KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52090
AI pracuje dla branży piwnej
Zespół z Flamandzkiego Instytutu Biotechnologii stworzył system sztucznej inteligencji, który jest w stanie przewidzieć smak konkretnego piwa oraz sugerować składniki, które piwowarze mogą wykorzystać, aby poprawić jego smak. Dotychczasowe metody oceny ...
2024-03-28 Soft drinks
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Polacy utrzymają świąteczne wydatki na ubiegłorocznym poziomie
W tym roku 17,3% Polaków zamierza wydać 200-300 zł na wielkanocną żywność w przeliczeniu na jedną osobę. To najczęściej wskazywana kwota w sondażu UCE RESEARCH i Grupy Offerista. Przeważnie deklarują ją ...
2024-03-27 Soft drinks
Mniejszy import bezcłowy zboża z Ukrainy
Ambasadorowie państw członkowskich UE osiągnęli kompromis w sprawie przedłużenia zliberalizowanych zasad handlu z Ukrainą. Polska razem z m.in. Francją zdołała osiągnąć częściowy sukces w zakresie ograniczenia stosowania procedury bezcłowej w imporcie ...
2024-03-27 Food & drinks
SGGW wybuduje Innowacyjne Centrum Nauk Żywieniowych
27 marca 2024 roku Rektor Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prof. dr hab. Michał Zasada podpisał umowę ze spółką ERBUD dotyczącą budowy Innowacyjnego Centrum Nauk Żywieniowych. Naukowcy SGGW będą prowadzić w nim ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
SGGW
Aldi wybiera PZL
Po procesie przetargowym, ALDI Polska podjął decyzję o rozpoczęciu współpracy z agencją PZL w zakresie wdrożenia nowej strategii komunikacji i działań 360 stopni, dotyczących jednej z kluczowych kategorii produktowych ALDI. ALDI ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
PZL
Napoje Tymbark w segmencie coli smakowej
Marka Tymbark rozpoczyna szeroką dystrybucję linii napojów gazowanych Tymbark GAZZZowany. Portfolio produktowe zostanie także wzbogacone o segment coli smakowej pod nazwą Tymbark Colove. W marcu marka rozpoczęła szeroką dystrybucję produktów gazowanych ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Napoje Tymbark w segmencie coli smakowej
×
poprzedni
następny
Kamis wprowadza nowe musztardy na sezon grillowy
W marcu do portfolio marki Kamis dołączają kolejne musztardy: Musztarda Smoky BBQ i Musztarda Amerykańska. Będą to produkty podkreślające smak potraw, wprowadzane z myślą o nadchodzącym sezonie grillowym. Jak pokazują dane ...
2024-03-26 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Kamis wprowadza nowe musztardy na sezon grillowy
×
poprzedni
następny
Połowa konsumentów chce oszczędzać na świątecznych zakupach
Według najnowszego raportu Grupy BLIX, 47,5% aktywnych konsumentów planuje ograniczyć tegoroczne wydatki na zakupy wielkanocne względem zeszłorocznych. Rok temu 67,7% shopperów planowało zachować większą oszczędność niż w 2022 r. Obecnie 31% ...
2024-03-26 Soft drinks
Mlekpol wprowadza nowe produkty wysokobiałkowe
Firma Mlekpol wprowadza nowość – jogurty pitne i kefir Łaciaty Protein+. Nowa linia produktów z wysoką zawartością białka powstała z myślą o osobach dbających o zdrowie i zrównoważoną dietę. Każde opakowanie ...
2024-03-26 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciaty
Mlekpol wprowadza nowe produkty wysokobiałkowe
×
Oatly rozpoczyna pierwszą kampanię w Polsce
Kampania „It’s like milk but made for humans” pojawi w formie reklamy zewnętrznej w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, a także jako aktywacje w mediach społecznościowych, promocje w punktach sprzedaży oraz kawiarniach ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Oatly
,
Big Picture
marki:
Oatly
Oatly rozpoczyna pierwszą kampanię w Polsce
×
Trwa kampania marki Alpro
Firma Danone prowadzi kampanię influencer marketingową napojów roślinnych oraz roślinnych alternatyw dla jogurtu i deserów marki Alpro. Influencerzy tworzący Alpro Flexi Team przekonują, aby wraz z nadchodzącą wiosną otworzyć się na ...
2024-03-26 Food & drinks
firmy:
Danone
,
Stor9
marki:
Alpro
Trwa kampania marki Alpro
×
poprzedni
następny
Marka Salitos zmieniła dystrybutora w Polsce
Firma MBG Global Brands podpisała umowę ze spółką CEDC International na dystrybucję Tequili Salitos w Polsce. CEDC jest częścią Grupy Maspex, właściciela m.in. marki Żubrówka. Wcześniej Salitos był dystrybuowany w Polsce ...
2024-03-26 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Grupa Maspex
,
MBG Global Brands
marki:
Salitos
Marka Salitos zmieniła dystrybutora w Polsce
×
Żywiec Zdrój Minerals+ wspiera Pawła Korzeniowskiego
Paweł Korzeniowski to jeden z najbardziej utytułowanych polskich pływaków. Wsparciem sportowca będzie marka Żywiec Zdrój Minerals+, której pływak został ambasadorem. Rezultaty współpracy będą widoczne m.in. w kanałach społecznościowych oraz w tradycyjnych ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój Minerals+ wspiera Pawła Korzeniowskiego
×
Jubileuszowa kampania Makro Polska
„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” to hasło najnowszej kampanii, prowadzonej przez sieć hurtowni Makro Polska z okazji 30-lecia działalności na polskim rynku. Jej celem jest pokazanie procesu zmian, jakie firma ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Beeffective
Jubileuszowa kampania Makro Polska
×
Serowe przekąski Snack&Go
North Coast, dystrybutor śródziemnomorskich produktów premium, wprowadza na rynek serowe przekąski od renomowanego producenta włoskich serów – Parmareggio. Parmareggio to włoskie konsorcjum mleczarskie z tradycjami, którego historia zaczęła się w 1959 ...
2024-03-26 Food & drinks
firmy:
North Coast
,
Parmareggio
Serowe przekąski Snack&Go
×
Rytm Ulicy New Generation Oranżada Hellena
Oranżada Hellena została sponsorem konkursu Rytm Ulicy New Generation, adresowanego do młodych tancerzy, pasjonujących się stylem street dance. Rytm Ulicy to turniej taneczny, którego początki sięgają 1993 roku. Wydarzenie od lat ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Rytm Ulicy New Generation Oranżada Hellena
×
Możliwa obecność plastiku w partii burgera wołowego
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany przez firmę Lidl o dobrowolnym wycofaniu jednej partii burgera wołowego ze względu na możliwe zanieczyszczenie produktu fragmentami plastiku. Szczegóły dotyczące produktu:Nazwa produktu: BURGER WOŁOWY, 2x110g, marki ...
2024-03-26 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
ZPM Biernacki
Możliwa obecność plastiku w partii burgera wołowego
×
Zmiany w linii likierów Dalkowski
W sprzedaży zadebiutowały likiery Dalkowski z portfolio Henkell Freixenet, w zupełnie nowej odsłonie. Nowa, spiralna butelka ma podkreślać kremowość produktu, a papierowe, uszlachetnione etykiety odzwierciedlać wnętrze trunku produkowanego według mistrzowskich receptur ...
2024-03-25 Food & drinks
firmy:
Henkell Freixenet
marki:
Dalkowski
Zmiany w linii likierów Dalkowski
×
Kolejni detaliści idą tropem Aldi
Od kwietnia w Polsce ponownie będzie obowiązywać 5% stawka VAT na żywność. W akcji pod hasłem „VAT STOP” sieć sklepów Lidl podkreśla, że ponad 1600 produktów spożywczych nadal będzie oferowanych w ...
2024-03-25 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Kaufland
,
Lidl
Kolejni detaliści idą tropem Aldi
×
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
Czy ze stacji paliw zniknie alkohol?
Soft drinks
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Food & drinks
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Soft drinks
Sycące Musy od Braci Sadowników
Soft drinks
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Soft drinks
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Soft drinks
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
Soft drinks
Cisowianka dla zawodników Ironman
Soft drinks
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Soft drinks
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Soft drinks
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Food & drinks
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Soft drinks
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Soft drinks
Bolton Polska wybiera Streetcom
Food & drinks
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
Soft drinks
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Soft drinks
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Food & drinks
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA