KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 51969
Flaga kraju pochodzenia wkrótce na mięsie. Są wątpliwości branży
Z końcem września wejdzie w życie rozporządzenie, nakazujące oznaczanie mięsa sprzedawanego na wagę flagą kraju pochodzenia. Producenci mają wątpliwości, gdzie ta flaga ma się znaleźć. Związek Polskie Mięso poprosił o ich ...
2020-09-07 Food & drinks
Sklepy mocniej promują zdrową żywność
O prawie 180% wzrosła liczba promocji w sklepach na produkty bio, eko, vegan oraz vege. To zmiana, która nastąpiła w pierwszej połowie 2020 r. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Największy ...
2020-09-07 Food & drinks
Inwestycja Dino za 80 mln PLN
Spółka Dino Polska zbuduje w Sierpcu nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni ok. 45 tys. mkw. Inwestycja o wartości ok. 80 mln PLN ma zostać zakończona do końca 2021 r. - informuje ...
2020-09-07 Soft drinks
firmy:
Dino
Linia przypraw grubo mielonych Knorr
Najnowsza linia produktów Knorr to połączenie wysokiej jakości składników w formie dużych, grubo mielonych kawałków aromatycznych ziół i przypraw. - Przyprawy grubo mielone Knorr to unikalne kompozycje smaków, cechujące się ...
2020-09-07 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Linia przypraw grubo mielonych Knorr
×
poprzedni
następny
Tysiące nagród w urodzinowej loterii Netto
Sieć handlowa Netto obchodzi jubileusz 25-lecia obecności na polskim rynku. Z tej okazji, w poniedziałek, 7 września, rusza Wielka Urodzinowa Loteria. Łączna pula nagród wynosi aż 175 tysięcy. W związku ...
2020-09-07 Soft drinks
firmy:
Netto
Tysiące nagród w urodzinowej loterii Netto
×
Krajowa Rada Drobiarstwa rozpoczyna kampanię PR
- Koniec z nieprawdziwymi informacjami i powielanymi stereotypami - to cel najnowszej kampanii edukacyjno-informacyjnej Krajowej Rady Drobiarstwa - Izby Gospodarczej. Ma ona obalić mity, które narosły wokół sektora drobiarskiego - informuje ...
2020-09-07 Food & drinks
firmy:
Krajowa Rada Drobiarstwa
Nestle bliższe realizacji „przyszłości bez odpadów”
Koncern Nestle intensyfikuje działania, dzięki którym do 2025 roku 100% opakowań firmy będzie nadawać się do recyklingu bądź ponownego wykorzystania i które pozwolą zmniejszyć zużycie pierwotnych tworzyw sztucznych o jedną trzecią ...
2020-09-07 Soft drinks
firmy:
Nestle
Rusza kampania na temat mleka
1 września 2020 roku rozpoczęła się kampania Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka - #DziękujemyŻePijecieMleko, za której realizację odpowiada konsorcjum agencji Marketing & Communications Consultants i domu mediowego MediaOn ...
2020-09-07 Food & drinks
firmy:
Marketing & Communications Consultants
,
MediaOn
Wiele nowych obciążeń parapodatkowych w obszarze żywności
Rząd przygotował pakiet zmian związanych z wprowadzeniem nowego rodzaju obciążeń parapodatkowych w obszarze żywności oraz środowiska. Część z nich może pojawić się już od 1 stycznia 2021 r. Nowe podatki ...
2020-09-04 Soft drinks
Szkoły wypowiadają umowy sklepikom szkolnym
Wprowadzane ograniczenia, które mają sprawić, że koronawirus nie będzie się rozprzestrzeniał w szkołach, zabijają szkolne sklepiki. Nie dość, że uczniowie większość przerw spędzają w klasach, to jeszcze dyrekcja ma ograniczyć liczbę ...
2020-09-04 Soft drinks
Kampania reklamowa parówek Tarczyński
Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa marki Tarczyński, której celem jest promocja linii Tarczyński Naturalnie z jej flagowym produktem parówkami 100% z szynki. Osią tematyczną są Niemcy i Bawaria, będące ...
2020-09-04 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Kampania reklamowa parówek Tarczyński
×
OSM Łowicz z zyskiem netto w 2019 r.
Mleczarnia Łowicz opublikowała wyniki za 2019 r. Wynika z nich, że spółdzielnia osiągnęła 1,19 mld PLN przychodów ze sprzedaży i zysk na poziomie 1,2 mln PLN - podaje Forum Mleczarskie Handel ...
2020-09-04 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
OSM Łowicz
Kolejny program lojalnościowy w Netto
W poniedziałek, 7 września, w sklepach dyskontu rusza kolejna akcja lojalnościowa, zatytułowana "Mistrzowska akcja w Netto". Nowa odsłona programu skierowana jest do klientów poszukujących kulinarnych inspiracji. W zamian za regularne ...
2020-09-04 Soft drinks
firmy:
Netto
„Kupon Plus” w aplikacji Lidl Plus
W kolejnej odsłonie akcji "W Lidlu oszczędzanie ma swój dom" sieć sklepów zaprasza do zdobywania kolejnych kuponów rabatowych - każde zakupy z aplikacją Lidl Plus przybliżają nas do jeszcze większych oszczędności ...
2020-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Nowe pralinki marki Vobro
Producent słodyczy, firma Vobro, poszerza ofertę pralin o nowy produkt o nazwie Hazelnut Passion. - Hazelnut Passion to czekoladowe pralinki o orzechowym wnętrzu. Czekoladowa otoczka skrywa aksamitne nadzienie z orzechem ...
2020-09-04 Food & drinks
firmy:
Vobro
marki:
Vobro
Nowe pralinki marki Vobro
×
Rośnie liczba łowców promocji
W porównaniu z 2019 r. wzrósł odsetek osób, które intensywnie poszukują promocji oraz chętnie biorą w nich udział. Wzrost widać szczególnie wśród osób w wielu 25-34 lata oraz wśród mieszkańców dużych ...
2020-09-03 Soft drinks
Plast-Box z większym potencjałem produkcyjnym
Producent opakowań z tworzyw sztucznych zakończył projekt inwestycyjny związany z rozbudową bazy produkcyjnej w spółce zależnej Stark Partner w Urszulinie. Inwestycja obejmowała wydzielenie i budowę nowego wydziału produkcyjnego wraz z częścią ...
2020-09-03 Soft drinks
firmy:
Plast-Box
Sukces akcji „Kupuj co polskie” w Biedronce
Prawie 830 mln PLN w ciągu jednego tygodnia - to kwota, za jaką klienci Biedronki od 27 sierpnia do 3 września kupili produkty z akcji "Kupuj co polskie". Nowa akcja sieci ...
2020-09-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Jogurty Piątuś z tatuażami
OSM Piątnica wystartowała z nową akcją skierowaną do najmłodszych konsumentów i ich rodziców. W jej ramach do każdego jogurtu Piątuś z Piątnicy został dodany zmywalny tatuaż z łosiem Piątusiem i jego ...
2020-09-03 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
,
Five Media
,
Plej
,
Starcom
marki:
Piątnica
Jogurty Piątuś z tatuażami
×
Polacy coraz bezpieczniej czują się na zakupach i w restauracjach
Najnowsza edycja badania firmy doradczej Deloitte Global State of the Consumer Tracker pokazuje, że z 53% do 46% spadła w ciągu dwóch tygodni liczba konsumentów, którzy kupują produkty w okazyjnych cenach ...
2020-09-03 Soft drinks
[1]
386
|
387
|
388
|
389
|
390
|
391
|
392
|
393
|
394
|
395
|
396
[2599]
OSTATNIE WYDANIE
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Soft drinks
Polacy utrzymają świąteczne wydatki na ubiegłorocznym poziomie
Soft drinks
Mniejszy import bezcłowy zboża z Ukrainy
Food & drinks
SGGW wybuduje Innowacyjne Centrum Nauk Żywieniowych
Soft drinks
Aldi wybiera PZL
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA