniosku z 14 grudnia 2023 r. złożonego przez System Kaucyjny Zwrotka S.A., Minister Klimatu i Środowiska udzielił tej spółce zezwolenie na prowadzenie systemu kaucyjnego. System Kaucyjny Zwrotka to spółka ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
System Kaucyjny Zwrotka
Sejm zajmie się niedzielami handlowymi
Polska 2050 Szymona Hołowni chce wprowadzić dwie niedziele handlowe w miesiącu. Partia przedstawiła projekt ustawy, w którym znalazła się propozycja podwójnego wynagrodzenia za pracę w niedzielę handlową. Zgodnie z projektem pracodawca ...
2024-03-21 Soft drinks
Tchibo z nową propozycją kawy z edycji Rarität
Firma Tchibo wprowadza nową propozycję z serii kaw Rarität: „Los Trapiches Colombia”. „Los Trapiches Colombia” to podróż do kolumbijskiej Huili. Tam, oprócz wysokiej jakości kawy, uprawia się również trawę cukrową, lokalnie ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo z nową propozycją kawy z edycji Rarität
×
poprzedni
następny
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
Opakowanie wódki Absolut Mosaik z limitowanej edycji
Spółka Ardagh Glass Packaging-Europe, jednostka operacyjna Ardagh Group, współpracuje z The Absolut Group w celu opracowania co roku limitowanej edycji butelki wódki Absolut. Najnowszy projekt: Absolut Mosaik powstał we współpracy z ...
2024-03-21 Food & drinks
firmy:
Ardagh
,
Pernod Ricard
marki:
Absolut
Opakowanie wódki Absolut Mosaik z limitowanej edycji
×
Będzie limit marek własnych w sklepach?
Stefan Krajewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi zapowiedział, że rząd chce wprowadzić ustawowe limity marek własnych w sklepach. Mówił również o możliwych zmianach w nazewnictwie produktów wegetariańskich i ...
2024-03-21 Soft drinks
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
Grupa Maspex, właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Żubrówka, wyda na inwestycje produkcyjne w 2024 roku około 650 mln zł. Ich priorytetem będzie rozwój obszarów produkcji i logistyki ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
×
poprzedni
następny
Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour
Sieć sklepów Carrefour ogłasza wprowadzenie nowej oferty produktów wegańskich i wegetariańskich na Święta Wielkanocne. Wspólnie z firmą BezMięsny, sieć przygotowała m.in. roślinne odpowiedniki mięsnych i rybnych wyrobów. Od 20 marca, czyli ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Bezmięsny Mięsny
,
Carrefour
Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour
×
Sąd odrzucił wniosek spółki Palikota o postępowanie układowe
Wydział gospodarczy Sądu Rejonowego Lublin-Wschód odrzucił wniosek spółki Tenczynek Dystrybucja o otwarcie przyspieszonego postępowania układowego. Uzasadnił to brakiem "perspektyw na zawarcie lub wykonanie układu". - Sąd odmawia otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego, jeżeli ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Tenczynek Dystrybucja
Wegańskie żelki bez dodatku cukru
Sieć handlowa Lidl Polska przygotowała dla miłośników żelków niespodziankę – na półkach sklepów debiutują wegańskie produkty bez dodatku cukru. Żelki są dostępne w trzech wersjach i kształtach, od marki własnej Sweet ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Lidl
Wegańskie żelki bez dodatku cukru
×
KE ugięła się pod naciskiem rolników
Rolnicy odnieśli niewielki sukces w wyniku unijnego porozumienia dotyczącego zmian w umowie o bezcłowym handlu z Ukrainą. Nowe ustalenia wprowadzają większe ograniczenia importowe na produkty ukraińskie oraz przedłużając zawieszenie ceł na ...
2024-03-20 Soft drinks
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
Nowoczesne centrum szkoleniowo-kompetencyjne dla przedstawicieli branży HoReCa znajduje się w nowo otwartej siedzibie MAKRO Polska, przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Pierwszy pokaz z degustacją odbył się 20 marca. Poprowadził go m.in ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
×
poprzedni
następny
Mondelez rusza z nową kampanią edukacyjną
Mondelēz International, światowy lider kategorii przekąsek od lat wdraża strategię zrównoważonego rozwoju w wielu obszarach. Od pozyskiwania surowców z troską o środowisko i lokalne społeczności, aż po edukację konsumentów w zakresie ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Mondelez International
Nawiązanie współpracy z Politechniką Lubelską
12 marca br. Członek Zarządu Pszczółki Justyna Budzyńska oraz rektor Politechniki Lubelskiej prof. Zbigniew Pater podpisali umowę o współpracy w obszarze naukowo-badawczym i edukacyjnym. – Politechnika Lubelska bardzo silnie związana jest ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Fabryka Cukierków Pszczółka
Akademia Hochland Professional już działa
4 marca wystartowała Akademia Hochland Professional. Innowacyjny program skierowany jest do profesjonalistów z branży HoReCa, którzy chcą rozwijać biznes, wzbogacać swoją ofertę i poznawać nowe trendy rynkowe a na co dzień ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Hochland
Unilever wydziela biznes lodów
Koncern Unilever podejmuje kroki, których celem jest przyspieszenie realizacji planu działań na rzecz wzrostu (GAP), poprzez wydzielenie działu zajmującego się lodami i uruchomienie dużego programu zwiększającego produktywność. Wśród zaplanowanych działań jest ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Unilever
Unilever wydziela biznes lodów
×
Polakom podoba się walka cenowa dyskontów
Ponad 55% Polaków chciałoby zaostrzenia trwającej walki cenowej dyskontów, żeby zrobić tańsze zakupy na święta – wynika z badania „Świąteczne Wydatki Polaków. Edycja 2024” UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Na rywalizację ...
2024-03-19 Soft drinks
Almette z kolorowym pieprzem
W linii serków Almette zadebiutował nowy wariant, wzbogacony o cztery rodzaje pieprzu. Nowość poszerzy ofertę dotychczasowych 14 rodzajów serków Almette. - Serek Almette z kolorowym pieprzem to świetny wybór dla osób ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Almette
Almette z kolorowym pieprzem
×
Koral współpracuje z firmą Mattel
W tym roku producent lodów, firma Koral, obchodzi 45-lecia działalności. Z tej okazji firma przygotowała wiele nowości oraz kampanie reklamowe w internecie, telewizji, radiu, kinach i na outdoorze. Jedną z nowości ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Koral
Koral współpracuje z firmą Mattel
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Soft drinks
Polacy utrzymają świąteczne wydatki na ubiegłorocznym poziomie
Soft drinks
Mniejszy import bezcłowy zboża z Ukrainy
Food & drinks
SGGW wybuduje Innowacyjne Centrum Nauk Żywieniowych
Soft drinks
Aldi wybiera PZL
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA