KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
promocje i PR
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Z początkiem br. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata. NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
Start nowej strony internetowej na 75-lecie Herbapolu-Lublin
„75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – pod tym hasłem firma Herbapol-Lublin świętuje swoje 75-lecie. Z tej okazji przygotowano szereg wydarzeń, które będą się odbywały przez cały rok. Program świętowania ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
GIS ostrzega przed kilkoma partiami herbat
W wyniku kontroli urzędowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzono przekroczenie najwyższego dopuszczalnego poziomu alkaloidów pirolizydynowych w herbacie czarnej aromatyzowanej EARL GRAY. Zgodnie z oceną ryzyka ekspertów Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – ...
2024-04-15 Soft drinks
Sieć kawiarni rusza z nową edycją cyklu spacerów
W najbliższą niedzielę, 14 kwietnia, startuje pierwszy spacer z cyklu ,"Z kawą po Warszawie", organizowany przez sieć kawiarni Green Caffè Nero. Wydarzenie będzie inauguracją tegorocznej edycji inicjatywy, która od 2015 r ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Green Caffe Nero
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
×
poprzedni
następny
Julia Wieniawa ambasadorką marki Lipton
3 marca 2024 roku ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Celem kampanii jest ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Ekaterra
marki:
Lipton
Tchibo promuje markę kawy Eduscho
W portfolio firmy Tchibo pojawiła się kawa Eduscho. Marka z segmentu ekonomicznego to oferta w 3 głównych kategoriach kawy: ziarnista, mielona i rozpuszczalna. Dzięki kolorowym opakowaniom produkt przyciąga uwagę na półce ...
2024-03-01 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Eduscho
Tchibo promuje markę kawy Eduscho
×
poprzedni
następny
Big-Active promuje herbaty zielone
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane ...
2024-02-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
MediaCom
,
Pure Play
marki:
Big-Acitve
Big-Active promuje herbaty zielone
×
Jacobs rusza z nową platformą komunikacyjną
W lutym wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych. Marka ...
2024-02-21 Soft drinks
firmy:
Jacobs Douwe Egberts
,
Havas Media
,
Hercules Transforming Communication
marki:
Jacobs
Jacobs rusza z nową platformą komunikacyjną
×
poprzedni
następny
Smak bliskich relacji w kampanii Ahmad Tea London
Ahmad Tea London w nowej kampanii zachęca do wspólnego spędzania czasu z bliskimi przy kubku gorącej herbaty, tworząc przestrzeń do zacieśniania więzi. Psycholożka Karolina Tuchalska-Siermińska podkreśla, że utrzymanie satysfakcjonujących relacji wymaga ...
2024-02-21 Soft drinks
firmy:
Levant
marki:
Ahmad Tea
Smak bliskich relacji w kampanii Ahmad Tea London
×
poprzedni
następny
Jubileuszowa kampania Herbapolu-Lublin
W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło - „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” - wyraża główną wartość firmy, która jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie ...
2024-02-13 Food & drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Jubileuszowa kampania Herbapolu-Lublin
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [3]
› ostatni miesiąc [4]
działy
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Herbapol Lublin [3]
› Tchibo [2]
› Ekaterra [1]
› Green Caffe Nero [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Lavazza [1]
› Levant [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› DDB & Tribal [1]
› Golden Submarine [1]
› Havas Media [1]
› Hercules Transforming Communication [1]
› MediaCom [1]
› NAV Agency [1]
› OMD Media Direction [1]
› Pure Play [1]
marki
› Herbapol [2]
› Ahmad Tea [1]
› Big-Acitve [1]
› Eduscho [1]
› Jacobs [1]
› Lipton [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA