KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
inwestycje
Liczba wyszukanych artykułów: 163
Nowe moce w Mokate
Firma z Ustronia, wcześniej niż planowała, rozpoczęła zagospodarowanie nowej hali produkcyjnej (3 tys. mkw.) w Żorach. Ruszyły już w niej pierwsze linie wytwarzające cappuccino, kawy rozpuszczalne, kakao, czekoladę do picia i śmietankę ...
2006-08-10 Food & drinks
Mokate na zakupach w Czechach
- Do grupy zagranicznych firm Mokate dołączył nowy podmiot: czeski Timex - informuje Jerzy Chrystowski, reprezentujący grupę Mokate. Timex jest drugim - po działającej na rynku herbat firmie Dukat - przedsiębiorstwem ...
2006-04-03 Soft drinks
100 mln USD na fabrykę kawy
Koncern Kraft przeznaczy 100 mln USD na budowę pod St. Petersburgiem nowej fabryki kawy rozpuszczalnej, która ma zaspokoić rosnący popyt rosyjskiego rynku. Produkcja zakładu wyniesie 5 tys. ton rocznie. Rosja stała się dla ...
2006-03-30 Russia & CIS
Nowe joint-venture na rynku kawy
Hiszpańska firma Seda Solubles i szwajcarska Alma Food zawiązały joint-venture w zakresie produkcji i sprzedaży kawy i produktów kawowych w Rosji, na Ukrainie i krajach WNP. Celem współpracy jest udostępnienie klientom szerszej oferty ...
2006-03-21 Russia & CIS
Dystrybutor Dilmah wejdzie w detal
Firma Gourmet Foods zajmująca się dystrybucją herbaty Dilmah postanowiła zwiększyć sprzedaż w kanale tradycyjnym i wejść we własne sklepy. - Marka Dilmah, należąca do segmentu premium, ma blisko 4% udział wartościowy w ...
2006-03-20 Food & drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
North Coast chce pozyskać z giełdy 23 mln
Maksymalna cena emisyjna 7 mln akcji serii C oraz 8 mln akcji serii B importera i dystrybutora wysokogatunkowych produktów spożywczych została ustalona na 3,90 PLN. Spółka zamierza pozyskać z emisji około ...
2006-03-17 Soft drinks
D-H-V-S zainteresowane kawą i herbatą
Jeden z największych rosyjskich producentów snacków i produktów szybkiego przygotowania - D-H-V-S (marka Rollton) - wchodzi na rynki herbaty i kawy rozpuszczalnej. Firma chce w pierwszym roku pracy zająć po 5% każdego ...
2006-03-07 Russia & CIS
Zagraniczna ekspansja branży spożywczej
Producenci żywności ruszają na podbój sąsiednich krajów Europy. W ubiegłym tygodniu Polski Koncern Mięsny Duda, największa polska firma w branży mięsnej, przejął 95% udziałów w firmie Borys z siedzibą w Nowowołyńsku na Ukrainie ...
2006-03-02 Soft drinks
Milo ma nowego właściciela
Warszawskie Milo, które w 2005 r. osiągnęło 2,7 mld PLN obrotów, znane było wcześniej głównie z dystrybucji papierosów. Od niedawna spółka, która należy do ścisłej czołówki polskich dystrybutorów dóbr szybkozbywalnych, rozkręciła ...
2006-02-22 Soft drinks
Starbucks wybrała partnera w Rosji
Największa na świecie sieć kawiarni ujawniła nazwę partnera, który będzie rozwijać jej biznes w Rosji. Będzie nim firma Monex Trading, wchodząca w skład tureckiej Alshaya Group i otwierająca w Rosji sklepy Mothercare ...
2006-02-17 Russia & CIS
Rynek znaczników radiowych RFID zaczyna się rozwijać
W 2005 roku 12,4% europejskich firm z największych sektorów gospodarki wdrożyło rozwiązania znaczników radiowych RFID. Oznacza to, że rynek znaczników radiowych w Europie zacznie szybki rozwój - dowodzą badania firmy analitycznej ...
2006-01-19 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Cała branża podlega już HACCP
Wszystkie firmy produkujące żywność, bary, restauracje, stołówki, sklepy spożywcze, a nawet małe kioski ze słodyczami muszą już mieć system bezpieczeństwa żywności, czyli tzw. HACCP. Obowiązek wprowadzenia HACCP wynika nie z niejednoznacznej w tej ...
2006-01-17 Soft drinks
Ahmad Tea otwiera fabrykę opakowań
Największy gracz rosyjskiego rynku herbaty kończy budowę zakładu produkcyjnego w okręgu Mytiszczyńskim pod Moskwą. Ahmad Tea będzie tylko paczkować herbatę, surowiec dostarczany będzie ze Sri Lanki. Firma nie ujawniła kosztów inwestycji ani ...
2006-01-13 Russia & CIS
North Cost powalczy o kapitał na GPW
W grudniu 2005 roku importer wysokogatunkowych produktów spożywczych, złożył w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd prospekt emisyjny. Publiczna emisja akcji planowana jest na I kwartał 2006. Pozyskany kapitał przeznaczony zostanie przede wszystkim ...
2006-01-12 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Maspex: wejście do Rumunii było dobrą decyzją
Cappuccino La Festa to w Rumunii "polska coca-cola". Produkt od 1999 roku wytwarzany na miejscu zrobił w tym kraju błyskawiczną karierę, a dziś trudno znaleźć najmarniejszy sklepik osiedlowy w Rumunii bez nalepki ...
2006-01-02 Soft drinks
Kraft Foods zwiększy produkcję czekolady o 25%
Międzynarodowy koncern planuje w 2005 roku zwiększenie produkcji czekolady w Rosji o 25%. Produkcja wyniosłaby 60 tys ton. Od 2002 roku Kraft Foods jest właścicielem fabryki cukierniczej w Pokrow w obwodzie Władimirskim. Główne ...
2005-12-28 Russia & CIS
Unilever zainwestuje w kilka fabryk
Angielsko-holenderski gigant rynku dóbr konsumenckich, zainwestuje 200 mln PLN w rozbudowę zakładów w Polsce. W Katowicach powstanie fabryka konfekcjonowania herbaty. - Wartość inwestycji to blisko 60 mln PLN. Obejmie ona budowę nowego ...
2005-12-22 Food & drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
[9]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [163]
działy
› badania [47]
› zagranica [37]
› handel [32]
› akwizycje i fuzje [15]
› innowacje i nowości [10]
› promocje i PR [10]
› dostawcy [7]
› makroekonomia [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [7]
› Mokate [6]
› Starbucks [5]
› Costa Coffee [3]
› Green Caffe Nero [3]
› Grupa Maspex [3]
› Jacobs Douwe Egberts [3]
› Nespresso [3]
› Teekanne [3]
› AB Foods Polska [2]
› Astra [2]
› Herbapol Lublin [2]
› Instanta [2]
› Shell [2]
› Avalon Group [1]
› Biedronka [1]
› Bravilor [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Carrefour [1]
› Chorten [1]
› DyDo Drinco [1]
› EcoBean [1]
› Etno Cafe [1]
› FoodCare [1]
› Gourmet Foods [1]
› Louis Dreyfus [1]
› Melitta [1]
› Mondelez Polska [1]
› Posti [1]
› Premium Beverages [1]
› R. Twining [1]
› Second Cup [1]
› Segafredo Zanetti [1]
› SPAR [1]
› Tea Drops [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [51]
› słodycze i przekąski [40]
› napoje bezalkoholowe [36]
› owoce i warzywa [32]
› mleko [20]
› mięso i ryby [15]
› alkohol [10]
marki
› Teekanne [3]
› Loyd [2]
› Twinings [2]
› 4Move [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› Blue Dragon [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Capollini [1]
› Cremona [1]
› DecoMorreno [1]
› Dilmah [1]
› Ekland [1]
› Fabbri [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› La Mattina [1]
› Lubella [1]
› Minutka [1]
› Mokate [1]
› Nescafe [1]
› Nespresso [1]
› NGine [1]
› Patak's [1]
› Plusssz [1]
› Puchatek [1]
› Salatini [1]
› Saquella [1]
› Segafredo [1]
› Tea Drops [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA