KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
Grześki
Colian
Liczba wyszukanych artykułów: 78
Wielkanocna oferta słodyczy od Colian
Z okazji Wielkanocy Grupa Colian przygotowała szeroką ofertę słodyczy. Oprócz znanych klasyków, znajdą się w niej ich limitowane edycje w tematycznych opakowaniach oraz nowości. Komunikacja pod hasłem „Polskie słodycze na polskie ...
2024-02-19 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Śliwka Nałęczowska
,
Jutrzenka
,
Goplana
,
Grześki
,
Wafle Familijne
Wielkanocna oferta słodyczy od Colian
×
poprzedni
następny
Startuje loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”
1 lutego rusza loteria konsumencka pod hasłem „Grzeszki na wagę złota”. Na jej uczestników czeka gotówka oraz sztabki złota o łącznej wartości przekraczającej 200.000 zł. Działania będą promowane w telewizji, Internecie ...
2024-02-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Startuje loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”
×
poprzedni
następny
Wspólna akcja samplingowa Grześki i LOT
Z okazji mikołajek marki Grześki i LOT połączyły siły we wspólnej akcji samplingowej. 6 grudnia na Lotnisku Chopina w Warszawie, pasażerom, którzy tego dnia zaplanowali swoją podróż z LOT-em św. Mikołaj ...
2023-12-12 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
Do 24 grudnia przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki. To kolejny, po spocie reklamowym „Polskie słodycze na polskie ...
2023-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Grześki
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
×
Grześki partnerem społecznego słuchowiska
Marka Grześki została partnerem strategicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji ...
2023-11-14 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Słodycze Colian w nowym świątecznym spocie
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa od 13 listopada do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W tym ...
2023-11-13 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Jeżyki
,
Grześki
,
Wafle Familijne
Słodycze Colian w nowym świątecznym spocie
×
poprzedni
następny
Grześki w świątecznej wersji
Mikołaj z mlecznej czekolady z chrupiącym nadzieniem to świąteczna odsłona marki Grześki. Nowość łączy jakość czekolady Goplana z kakaowym smakiem i chrupkością charakterystyczną dla popularnych wafli. Wyluzowany Mikołaj powinien trafić w ...
2023-10-23 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki w świątecznej wersji
×
Szkolne grzeszki w kampanii Grześków
Wafle Grześki (Colian) wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown oraz Peanut Butter. Już 15 września rusza konkurs „Wyjaw szkolne Grzeszki”, który wpisuje się w okres „Back to School”. Aby wziąć ...
2023-09-15 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Szkolne grzeszki w kampanii Grześków
×
poprzedni
następny
Grześki na krawędzi Peanut Butter i Dark Brown
Marka Grześki (Colian) stawia na oryginalne smaki połączone z czekoladą Goplana na skraju chrupiącego wafla. Grześki na krawędzi Peanut Butter oraz Grześki na krawędzi Dark Brown to nowa odsłona produktu wzbogacona ...
2023-07-20 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki na krawędzi Peanut Butter i Dark Brown
×
Marka Grześki w loterii z wieloma nagrodami
Rusza loteria marki Grześki (Colian), w której do wygrania jest m.in. wizyta w piwnym SPA czy skok ze spadochronem. Nagrodzeni będą mogli wybrać spośród 1600 voucherów z oferty WyjątkowyPrezent.pl. Udział ...
2023-02-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Marka Grześki w loterii z wieloma nagrodami
×
Bożonarodzeniowa kampania telewizyjna Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem "Polskie słodycze na polskie święta". Spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć ...
2021-11-22 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Familijne
,
Jeżyki
,
Grześki
Bożonarodzeniowa kampania telewizyjna Colian
×
poprzedni
następny
Grześki wychodzą na miasto
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach platformy komunikacyjnej "Każdy ma swoje Grześki". W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe "grzeszne" murale. W Warszawie podczas ...
2021-06-28 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Brand Bridge
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki wychodzą na miasto
×
poprzedni
następny
Loteria Grześków wróciła do saloników Kolportera
Saloniki Kolportera ponownie są jednym z partnerów loterii "Milion Grześków do wygrania". Klienci sieci mogą korzystać z promocji do 30 czerwca br. Każdy kto kupi wafla Grześki i wewnątrz opakowania ...
2021-05-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolporter
marki:
Grześki
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
Milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która ruszyła 1 maja i potrawa do końca czerwca. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
×
Grześki, Familijne i Toffino w wersjach cukierkowych
Firma Colian poszerzyła asortyment cukierków na wagę o nowości znanych marek. Grześki Orzechowe, Familijne i Toffino w czekoladzie Goplana to smak znanych słodyczy w nowej formie. Owijki cukierków mają szatę ...
2021-04-08 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Toffino
,
Goplana
,
Familijne
,
Grześki
Grześki, Familijne i Toffino w wersjach cukierkowych
×
Marka Grześki z nową agencją
Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360 Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Każdy ma swoje Grześki" i potrwa co najmniej do końca bieżącego ...
2021-03-24 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Brand Bridge
marki:
Grześki
Marka Grześki z nową agencją
×
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki". 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
×
poprzedni
następny
„Małe grzeszki” Polaków w liczbach
Jak wynika z badania, wykonanego na zlecenie marki Grześki, na panelu Ariadna w dniach 6-9 listopada, 80% Polaków deklaruje, że ma swoje "małe grzeszki" - niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie ...
2020-11-27 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
Marka Grześki w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki" potrwa do 20 grudnia w telewizji i internecie. - Nowa platforma ...
2020-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
×
Grześki z kampanią na TikToku
W ramach promocji loterii "Grześki świecą przykładem" agencja ASAP&ASAP realizuje dla marki Grześki kampanię z udziałem influencerów na TikToku oraz działaniami na Instagramie. Jej celem jest m.in. kreatywne zaprezentowanie nagród w ...
2020-09-17 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Asap&Asap
marki:
Grześki
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [9]
› kiedykolwiek [78]
działy
› promocje i PR [55]
› innowacje i nowości [20]
› badania [4]
› handel [2]
› zagranica [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [3]
› Ferrero [2]
› I.D.C. Polonia [2]
› Kolporter [2]
› Nestle [2]
› Grupa Maspex [1]
› LOT [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mars [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [5]
› mleko [4]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [17]
› Initiative [15]
› Just [11]
› Universal McCann [9]
› Gong [7]
› XConcept [5]
› Opus Film [3]
› Peppers Ghost [3]
› Aldentro [2]
› Brand Bridge [2]
› First Line Polska [2]
› G3 [2]
› Lemon [2]
› MullenLowe [2]
› NAV Agency [2]
› Pure Play [2]
› Walk [2]
› 3M Projekt [1]
› 4Frame [1]
› AdValue [1]
› Asap&Asap [1]
› Badi Badi [1]
› Mediabrands Studios [1]
marki
› Goplana [13]
› Jeżyki [13]
› Śliwka Nałęczowska [7]
› Familijne [6]
› Hellena [5]
› Jutrzenka [5]
› Solidarność [5]
› Akuku! [3]
› Prince Polo [3]
› Elizabeth Shaw [2]
› Góralki [2]
› Kinder [2]
› Princessa [2]
› Toffino [2]
› Wafle Familijne [2]
› Appetita [1]
› E.Wedel [1]
› Famous Names [1]
› Kit Kat [1]
› Knoppers [1]
› Lily O'Brien's [1]
› Mars [1]
› Mella [1]
› Snickers [1]
› Twix [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA