KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
słodycze i przekąski
Liczba wyszukanych artykułów: 337
Kraft Foods liczy na przejecie Cadbury
Amerykański koncern spożywczy Kraft Foods rozpoczął procedurę przejęcia brytyjskiego producenta słodyczy Cadbury. Proponowana przez Kraft Foods kwota to 10,2 mld GBP. Oferta jest o 31% wyższa w stosunku do piątkowego kursu ...
2009-09-08 Soft drinks
Wyniki Nestle - w Polsce wzrost, na świecie spadek
Na skutek recesji, największa firma spożywcza na świecie zanotowała w I połowie roku spadek sprzedaży. Przychody Nestle spadły o 1,5%, do 48,3 mld USD. Dział odpowiedzialny za sprzedaż wody, Nestle Waters, zmniejszył ...
2009-08-13 Soft drinks
Ceny żywności nieco spadły
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4%, zaś inflacja w ujęciu rocznym wyniosła 3,5% - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów. W grupie żywność i ...
2009-08-05 Soft drinks
Kraft Foods kontynuuje inwestycje w Rosji
Firma Kraft Foods zapowiedziała, że pomimo obecnego kryzysu gospodarczego w Rosji jej plan dotyczący inwestycji na tym rynku będzie kontynuowany. Firma wierzy, że jej inwestycje w innowacje będą bodźcem do rozwoju ...
2009-07-27 Russia & CIS
Lepsza koniunktura na rynku dzięki Wielkanocy
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku w badaniu Indeksu Koniunktury Konsumenckiej, sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych wzrosła w kwietniu o 15,9% w stosunku do roku poprzedniego. Wartość sprzedaży była wyższa ...
2009-05-21 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Letnia edycja akcji "Jedz smacznie i zdrowo"
Wkrótce rusza kolejna, letnia edycja akcji Nestle "Jedz smacznie i zdrowo". W zeszłym roku kampania spotkała się z bardzo dużym odzewem konsumentów. Eksperci żywieniowi Nestle odwiedzili 100 hipermarketów, w których 52 ...
2009-04-29 Soft drinks
Wyniki European Trusted Brands 2009
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i ...
2009-04-22 Soft drinks
Nestle Rosja przedstawia plany inwestycyjne
Rosyjski oddział koncernu spożywczego zwiększył w ubiegłym roku sprzedaż o ponad 26%, do 50 mld RUB. Rynek ten zajmuje 6. miejsce pod względem wartości sprzedaży wśród wszystkich europejskich rynków Nestle. - W ...
2009-04-09 Russia & CIS
Podróż z Chatą Polską
9 marca rusza wiosenna Loteria Chaty Polskiej - STARTUJ W EUROPEJSKĄ PODRÓŻ. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić w dowolnej Chacie zakupy za 20 PLN i wysłać SMSa zgłoszeniowego. Na klientów ...
2009-03-11 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Mokate na zakupach w Czechach - uzupełnienie informacji
Uzupełnienie wczorajszej informacji na temat przejęcia przez Mokate czeskiej firmy Marila Balirny. Marila to przedsiębiorstwo z wieloletnią tradycja, specjalizujące się w kawach ziarnistych i mielonych, produkujące także cappuccino oraz wyroby cukiernicze. Kawa ...
2009-03-06 Soft drinks
Polacy rzadziej odwiedzają małe sklepy
W styczniu Polacy o 4% rzadziej niż w grudniu robili zakupy w małych sklepach spożywczych - wynika z badania Centrum Monitorowania Rynku. Całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych spadł w tym czasie o ...
2009-02-23 Soft drinks
Nescafe Classic z Princessą
Od lutego Nestle przygotowało limitowaną ofertę dla wszystkich miłośników Nescafe Classic, ulubionej kawy Polaków. Z każdym opakowaniem 100g kawy otrzymamy 2 lekkie wafelki Princessa Muśnięta Czekoladą. Princessa Muśnięta Czekoladą to ostatnia nowość ...
2009-01-15 Food & drinks
Nescafe Classic z Princessą
×
Maspex myśli o dużym przejęciu i o debiucie giełdowym
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex, ujawnia, że spółki szuka okazji do skokowego wzrostu przychodów. Ma to osiągnąć poprzez akwizycję firmy z Europy Środkowo-Wschodniej o obrotach rzędu 1 mld PLN. Taka transakcja mogłaby ...
2009-01-06 Soft drinks
Wydatki Polaków rosną najszybciej w Europie
Firma Nielsen zbadała dynamikę sprzedaży sektora FMCG w 21 krajach. Aż w 14 państwach w III kwartale była ona niższa niż w tym samym okresie 2007 r., najbardziej spadła w Irlandii ...
2008-12-01 Soft drinks
Produkty hamujące proces starzenia wg "Daily Express"
Brytyjski dziennik Daily Express opublikował listę 20 produktów spożywczych, które hamują procesy starzenia. Brytyjscy naukowcy stwierdzili między innymi, że czekolada, herbata a także kawa zapobiegają rozwojowi raka i chorób serca. Wśród przedłużających ...
2008-10-22 Food & drinks
Produkty hamujące proces starzenia wh "Daily Express"
...
2008-10-22 Soft drinks
Kellog's i Starbucks wejdą do Polski?
W Polsce obecnych jest już 15 z 17 najbardziej znanych globalnych marek spożywczych. Brakuje jeszcze Kellogg's i Starbucks, jednak jak donosi Puls Biznesu, ta sytuacja wkrótce się zmieni. Dokładny termin uruchomienia w ...
2008-09-03 Food & drinks
Nestle zarabia w Polsce coraz więcej
Blisko 1,5 mld PLN wyniosły w pierwszym półroczu łączne przychody polskich spółek koncernu Nestle. Sprzedaż Nestle była w Polsce o 15% wyższa niż w ciągu sześciu miesięcy 2007 r. - Pierwsze półrocze ...
2008-08-08 Soft drinks
[1]
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
[17]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [9]
› kiedykolwiek [337]
działy
› badania [141]
› zagranica [106]
› handel [70]
› promocje i PR [67]
› inwestycje [40]
› innowacje i nowości [36]
› akwizycje i fuzje [25]
› dostawcy [15]
› makroekonomia [8]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [15]
› Mokate [9]
› Biedronka [8]
› Kraft Foods [7]
› Mondelez Polska [6]
› Lidl [5]
› Costa Coffee [4]
› Grupa Maspex [4]
› Intermarche [4]
› Kaufland [4]
› Lotte Wedel [4]
› Nałęczów Zdrój [3]
› Tesco [3]
› Żabka [3]
› Kraft Heinz [2]
› Mondelez International [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Unilever [2]
› ZPC Otmuchów [2]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Ara [1]
› Bać-Pol [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Cartondruck Polska [1]
› CEDC [1]
› Chespa [1]
› Chorten [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Diageo [1]
› Dr.Oetker [1]
› Edeka [1]
› FoodWell [1]
› Frito Lay [1]
› GoodMills [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hoop Polska [1]
› Intersnack Poland [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Kolporter [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lindt [1]
› Masterpress [1]
› Metro Group [1]
› Mieszko [1]
› Mlekovita [1]
› MM Brown Polska [1]
› Netto [1]
› Nim's [1]
› Nutricia Polska [1]
› O-I [1]
› OSM Łowicz [1]
› Pasta Food Company [1]
› Perfetti van Melle [1]
› Pernod Ricard [1]
› Podravka [1]
› Polomarket [1]
› PPL Koral [1]
› Prima Poland [1]
› Reader's Digest [1]
› Rovita [1]
› Sante [1]
› Sleever International [1]
› Slovenian Sovereign Holding [1]
› So! Coffee [1]
› Starbucks [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Topaz [1]
› United Packaging [1]
› Ustronianka [1]
› Wrigley [1]
› Zito [1]
› Zott [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [246]
› napoje bezalkoholowe [222]
› owoce i warzywa [181]
› mleko [176]
› mięso i ryby [130]
› alkohol [127]
firmy marketingowe
› Unique One [5]
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Duda Polska [1]
› GoldenSubmarine [1]
› Gong [1]
› HighFrequency [1]
› JDA Łomża [1]
› Liquid Thread [1]
› MediaCom [1]
› Valkea Media [1]
› Value Media [1]
› Walk PR [1]
› WaveMaker [1]
› Zenith [1]
marki
› E.Wedel [6]
› Winiary [6]
› Cisowianka [4]
› Milka [4]
› Nestle [4]
› Tymbark [4]
› belVita [3]
› Delma [3]
› Dr.Oetker [3]
› Jacobs [3]
› Kit Kat [3]
› Lubella [3]
› Nescafe [3]
› Oreo [3]
› Princessa [3]
› Ptasie Mleczko [3]
› Starbucks [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› After Eight [2]
› Algida [2]
› DecoMorreno [2]
› Koral [2]
› Kubuś [2]
› Lay's [2]
› Lion [2]
› Lipton [2]
› Maggi [2]
› Magnum [2]
› Maxwell House [2]
› Nesquik [2]
› Plusssz [2]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Ba! [1]
› Berlinki [1]
› Cadbury [1]
› Caffetteria Mokate [1]
› Capollini [1]
› Capri-Sun [1]
› Costa [1]
› Cremona [1]
› Crunchips [1]
› Dar Natury [1]
› Delecta [1]
› Desperados [1]
› DrWitt [1]
› Ekland [1]
› Exquisit [1]
› Felix [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› Halls [1]
› Heinz [1]
› Jupik [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Lavazza [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lindt [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Łowicz [1]
› Loyd [1]
› Lubię [1]
› Mentos [1]
› MK Cafe [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Monte [1]
› Muller [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nesvita [1]
› Nim's [1]
› Nussbeisser [1]
› Olej Kujawski [1]
› Orbit [1]
› Paola [1]
› Philadelphia [1]
› Piątnica [1]
› Planters [1]
› Prima [1]
› Prince Polo [1]
› Puchatek [1]
› Pudliszki [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Rośleko [1]
› Salatini [1]
› Sante [1]
› Smirnoff [1]
› Sunbites [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Trident [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA