KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
napoje bezalkoholowe
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Daria Zawiałow ambasadorką Oshee
Daria Zawiałow, polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka, została ambasadorką marki Oshee – producenta m.in. napojów witaminowych czy batonów proteinowych. Artystka weźmie udział w kampanii reklamowej, która wystartuje w połowie maja ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Lemon
,
MediaHub
marki:
Oshee
Streetcom pracuje dla EATYX
Nowa marka na polskim rynku, eatyx Hyperfood (Oshee), dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów. Jak podkreślają strony umowy, Streetcom został wybrany ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Streetcom
marki:
eatyx
PepsiCo wraca na półki w Carrefour
Carrefour ponownie wprowadza na półki swoich sklepów we Francji, Belgii, Włoszech i Hiszpanii produkty koncernu PepsiCo. Kończy to, rozpoczęty w styczniu tego roku, spór dotyczący podwyżek cen niektórych produktów PepsiCo. Powrót ...
2024-04-08 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
PepsiCo
Carrefour uruchamia koncept C4NDYLAND
Carrefour Polska otworzył w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie nowy koncept handlowy pod nazwą C4NDYLAND. Jest to wydzielona strefa ze słodyczami i oryginalnymi produktami spożywczymi z całego świata, których do ...
2024-04-05 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour uruchamia koncept C4NDYLAND
×
poprzedni
następny
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Jumi Jumi – napój owocowy i przekąska w jednym
Firma Gladio Group wprowadza na polski rynek Jumi Jumi – nową markę napojów łączących sok owocowy i nata de coco w formie kostek galaretki kokosowej. - Jumi Jumi to orzeźwiający owocowy ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Gladio
marki:
Jumi Jumi
Jumi Jumi – napój owocowy i przekąska w jednym
×
poprzedni
następny
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Produkty PepsiCo zniknęły z części sklepów Carrefour
Po miesiącach negocjacji oddziały Carrefoura w czterech krajach zdecydowały się wycofać ze sprzedaży produkty PepsiCo. Firma uznała, że podwyżki cen zaproponowane przez producenta są nieakceptowalne – donosi portal Next.Gazeta.pl. Oddziały detalisty ...
2024-01-05 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
PepsiCo
marki:
Lay's
,
Pepsi
,
7up
Spadła liczba transakcji w sklepach małoformatowych
W listopadzie 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,3% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła o 7% - wynika z danych PIH i ...
2023-12-21 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
SPAR mocno poszerza ofertę marki własnej
Sieć SPAR w ciągu ostatnich 4 miesięcy wprowadziła 80 nowych produktów pod marką własną. Nowości dostępne są w wielu kategoriach i obejmują: warzywa, sosy, budynie, kakao i czekoladę, owsiankę instant oraz ...
2023-12-11 Soft drinks
firmy:
SPAR
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Salon Inmedio z produktami PepsiCo.
W Warszawie otwarto nowy salon prasowy sieci Inmedio o nazwie „Inmedio by Pepsi Max”. To nowy koncept Lagardere Travel Retail, łączący ofertę prasową i książkową z produktami koncernu PepsiCo. – informują ...
2023-10-26 Soft drinks
firmy:
Inmedio
,
PepsiCo
marki:
Doritos
,
Lay's
,
Pepsi
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Biedronkę i piłkarską kadrę łączy najlepszy skład
Od września w sklepach sieci Biedronka dostępne są produkty marki Go Active, które powstały w ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Na półkach klienci będą mogli znaleźć napoje izotoniczne, żele ...
2023-09-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronkę i piłkarską kadrę łączy najlepszy skład
×
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Aspartam uznany za „potencjalnie” rakotwórczy, jednak można go nadal używać
Międzynarodowa Agencja Badań nad Rakiem (IARC), Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) oraz Wspólny Komitet Ekspertów ds. Dodatków do Żywności (JECFA) Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Wyżywienia i Rolnictwa opublikowały dziś oceny wpływu aspartamu ...
2023-07-14 Soft drinks
Czerwiec w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w ...
2023-07-14 Soft drinks
WHO może wydać wyrok na aspartam
Już w lipcu Międzynarodowa Agencja Badań nad Rakiem (IARC), która działa w ramach Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), może uznać aspartam, popularny środek słodzący, za „potencjalnie rakotwórczy” – informuje agencja Reuters. W ...
2023-07-06 Soft drinks
Listonic publikuje analizę przywiązania do marek FMCG
Producenci leków, napojów oraz słodyczy mogą liczyć na największą lojalność Polaków na zakupach. Analiza list zakupowych użytkowników aplikacji Listonic wykazała, że zdecydowanie częściej jesteśmy jednak skłonni do eksperymentowania i sięgania po ...
2023-06-29 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [5]
› ostatnie 3 miesiące [6]
działy
› handel [12]
› badania [10]
› zagranica [7]
› innowacje i nowości [5]
› promocje i PR [4]
› inwestycje [3]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [4]
› Carrefour [3]
› Biedronka [2]
› Coca-Cola [2]
› Oshee [2]
› Duży Ben [1]
› Eurocash [1]
› Ferrero [1]
› Gladio [1]
› Inmedio [1]
› SPAR [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [8]
› owoce i warzywa [8]
› inne produkty [7]
› mleko [5]
› mięso i ryby [3]
› kawa i herbata [3]
firmy marketingowe
› Lemon [1]
› MediaHub [1]
› Streetcom [1]
marki
› Lay's [3]
› Pepsi [2]
› 7up [1]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Doritos [1]
› eatyx [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Jumi Jumi [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Oshee [1]
› Sprite [1]
› Tic Tac [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA