KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 18
Tchibo z nową propozycją kawy z edycji Rarität
Firma Tchibo wprowadza nową propozycję z serii kaw Rarität: „Los Trapiches Colombia”. „Los Trapiches Colombia” to podróż do kolumbijskiej Huili. Tam, oprócz wysokiej jakości kawy, uprawia się również trawę cukrową, lokalnie ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo z nową propozycją kawy z edycji Rarität
×
poprzedni
następny
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
×
poprzedni
następny
Delikatna kawa od MK Café
W portfolio marki MK Café pojawił się nowy produkt - kawa mielona MK Café Crema. - Często filiżanka kawy kojarzy nam się z miłą chwilą spędzoną pod kocem przy zapachu świec ...
2024-03-11 Food & drinks
firmy:
Strauss Cafe Poland
marki:
MK Cafe
Delikatna kawa od MK Café
×
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce. Cut The Mustard od 2019 roku jest odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w ...
2024-03-06 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
marki:
Lavazza
Julia Wieniawa ambasadorką marki Lipton
3 marca 2024 roku ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Celem kampanii jest ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Ekaterra
marki:
Lipton
Tchibo promuje markę kawy Eduscho
W portfolio firmy Tchibo pojawiła się kawa Eduscho. Marka z segmentu ekonomicznego to oferta w 3 głównych kategoriach kawy: ziarnista, mielona i rozpuszczalna. Dzięki kolorowym opakowaniom produkt przyciąga uwagę na półce ...
2024-03-01 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Eduscho
Tchibo promuje markę kawy Eduscho
×
poprzedni
następny
Big-Active promuje herbaty zielone
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane ...
2024-02-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
MediaCom
,
Pure Play
marki:
Big-Acitve
Big-Active promuje herbaty zielone
×
Jacobs rusza z nową platformą komunikacyjną
W lutym wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych. Marka ...
2024-02-21 Soft drinks
firmy:
Jacobs Douwe Egberts
,
Havas Media
,
Hercules Transforming Communication
marki:
Jacobs
Jacobs rusza z nową platformą komunikacyjną
×
poprzedni
następny
Smak bliskich relacji w kampanii Ahmad Tea London
Ahmad Tea London w nowej kampanii zachęca do wspólnego spędzania czasu z bliskimi przy kubku gorącej herbaty, tworząc przestrzeń do zacieśniania więzi. Psycholożka Karolina Tuchalska-Siermińska podkreśla, że utrzymanie satysfakcjonujących relacji wymaga ...
2024-02-21 Soft drinks
firmy:
Levant
marki:
Ahmad Tea
Smak bliskich relacji w kampanii Ahmad Tea London
×
poprzedni
następny
Jubileuszowa kampania Herbapolu-Lublin
W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło - „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” - wyraża główną wartość firmy, która jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie ...
2024-02-13 Food & drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Jubileuszowa kampania Herbapolu-Lublin
×
Paulina Iwaszko dołącza do Tchibo Warszawa
Paulina Iwaszko, managerka z długoletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej i brandowej, dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa. Od początku lutego 2024 zajmuje stanowisko kierowniczki ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej. ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Paulina Iwaszko dołącza do Tchibo Warszawa
×
Większość Polaków pije „białą“ kawę
Aż 87% Polaków pije kawę codziennie, a ponad połowa z nich wybiera wariant z mlekiem lub jego roślinną alternatywą – wynika z przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa badania agencji Kantar. Styczniowe ...
2024-01-22 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Kawa Jacobs w nowym designie
Jacobs Coffee, marka kawowa należąca do koncernu Jacobs Douwe Egberts, otrzymała nowy projekt opakowania. Nowy wygląd ma stworzyć połączenie nowoczesności z wieloletnią tradycją kawową Jacobsa. Marka kawy Jacobs, która została założona ...
2024-01-19 Soft drinks
firmy:
Jacobs Douwe Egberts
marki:
Jacobs
Kawa Jacobs w nowym designie
×
poprzedni
następny
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Nowy CEO FoodWell
Zgodnie z założeniami przyjętymi w procesie odkupu Bakalland Sp. z o.o. i późniejszej akwizycji Purella Sp. z o.o., Marian Owerko przechodzi ze stanowiska Prezesa Zarządu na stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej. Od ...
2024-01-12 Soft drinks
firmy:
FoodWell
Nowy CEO FoodWell
×
Starbucks pozwany za nieprawdziwy PR
Organizacja non-profit o nazwie National Consumers League złożyła w waszyngtońskim sądzie pozew przeciwko sieci kawiarni Starbucks. Organizacja twierdzi, że firma okłamuje swoich klientów twierdząc, że „zobowiązuje się do 100 proc. etycznego ...
2024-01-11 Soft drinks
firmy:
Starbucks
Lipton po raz kolejny wspiera Finał WOŚP
Już 7. raz marka Lipton wypuściła limitowaną serie opakowań herbaty Lipton Yellow Label z wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka. - Jesteśmy niezmiernie dumni, że kolejny rok możemy rozgrzać serca milionów Polaków ...
2024-01-09 Soft drinks
firmy:
Ekaterra
,
DRUM
,
Huta 19
,
PHD Media Direction
marki:
Lipton
Lipton po raz kolejny wspiera Finał WOŚP
×
Kawa z dodatkiem grzybów zyskuje na popularności
Kawa grzybowa to napój parzony z kawy z dodatkiem suszonych i sproszkowanych grzybów adaptogennych, takich jak reishi, chaga, czy soplówka, oferujący nie tylko oryginalny smak, ale także korzyści dla zdrowia. Stosunek ...
2024-01-04 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [7]
działy
› innowacje i nowości [9]
› promocje i PR [9]
› zagranica [3]
› badania [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tchibo [5]
› Ekaterra [2]
› Herbapol Lublin [2]
› Jacobs Douwe Egberts [2]
› FoodWell [1]
› Lavazza [1]
› Levant [1]
› Starbucks [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› Cut The Mustard [1]
› DDB & Tribal [1]
› DRUM [1]
› Golden Submarine [1]
› Havas Media [1]
› Hercules Transforming Communication [1]
› Huta 19 [1]
› MediaCom [1]
› OMD Media Direction [1]
› PHD Media Direction [1]
› Pure Play [1]
marki
› Jacobs [2]
› Lipton [2]
› Ahmad Tea [1]
› Big-Acitve [1]
› Eduscho [1]
› Herbapol [1]
› Lavazza [1]
› MK Cafe [1]
› Tchibo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA