KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 435
Polska nakarmi stary kontynent?
Wyniki handlu zagranicznego żywnością po wejściu Polski do UE przeszły oczekiwania analityków. W latach 2004-05 wartość eksportu rosła w tempie przekraczającym 30%. Mimo mocnego złotego boom eksportowy potrwa także w tym ...
2006-05-16 Soft drinks
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
Droga miedź bije także w przemysł napojowy
W środę padła kolejna bariera ceny miedzi. Za tonę tego surowca w Londynie trzeba było zapłacić po raz pierwszy w historii ponad 8 tys. USD. Drożeją też inne metale. Jako pierwsi wysokie ceny ...
2006-05-11 Soft drinks
Producenci będą musieli udowodnić właściwości produktów
Parlament Europejski zmieni prawo dotyczące produktów spożywczych. Nowe prawo wymusi na producentach żywności przestrzeganie zasad dotyczących m.in. informacji umieszczanej na opakowaniach i w reklamach. Dla konsumentów będzie to duże ułatwienie, gdyż decyzje ...
2006-05-10 Soft drinks
Disney kończy współpracę z McDonald’s
Walt Disney rezygnuje ze współpracy promocyjnej z McDonald’s. Powodem są kontrowersje dotyczące problemu nadwagi wśród dzieci. Współpraca między koncernem Disney i McDonald’s trwa od dziesięciu lat. Największa na świecie sieć fast-food dodawała ...
2006-05-09 Soft drinks
Kraft Foods numerem 1 rynku kawy
Według badań AC Nielsen, w ubiegłym roku Kraft Foods Polska osiągnął 26,5% udział wartościowy oraz 22% udział ilościowy w całym rynku kaw w Polsce, co daje firmie pozycję lidera tego rynku. Kolejne na ...
2006-04-26 Food & drinks
6. Edycja badania European Trusted Brands
W trakcie 6. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader's Digest, wyłonionych zostało 60 marek, które otrzymały Godła European Trusted Brands 2006. Inicjatorem i pomysłodawcą badania jest Reader’s Digest. Sondaż ...
2006-04-26 Soft drinks
Żywność ekologiczna zyskuje na popularności
Szacuje się, że światowy rynek żywności ekologicznej wart jest ponad 20 mld USD. W Europie potentatami zdrowego jedzenia są Niemcy - w ubiegłym roku wyprodukowali z naturalnych surowców blisko jedną piątą ...
2006-04-24 Food & drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Polskie firmy wolą dać zarobić pośrednikom
W 2005 r. polski eksport zwiększył się o blisko 20%. Jednak producenci narzekają, że ich zyski nie rosną w podobnym tempie. Według zachodnich ekspertów, zaledwie jedna piąta naszego eksportu pochodzi bezpośrednio ...
2006-04-24 Soft drinks
Rośnie segment premium rynku herbaty
Licząc spożycie herbaty na w filiżankachi Polacy więcej piją herbaty ekspresowej, niż liściastej. Jest to trend obserwowany także w wielu innych krajach, wynikający z coraz większego pośpiechu i dążenia do wygody ...
2006-04-21 Food & drinks
KFP liderem rynku kawy
Kraft Foods Polska (KFP) już od trzech lat pozostaje liderem rynku kaw w Polsce. Firma posiada jedną z najszerszych ofert na rynku. Jako jedyny producent sprzedaje swoje produkty w pięciu kategoriach kawy: ...
2006-04-13 Food & drinks
Wrocławska kapsułka urody
Młodzi naukowcy z Uniwersytetu Wrocławskiego opracowali "kapsułkę urody". W żelatynowej otoczce znajduje się olej otrzymany po kilkunastu miesiącach doświadczeń udało ze zmodyfikowanej odmiany lnu. Jego nasiona zawierają olej nadzwyczaj bogaty w ...
2006-04-10 Soft drinks
100 mln USD na fabrykę kawy
Koncern Kraft przeznaczy 100 mln USD na budowę pod St. Petersburgiem nowej fabryki kawy rozpuszczalnej, która ma zaspokoić rosnący popyt rosyjskiego rynku. Produkcja zakładu wyniesie 5 tys. ton rocznie. Rosja stała się dla ...
2006-03-30 Russia & CIS
Nowe joint-venture na rynku kawy
Hiszpańska firma Seda Solubles i szwajcarska Alma Food zawiązały joint-venture w zakresie produkcji i sprzedaży kawy i produktów kawowych w Rosji, na Ukrainie i krajach WNP. Celem współpracy jest udostępnienie klientom szerszej oferty ...
2006-03-21 Russia & CIS
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
Trendy kształtujące rynek żywności
Brytyjska firma badawcza Mintel opublikowała wnioski z analizy ponad 156 tys. nowych produktów z branży FMCG, wprowadzonych na światowe rynki w 2005 r. Na podstawie tej analizy eksperci prognozują, jakie trendy ...
2006-03-15 Soft drinks
Herbata w saszetkach coraz bardziej popularna
Według firmy ACNielsen, od grudnia 2004 roku do listopada 2005 roku Polacy wydali na herbatę prawie 850 mln PLN. Rok wcześniej kwota ta była o prawie 4% niższa. Ale tak samo ...
2006-03-07 Food & drinks
Trucizna w kawie?
Z badań przeprowadzonych na zlecenie miesięcznika "Świat Konsumenta" wynika, że w kawie Astra Classic jest 21,8 mg/kg ochratoksyny A, czyli ponad dwa razy więcej, niż zezwalają normy. Podwyższony poziom trującej substancji laboratorium ...
2006-02-27 Food & drinks
Kawa mielona nadal popularna
Rynek kawy jest stabilny pod względem ilości sprzedaży. Wzrasta za to jego wartość - w ciągu ostatniego roku zwiększyła się ona o 4,1%. Oznacza to, że Polacy piją coraz więcej kaw droższych ...
2006-02-10 Food & drinks
[1]
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
[22]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [435]
działy
› zagranica [111]
› handel [81]
› promocje i PR [66]
› inwestycje [47]
› innowacje i nowości [34]
› dostawcy [23]
› akwizycje i fuzje [22]
› makroekonomia [8]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mokate [27]
› Nestle [18]
› Unilever [11]
› Biedronka [10]
› Lidl [8]
› Grupa Maspex [7]
› Starbucks [7]
› Coca-Cola [5]
› Mondelez Polska [5]
› Tchibo [5]
› Herbapol Lublin [4]
› Kraft Foods [4]
› Lavazza [4]
› Strauss Cafe Poland [4]
› Teekanne [4]
› Żabka [4]
› Amber Spark [3]
› Jacobs Douwe Egberts [3]
› Nałęczów Zdrój [3]
› Nespresso [3]
› Tesco [3]
› BP [2]
› Carrefour [2]
› Costa Coffee [2]
› Czas na Herbatę [2]
› Green Caffe Nero [2]
› Lotte Wedel [2]
› Mondelez International [2]
› PKN Orlen [2]
› Prima Poland [2]
› Progressive [2]
› Tata Global Beverages [2]
› ZPC Otmuchów [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› 1minute [1]
› A. Blikle [1]
› Alma [1]
› Animex [1]
› Ardagh [1]
› Arla Foods [1]
› Bakalland [1]
› Big-Active [1]
› Bunge [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Cukiernia Sowa [1]
› Da Grasso [1]
› Danone [1]
› DE Master Blenders [1]
› Dr.Oetker [1]
› EcoBean [1]
› Elite Cafe [1]
› FoodCare [1]
› Freshmarket [1]
› Frito Lay [1]
› Gorąco Polecam [1]
› Gourmet Foods [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Grycan [1]
› Hoop Polska [1]
› Intersnack Poland [1]
› JAB [1]
› KFC [1]
› KIG PR [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Levant [1]
› Malwa Tea [1]
› McDonald's [1]
› Miramax [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Paulig [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Polmlek [1]
› Posti [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
› Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland [1]
› Pukka Herbs [1]
› Reader's Digest [1]
› Real [1]
› Red Bull [1]
› Rossmann [1]
› Sage [1]
› Sante [1]
› Shell [1]
› So! Coffee [1]
› Stop Cafe [1]
› Sun Generation [1]
› SuntyCo [1]
› Teekane [1]
› Tymbark [1]
› Woseba [1]
› ZM Silesia [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [171]
› inne produkty [161]
› słodycze i przekąski [141]
› mleko [123]
› owoce i warzywa [117]
› alkohol [89]
› mięso i ryby [80]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Havas [1]
› Millward Brown [1]
› MMT Management [1]
› New Communications [1]
› VMLY&R [1]
marki
› Loyd [8]
› Minutka [8]
› Jacobs [7]
› Cisowianka [6]
› Lavazza [6]
› Nescafe [6]
› Tymbark [5]
› E.Wedel [4]
› Lipton [4]
› Mokate [4]
› Nespresso [4]
› Tchibo [4]
› Winiary [4]
› Żywiec Zdrój [4]
› Carte Noire [3]
› DecoMorreno [3]
› Delma [3]
› Dr.Oetker [3]
› Irving [3]
› Lubella [3]
› MK Cafe [3]
› Prima [3]
› Starbucks [3]
› Teekanne [3]
› Algida [2]
› Big-Active [2]
› Czas na Herbatę [2]
› Douwe Egberts [2]
› Koral [2]
› Krakus [2]
› Kubuś [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Maxwell House [2]
› Mlekovita [2]
› Muszynianka [2]
› Nestle [2]
› Pedros [2]
› Plusssz [2]
› Saga [2]
› 4Move [1]
› Actimel [1]
› Ahmad Tea [1]
› Ba! [1]
› Babcia Jagoda [1]
› belVita [1]
› Berlinki [1]
› Bigelow [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Capollini [1]
› Caribou Coffee [1]
› Coca-Cola [1]
› Costa [1]
› Cremona [1]
› Danone [1]
› Dar Natury [1]
› Delecta [1]
› DrWitt [1]
› Ekland [1]
› Felix [1]
› Finlandia [1]
› Frugo [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› Jupik [1]
› Kit Kat [1]
› Knoppers [1]
› Kotlin [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› La Mattina [1]
› Lech [1]
› Łowicz [1]
› Lurpak [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Morliny [1]
› Nałęczowianka [1]
› NGine [1]
› NYCoffee [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Peet's Coffee & Tea [1]
› Piątnica [1]
› Pickwick [1]
› Polski Cukier [1]
› Princessa [1]
› Puchatek [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Red Bull [1]
› Salatini [1]
› Senseo [1]
› Sunbites [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Tiger [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA