KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52090
Koral współpracuje z firmą Mattel
W tym roku producent lodów, firma Koral, obchodzi 45-lecia działalności. Z tej okazji firma przygotowała wiele nowości oraz kampanie reklamowe w internecie, telewizji, radiu, kinach i na outdoorze. Jedną z nowości ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Koral
Koral współpracuje z firmą Mattel
×
Porcja owoców od Kubusia
Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już szukać w sklepach opakowań 100g w nowym, specjalnym kształcie z Kubusiem, do tego w sprzedaży od stycznia również większa porcja owoców ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Porcja owoców od Kubusia
×
Oranżada Hellena sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
Oranżada Hellena została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także konkurs z nagrodami ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Oranżada Hellena sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
×
Ekspresowy wzrost cen kakao
Ceny kakao, kluczowego dla branży spożywczej, urosły przez rok aż o prawie 300% i osiągnęły najwyższy poziom w historii. To złe wieści dla producentów słodyczy i konsumentów, ponieważ czekolady i inne ...
2024-03-19 Food & drinks
Kolejna odsłona kampanii „Łączy nas coś dobrego” dobiegła końca
Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, zrzeszające największe piekarnie w kraju, promowało pieczywo w trakcie akcji „Łączy nas coś dobrego”. Konsumenci byli edukowani o właściwościach pieczywa i jego udziale w codziennym jadłospisie. Upowszechniano również ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
Ancymony
,
Value Media
Kolejna odsłona kampanii „Łączy nas coś dobrego” dobiegła końca
×
poprzedni
następny
Potentat kategorii musztard wchodzi na polski rynek
W marcu w polskich sklepach pojawiły się produkty amerykańskiej marki French's, lidera na światowym rynku musztard. Polscy klienci będą mogli także poznać kolejne produkty Frank's RedHot, innej amerykańskiej marki, znanej głównie ...
2024-03-18 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Frank's RedHot
,
Frenchs
Potentat kategorii musztard wchodzi na polski rynek
×
poprzedni
następny
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
W tym roku Polacy planują przeznaczyć średnio 568,8 zł na święta wielkanocne. To o 30 zł mniej niż w zeszłym roku. Niemal połowa z nich przewiduje, że koszty zbliżającej się Wielkanocy ...
2024-03-18 Soft drinks
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
×
poprzedni
następny
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
×
poprzedni
następny
Sosy Smak specjalnie na Wielkanoc
Marka Smak tuż przed Wielkanocą wprowadza dwie nowości w ofercie sosów, które wpisują się w kulinarne tradycje wielkanocne - Sos tatarski oraz Sos chrzanowo-musztardowy. Sos tatarski Smak powstał na bazie kremowego ...
2024-03-18 Food & drinks
firmy:
Prymat
marki:
Smak
Sosy Smak specjalnie na Wielkanoc
×
Część sklepów nie otworzy się po świętach
Z końcem marca kończy się zerowa stawka VAT na żywność. A w związku z tym, że 1 kwietnia będzie dniem świątecznym, niektóre sklepy mogą nie otworzyć się dzień później, bo nie ...
2024-03-18 Soft drinks
GIS ostrzega przed partią owoców i sałatką jarzynową
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach o wykryciu wirusa wywołującego wirusowe zapalenie wątroby typu A (WZW typu A) w partii świeżych truskawek pochodzących ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
,
POLOmarket
,
Redenberg
,
Seko
Lidl podkreśla równe ceny we wszystkich sklepach
Właściciel sieci sklepów Lidl porównał wartość zakupów w sklepach Lidl i konkurencji, opierając się na cenach 15 przykładowych produktów tych samych marek lub tożsamych marek własnych o tych samych pojemnościach lub ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
GPD
,
Havas Media
Kolejna odsłona kampanii marki Jameson
Marka Jameson uruchomiła kolejne działania w ramach platformy komunikacyjnej „Szukaj swoich do pary”. Objęły one rynek polski, czeski, węgierski i rumuński. Jameson to irlandzka whiskey z portfolio firmy Wyborowa. W grudniu ...
2024-03-18 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard Wyborowa
,
MullenLowe
marki:
Jameson
LoveBrands Group rozszerza współpracę z Oranżadą Hellena
Od lutego 2024 roku, agencja LoveBrands Group przejmuje obsługę marki Oranżada Hellena w zakresie działań reklamowych ATL i BTL, a także trade i digital. W ramach współpracy, agencja zrealizuje kampanię dla ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Colian
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Badanie Koszyka zakupowego w lutym
Żywność w polskich sklepach wciąż drożeje, ale nieco wolniej niż w poprzednich miesiącach. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, w lutym 2024 r ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
Kaufland obniża ceny na Wielkanoc
„Świąteczny wybór w niskich cenach” to hasło kampanii wielkanocnej Kaufland. Sieć zachęca do przedświątecznych zakupów, szczególnie podkreślając szeroki wybór produktów i atrakcyjne ceny. Poza produktami znajdującymi się w katalogu wielkanocnym i ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Ancymony
Zdaniem Deloitte Polska nie jest gotowa na system kaucyjny
- Polscy producenci, handel, a także konsumenci, nie są przygotowani na uruchomienie systemu kaucyjnego w 2025 r. – uważa Joanna Leoniewska-Gogola z Deloitte podczas debaty „Czy jesteśmy gotowi na wdrożenie systemu ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Deloitte
Dawtona z działaniami w MasterChef Nastolatki
Marka Dawtona rozpoczęła współpracę z programem „MasterChef” skierowaną do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value ...
2024-03-15 Food & drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Value Media
marki:
Dawtona
Świąteczna Zbiórka Żywności w sklepach sieci
Tradycyjnie w okresie przedświątecznym Auchan Polska udostępnia swoje sklepy na rzecz Świątecznej Zbiórki Żywności organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności. Zbiórka prowadzona jest dla rodzin wielodzietnych, osób bezrobotnych, w kryzysie bezdomności ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Auchan
Partia truskawek z niebezpiecznym wirusem
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach o wykryciu wirusa wywołującego wirusowe zapalenie wątroby typu A (WZW typu A) w partii świeżych truskawek pochodzących ...
2024-03-15 Soft drinks
firmy:
Jeronimo Martins
,
Redenberg
[1]
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
[2605]
OSTATNIE WYDANIE
Czy ze stacji paliw zniknie alkohol?
Soft drinks
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Food & drinks
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Soft drinks
Sycące Musy od Braci Sadowników
Soft drinks
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Soft drinks
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Soft drinks
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
Soft drinks
Cisowianka dla zawodników Ironman
Soft drinks
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Soft drinks
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Soft drinks
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Food & drinks
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Soft drinks
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Soft drinks
Bolton Polska wybiera Streetcom
Food & drinks
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
Soft drinks
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Soft drinks
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Food & drinks
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA