KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 64
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
W ofercie kawiarni Tchibo pojawiły się nowości, idealne na ciepłe, wiosenne dni. Premierowe propozycje, dostępne od 15 kwietnia, to odpowiedź na trendy panujące na rynku. - Tworząc portfolio skupiamy się nie ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
×
poprzedni
następny
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Z początkiem br. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata. NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
Start nowej strony internetowej na 75-lecie Herbapolu-Lublin
„75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – pod tym hasłem firma Herbapol-Lublin świętuje swoje 75-lecie. Z tej okazji przygotowano szereg wydarzeń, które będą się odbywały przez cały rok. Program świętowania ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
GIS ostrzega przed kilkoma partiami herbat
W wyniku kontroli urzędowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzono przekroczenie najwyższego dopuszczalnego poziomu alkaloidów pirolizydynowych w herbacie czarnej aromatyzowanej EARL GRAY. Zgodnie z oceną ryzyka ekspertów Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – ...
2024-04-15 Soft drinks
Sieć kawiarni rusza z nową edycją cyklu spacerów
W najbliższą niedzielę, 14 kwietnia, startuje pierwszy spacer z cyklu ,"Z kawą po Warszawie", organizowany przez sieć kawiarni Green Caffè Nero. Wydarzenie będzie inauguracją tegorocznej edycji inicjatywy, która od 2015 r ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Green Caffe Nero
Tchibo rozpoczyna współpracę z Glovo
Tchibo rozpoczęło współpracę z aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Glovo
,
Tchibo
Tchibo rozpoczyna współpracę z Glovo
×
poprzedni
następny
Lavazza z dwucyfrową poprawą przychodów
3 kwietnia 2024 Zarząd Grupy Lavazza zatwierdził skonsolidowane sprawozdanie finansowe na dzień 31 grudnia 2023 r. Przychody wzrosły o 13% w stosunku do roku poprzedniego, a rentowność spadła ze względu na ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Tchibo z nową propozycją kawy z edycji Rarität
Firma Tchibo wprowadza nową propozycję z serii kaw Rarität: „Los Trapiches Colombia”. „Los Trapiches Colombia” to podróż do kolumbijskiej Huili. Tam, oprócz wysokiej jakości kawy, uprawia się również trawę cukrową, lokalnie ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo z nową propozycją kawy z edycji Rarität
×
poprzedni
następny
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
×
poprzedni
następny
Delikatna kawa od MK Café
W portfolio marki MK Café pojawił się nowy produkt - kawa mielona MK Café Crema. - Często filiżanka kawy kojarzy nam się z miłą chwilą spędzoną pod kocem przy zapachu świec ...
2024-03-11 Food & drinks
firmy:
Strauss Cafe Poland
marki:
MK Cafe
Delikatna kawa od MK Café
×
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce. Cut The Mustard od 2019 roku jest odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w ...
2024-03-06 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
marki:
Lavazza
Julia Wieniawa ambasadorką marki Lipton
3 marca 2024 roku ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Celem kampanii jest ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Ekaterra
marki:
Lipton
Tchibo promuje markę kawy Eduscho
W portfolio firmy Tchibo pojawiła się kawa Eduscho. Marka z segmentu ekonomicznego to oferta w 3 głównych kategoriach kawy: ziarnista, mielona i rozpuszczalna. Dzięki kolorowym opakowaniom produkt przyciąga uwagę na półce ...
2024-03-01 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Eduscho
Tchibo promuje markę kawy Eduscho
×
poprzedni
następny
Big-Active promuje herbaty zielone
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane ...
2024-02-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
MediaCom
,
Pure Play
marki:
Big-Acitve
Big-Active promuje herbaty zielone
×
Jacobs rusza z nową platformą komunikacyjną
W lutym wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych. Marka ...
2024-02-21 Soft drinks
firmy:
Jacobs Douwe Egberts
,
Havas Media
,
Hercules Transforming Communication
marki:
Jacobs
Jacobs rusza z nową platformą komunikacyjną
×
poprzedni
następny
Smak bliskich relacji w kampanii Ahmad Tea London
Ahmad Tea London w nowej kampanii zachęca do wspólnego spędzania czasu z bliskimi przy kubku gorącej herbaty, tworząc przestrzeń do zacieśniania więzi. Psycholożka Karolina Tuchalska-Siermińska podkreśla, że utrzymanie satysfakcjonujących relacji wymaga ...
2024-02-21 Soft drinks
firmy:
Levant
marki:
Ahmad Tea
Smak bliskich relacji w kampanii Ahmad Tea London
×
poprzedni
następny
Jubileuszowa kampania Herbapolu-Lublin
W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło - „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” - wyraża główną wartość firmy, która jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie ...
2024-02-13 Food & drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Jubileuszowa kampania Herbapolu-Lublin
×
Paulina Iwaszko dołącza do Tchibo Warszawa
Paulina Iwaszko, managerka z długoletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej i brandowej, dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa. Od początku lutego 2024 zajmuje stanowisko kierowniczki ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej. ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Paulina Iwaszko dołącza do Tchibo Warszawa
×
Większość Polaków pije „białą“ kawę
Aż 87% Polaków pije kawę codziennie, a ponad połowa z nich wybiera wariant z mlekiem lub jego roślinną alternatywą – wynika z przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa badania agencji Kantar. Styczniowe ...
2024-01-22 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Kawa Jacobs w nowym designie
Jacobs Coffee, marka kawowa należąca do koncernu Jacobs Douwe Egberts, otrzymała nowy projekt opakowania. Nowy wygląd ma stworzyć połączenie nowoczesności z wieloletnią tradycją kawową Jacobsa. Marka kawy Jacobs, która została założona ...
2024-01-19 Soft drinks
firmy:
Jacobs Douwe Egberts
marki:
Jacobs
Kawa Jacobs w nowym designie
×
poprzedni
następny
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [5]
› ostatni miesiąc [9]
› ostatnie 3 miesiące [21]
działy
› innowacje i nowości [27]
› promocje i PR [27]
› handel [9]
› zagranica [7]
› badania [6]
› inwestycje [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tchibo [12]
› Jacobs Douwe Egberts [7]
› Lavazza [7]
› Nestle [6]
› Herbapol Lublin [5]
› Starbucks [3]
› Biedronka [2]
› Carrefour [2]
› Costa Coffee [2]
› Ekaterra [2]
› Lotte Wedel [2]
› Auchan [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Coca-Cola [1]
› EcoBean [1]
› Empik [1]
› FoodWell [1]
› GFS [1]
› Glovo [1]
› Green Caffe Nero [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Instanta [1]
› Intermarche [1]
› Kaufland [1]
› Levant [1]
› Louis Dreyfus [1]
› Mokate [1]
› Nespresso [1]
› North Coast [1]
› Rebread [1]
› Shell [1]
› Sofio [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [8]
› słodycze i przekąski [8]
› napoje bezalkoholowe [6]
› inne produkty [6]
› alkohol [2]
› mleko [2]
› mięso i ryby [2]
firmy marketingowe
› Havas Media [4]
› NAV Agency [3]
› First Line Polska [2]
› Golden Submarine [2]
› Hercules Transforming Communication [2]
› MediaCom [2]
› OMD Media Direction [2]
› 24/7Communication [1]
› Cut The Mustard [1]
› DDB & Tribal [1]
› DRUM [1]
› GoldenSubmarine [1]
› Grey [1]
› HighFrequency [1]
› Huta 19 [1]
› Liquid Thread [1]
› MullenLowe [1]
› PHD Media Direction [1]
› Pure Play [1]
› Unique One [1]
› Walk PR [1]
› Zenith [1]
marki
› Jacobs [7]
› Lavazza [6]
› Tchibo [4]
› Herbapol [3]
› Nescafe [3]
› Big-Acitve [2]
› E.Wedel [2]
› Lipton [2]
› Nespresso [2]
› Ptasie Mleczko [2]
› Actimel [1]
› Ahmad Tea [1]
› BeOrganic [1]
› Berlinki [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Douwe Egberts [1]
› Eduscho [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› MK Cafe [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Oleato [1]
› Yögoda [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA